1. leht 1-st
difer
Postitatud: 28.09.2007 20:55
Postitas megahabe
vabandan kui teema vales kohas ja vales klubis aga küsija suu päääääle EI lööda.
mis on vahet tavalisel difril ja plokk difril,ning pool plokk difril, kui sihuke asi ültse olemas on.......?????
olen kuuld kuskilt et plokk difril on keskmised hammasrattad kinni keevitatud,kas see jutt vastab tõele.
uurimus töö toimub opel omegale
Postitatud: 29.09.2007 8:38
Postitas Siim-R
Olemas on mehaanilistest LSD-st 2 varianti
Thorsen lukk
http://www.quaife.co.uk/shop_image.cfm/ ... fferential
ja Ketas lukk
http://www.kaaz-sports.com/kaaz_parts/lsd.html
Konkreetsed näited on tasemel tegijate omad ja mõeldud spordiks.
Poolplokki pole olemas,see rahvakeeli släng.Ja muidugi ülejäänd on igast visco ja muud lukud+ise keevitatud nn.100% difrid.
Postitatud: 29.09.2007 20:28
Postitas megahabe
tänan infi eest
kuigi viimasest aadressist ei saand aru........ei teind õieti lahti..
või olen mina uhuuu

Re: difer
Postitatud: 30.09.2007 21:34
Postitas rosco
megahabe kirjutas:vabandan kui teema vales kohas ja vales klubis aga küsija suu päääääle EI lööda.
mis on vahet tavalisel difril ja plokk difril,ning pool plokk difril, kui sihuke asi ültse olemas on.......?????
olen kuuld kuskilt et plokk difril on keskmised hammasrattad kinni keevitatud,kas see jutt vastab tõele.
uurimus töö toimub opel omegale
"Kemppi" ploki saad jah,kui keevitad difri sisu kokku. Kui eesmärgiks lihtsalt rallitada,siis väga hea ja odav lahendus. Tänavaautol natuke tüütu.
Postitatud: 02.10.2007 0:57
Postitas megahabe
miks tüütu,kas selle pärast ,et hakkab tagu sillda murdma
Postitatud: 02.10.2007 19:33
Postitas rosco
Täpselt. Kurvides rehv viliseb ja kohapeal keerates puksib rõvedalt. Paar päeva sõitnud sellise autoga linnavahel. Enam ei taha
