1. leht 1-st
kas oleks vaja OCT?
Postitatud: 26.09.2007 22:19
Postitas ahto42
tere, selline küsimus et kas on mõtekas panna OC kui on juba jahutusvedeliku baasil õlijahutus olemas?
Küsimus tuleb sellest et rõhku on tõstetud 0,3 bari(0,6>0,9) ja IC ka tulemas lähiajal, et äkki hakkab liiga tegema? praegast pole küll tähele pannud et temb seier üle normi läheks
Postitatud: 27.09.2007 0:17
Postitas Mihkel
Kasuta parem kvaliteetsemat õli!
See tõmbab ka õli temperatuuri madalamaks.
Postitatud: 27.09.2007 14:34
Postitas ranz
Ei ole sel oilcooleril suurt mõtet jah. Sõbra 200l lagunes oilcooleri ots ära ning pani ajutisel süsteemi otse tagasi jooksma, ehk siis cooler jäi üldse süsteemist välja. Natuke aega sõitmist näitas seda, et vajadus sellise asja järgi täiesti puudub... väga kuuma ilmaga linnavahel sõites oli õli temp samas kohas ning OT osa võttes täpselt sama asi, õli temp tõusis nii nagu ta alati on tõusnud kuid mitte siiski liialt, 130C jäi saavutamata. Turbo rõhk oli tõstetud 0,9 pealt 1,5 peale.
Postitatud: 27.09.2007 15:32
Postitas Kuuno
ranz kirjutas:Ei ole sel oilcooleril suurt mõtet jah. Sõbra 200l lagunes oilcooleri ots ära ning pani ajutisel süsteemi otse tagasi jooksma, ehk siis cooler jäi üldse süsteemist välja. Natuke aega sõitmist näitas seda, et vajadus sellise asja järgi täiesti puudub... väga kuuma ilmaga linnavahel sõites oli õli temp samas kohas ning OT osa võttes täpselt sama asi, õli temp tõusis nii nagu ta alati on tõusnud kuid mitte siiski liialt, 130C jäi saavutamata. Turbo rõhk oli tõstetud 0,9 pealt 1,5 peale.
niikaua kui linnavahel sõita ei tule probleemi ilmselt jah!
Ise avastasin vajaduse alles siis kui Saugal oli 3-4 ringi sõidetud ja hüdrotõukurid tiksusid...

Postitatud: 27.09.2007 15:48
Postitas ahto42
selge, miskipärast arvan ka et tehase OC süsteem peaks toimima edasi.
Postitatud: 27.09.2007 15:54
Postitas ranz
Kuuno kirjutas:ranz kirjutas:Ei ole sel oilcooleril suurt mõtet jah. Sõbra 200l lagunes oilcooleri ots ära ning pani ajutisel süsteemi otse tagasi jooksma, ehk siis cooler jäi üldse süsteemist välja. Natuke aega sõitmist näitas seda, et vajadus sellise asja järgi täiesti puudub... väga kuuma ilmaga linnavahel sõites oli õli temp samas kohas ning OT osa võttes täpselt sama asi, õli temp tõusis nii nagu ta alati on tõusnud kuid mitte siiski liialt, 130C jäi saavutamata. Turbo rõhk oli tõstetud 0,9 pealt 1,5 peale.
niikaua kui linnavahel sõita ei tule probleemi ilmselt jah!
Ise avastasin vajaduse alles siis kui Saugal oli 3-4 ringi sõidetud ja hüdrotõukurid tiksusid...

Viimasel OT sõitis see 200 5 ringi ilma probleemideta igatahel, maha tuli enne seti lõppu sellepärast, et pidurid said otsa. Õli temp oli ilusti paigas olnud.
Postitatud: 27.09.2007 16:22
Postitas Kuuno
palju sõltub loomulikult autodest kui hea on mõnel originaalis ehitus ja kui palju valu kumbi mootor saab...
individuaalne asi suht...
Postitatud: 30.09.2007 14:02
Postitas ahto42
ei viitsind uut teemat teha, aga kas diislile on mõtet OCT panna? samas surveaste 22 ja õhutustoru on õline küll ja pärast turbot on boosti kella ühendus ka veist õline, kuigi mootor ise ei suitse
Postitatud: 02.10.2007 19:50
Postitas ahto42