Megasquirt'N'Spark pinouti erinevused?
Postitatud: 07.10.2007 23:01
Mõte siis selline, et teha auto peal olev juhtmestik kõik lõpuni valmis ehk siis kuni Megasquirti mineva pistikuni ja sinna panna vanema tüübi tehase ecu pistikuga otsa ja edisi moodul ka salongi, ehk kui MS saaks muretsetud siis oleks vaid pistiku külge kruvimise vaev ja siis seadistamine.
Kui suur on erinevus aga tavalise V3 pinout diagrammis Megasquirt'N'Sparkiga? Kas 6 sil wasted spark süsteemi 3 süütetransi väljundit tuleks üldse pea pistikust eraldi välja tuua või tuleks nad sealt samast aga lihtsalt mingitest vabadest otstest välja? Kas tuleb MS'n'S veel mõni erinevus pistiku pinouti kohapealt võrreldes "tavalise MS-iga".
Kuidas pistiku suhtes jooksma jäeks IAC väljund kui kasutada nt TIP122 transsi relee asemel? Kas samasse otsa läheks ta lõpuks välja kuhu relee juhtimise vool muidu jõuab või kuskile mujale?
Hunnik küsimusi unise peaga koostatud, aga loodan et saate aru. Nagu jutust aru saada pole endal MS'n'S veel olemas ning internet sellistele küsimustele nagu otseselt ja kindalt ei vasta, kuid juhtemestiku tahaks sinnamaani hea meelega ilusti ära lõpetada.
Kui suur on erinevus aga tavalise V3 pinout diagrammis Megasquirt'N'Sparkiga? Kas 6 sil wasted spark süsteemi 3 süütetransi väljundit tuleks üldse pea pistikust eraldi välja tuua või tuleks nad sealt samast aga lihtsalt mingitest vabadest otstest välja? Kas tuleb MS'n'S veel mõni erinevus pistiku pinouti kohapealt võrreldes "tavalise MS-iga".
Kuidas pistiku suhtes jooksma jäeks IAC väljund kui kasutada nt TIP122 transsi relee asemel? Kas samasse otsa läheks ta lõpuks välja kuhu relee juhtimise vool muidu jõuab või kuskile mujale?
Hunnik küsimusi unise peaga koostatud, aga loodan et saate aru. Nagu jutust aru saada pole endal MS'n'S veel olemas ning internet sellistele küsimustele nagu otseselt ja kindalt ei vasta, kuid juhtemestiku tahaks sinnamaani hea meelega ilusti ära lõpetada.