AUTRONIC
Aastal 2008 sai Esracing OÜ Autronic ametliku esindusõiguse Eestis. See aasta oli samuti väga edukas meie klientidele võistlusradadel. Autronic saavutused Eestis 2008 aastal olid:
BMW e36 3.6T (drag, Kaido) - 8,9sek ja 258kph - B klassi 1. koht ja Eesti klassirekord
Toyota Supra 3.0T (drag, Markel) - 9,3sek ja 248kph - B klassi 3. koht ja Balti karikasarja 3.koht, vahepealne Eesti klassirekord
Nissan 300zx 3.0TN (drag, Viljar) - 9,5sek ja 238kph - B klassi 4.koht ja Balti karikasarja 1.koht
Toyota Mr2 2.0T (drag, Jevgeni) - 10,7sek ja 209kph - B klassi 5.koht
VW N.Beetle 1.8TN (TopSpeed, Toomas) - 274kph
Tulevasel hooajal on lisandumas juurde ka uusi väga huvitavaid projekte erinevatesse võistlussarjadesse (drag, ralli, ringrada), kui ka "high performance" tänavaautode kujul.
BMW e36 3.6T (drag, Kaido) - 8,9sek ja 258kph - B klassi 1. koht ja Eesti klassirekord
Toyota Supra 3.0T (drag, Markel) - 9,3sek ja 248kph - B klassi 3. koht ja Balti karikasarja 3.koht, vahepealne Eesti klassirekord
Nissan 300zx 3.0TN (drag, Viljar) - 9,5sek ja 238kph - B klassi 4.koht ja Balti karikasarja 1.koht
Toyota Mr2 2.0T (drag, Jevgeni) - 10,7sek ja 209kph - B klassi 5.koht
VW N.Beetle 1.8TN (TopSpeed, Toomas) - 274kph
Tulevasel hooajal on lisandumas juurde ka uusi väga huvitavaid projekte erinevatesse võistlussarjadesse (drag, ralli, ringrada), kui ka "high performance" tänavaautode kujul.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Tänavatehnikale enam kui piisav süsteem Autronicul on SMC. Selle toote täpsemad omadused ja kirjelduse olen saanud nüüd ka kodulehele -Autronic SMC
Tänu esindusõigusele oleme saanud hinnad paremaks. Näiteks, pistikusarjaga SMC kit (ilma Autotune`ta) maksab 20302.- / sama asi universaalse juhtmesarjaga 22680.- / Autotunega kit ~3000.- kallim. Autotune on tore ja hästi toimiv funktsioon, mille kasutamiseks on vajalik Autronicu enda WB analüsaator ning stady state tuning, ehk soovitavalt dyno. Samas olen saanud ka ilma Autotuneta tavaliselt Autronicu ajud teistest 2-3 korda kiiremini seadesse. Enda autoga on Maximi juures tavaliselt läinud 1-2h (ja sedagi sellepärast et tavaliselt koos seadistamisega olen teinud ühtlasi ka mootori sissesõitu). Seda võimaldab aju sisene võimas background ja supermugav soft integreeritud datalogiga. Näiteks käivituse kütuse tabelit pole vaja seadistada üldse, seda pole lihtsalt olemaski.
Ja open-loop on Autronicu mõistes midagi muud. Siin on hea demovideo, kus Ben Strader (EFI University president/owner/instruktor) näitab mida suudab Autronic open-loop`is teha, kui kütusetabelis on ainult 1 ainus cell !!! täidetud: http://www.youtube.com/watch?v=mpW_SLtANMc
Tegemist on turbomootoriga, algne seade oli tehtud tudengite poolt mootori dynos kasutades kogu kütuse tabelit ning "tühja" kütusekaardiga segu rikastub kenasti koormuse suurenedes vastavalt open-loop tabeli väärtustele
Mitte et nii peakski seadistama, eesmärk oli demonstreerida Autronicu sisest backgroundi. Tuli selline paras reklaamijutt, aga täpselt nii vaimustuses ma Autronicust olengi.
Tänu esindusõigusele oleme saanud hinnad paremaks. Näiteks, pistikusarjaga SMC kit (ilma Autotune`ta) maksab 20302.- / sama asi universaalse juhtmesarjaga 22680.- / Autotunega kit ~3000.- kallim. Autotune on tore ja hästi toimiv funktsioon, mille kasutamiseks on vajalik Autronicu enda WB analüsaator ning stady state tuning, ehk soovitavalt dyno. Samas olen saanud ka ilma Autotuneta tavaliselt Autronicu ajud teistest 2-3 korda kiiremini seadesse. Enda autoga on Maximi juures tavaliselt läinud 1-2h (ja sedagi sellepärast et tavaliselt koos seadistamisega olen teinud ühtlasi ka mootori sissesõitu). Seda võimaldab aju sisene võimas background ja supermugav soft integreeritud datalogiga. Näiteks käivituse kütuse tabelit pole vaja seadistada üldse, seda pole lihtsalt olemaski.

Tegemist on turbomootoriga, algne seade oli tehtud tudengite poolt mootori dynos kasutades kogu kütuse tabelit ning "tühja" kütusekaardiga segu rikastub kenasti koormuse suurenedes vastavalt open-loop tabeli väärtustele

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Lisaks eelnevalt postitatud videole - testimootor oli 9000rpm VTEC turbo.
Autotune in action - http://www.youtube.com/watch?v=L7I4Zn0sbFc&NR=1
Nüüd ka Sm4 omadused eesti keeles saadaval - Autronic Sm4
Autotune in action - http://www.youtube.com/watch?v=L7I4Zn0sbFc&NR=1
Nüüd ka Sm4 omadused eesti keeles saadaval - Autronic Sm4
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
BMW Topelt VANOS in action.

BMW M3 s50b32 mootor. Dual-Vanos (BMW muutuv nukkvõlli ajastus) süsteem mõlemal nukkvõllil. Mõlemad nukkvõllid on kogu oma käigu vahemikus sujuvalt ajastatavad, ehk tegemist ei ole lihtsa ON/OFF süsteemiga 2 jäiga asendiga. SL nukkvõlli muutuva ajastuse käik ~60kraadi, VL ~40kraadi. Teisisõnu on mootoril korraga lõpmatu arv erinevaid nukkvõlle (ajastuse poolest).
BMW Dual-Vanos`t ei ole keerukuse tõttu just väga palju aftermarket ajudega tehtud, nüüd esimest korda siis Autronic ajuga ja seda Eestis !!!

BMW M3 s50b32 mootor. Dual-Vanos (BMW muutuv nukkvõlli ajastus) süsteem mõlemal nukkvõllil. Mõlemad nukkvõllid on kogu oma käigu vahemikus sujuvalt ajastatavad, ehk tegemist ei ole lihtsa ON/OFF süsteemiga 2 jäiga asendiga. SL nukkvõlli muutuva ajastuse käik ~60kraadi, VL ~40kraadi. Teisisõnu on mootoril korraga lõpmatu arv erinevaid nukkvõlle (ajastuse poolest).
BMW Dual-Vanos`t ei ole keerukuse tõttu just väga palju aftermarket ajudega tehtud, nüüd esimest korda siis Autronic ajuga ja seda Eestis !!!

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
A/F Autotune in action: http://www.youtube.com/watch?v=qMsGrHamJSs
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Re: AUTRONIC
Hydrospace S4 võistlusjett. Mootor 750cc 4-takti R2 turbo. Autronic Sm4, Launch-control, Anti-lag.
Viimasel nädalavahetusel kindlustas sõitja Vene meistritiitli. Tulevasel nädalavahetusel (11.-12.09.) oleme võistlemas viimasel Eesti MV etapil Hiiumaal.
http://www.es-racing.ee/?page=122

Viimasel nädalavahetusel kindlustas sõitja Vene meistritiitli. Tulevasel nädalavahetusel (11.-12.09.) oleme võistlemas viimasel Eesti MV etapil Hiiumaal.
http://www.es-racing.ee/?page=122
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Re: AUTRONIC
Update eelmise postituse kohta. Vahepeal on sõitja käinud vesijettide MMil 2010 (World Finals) ja saavutas 2 klassis 3.koha !
Sellel aastal plaanis Vene MV, Euroopa MV sari, võimalik et mõni Eesti etapp ja tõenäoliselt ka World Finals 2011.
Vahelduseks sai testitud 3s-gte mootorit Autronic Sm4 ajuga "tühja" kütusekaardiga. Kogu seadistamine võttis aega ca 5-10min, peale mida oli auto täiesti sõidetav. Üritasin ka mingi video teha: http://www.youtube.com/watch?v=FMM8pNmPR-w" onclick="window.open(this.href);return false;
Sellel aastal plaanis Vene MV, Euroopa MV sari, võimalik et mõni Eesti etapp ja tõenäoliselt ka World Finals 2011.
Vahelduseks sai testitud 3s-gte mootorit Autronic Sm4 ajuga "tühja" kütusekaardiga. Kogu seadistamine võttis aega ca 5-10min, peale mida oli auto täiesti sõidetav. Üritasin ka mingi video teha: http://www.youtube.com/watch?v=FMM8pNmPR-w" onclick="window.open(this.href);return false;
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia