Kütuserõhu tõstmine VAG 1.8T mootoril
Postitatud: 21.09.2007 19:05
Olen siin erinevaid teemasid lugenud aga siiski on paar küsimust õhku jäänud.
1.8T mootoril on tehasest ette antud 2.5 bar rõhku. Originaal kütuserõhu regulaator on 3 bar`ine.
Kui suurt rõhku peaks originaal pihustid välja kannatama?
Kui võimasd need pihustid üldse on?
Mis saab, kui ma vahetan rõhuregulaatori 4bar`ise vastu?
Loodetavasti pole liiga lollid küsimused.
Tom
1.8T mootoril on tehasest ette antud 2.5 bar rõhku. Originaal kütuserõhu regulaator on 3 bar`ine.
Kui suurt rõhku peaks originaal pihustid välja kannatama?
Kui võimasd need pihustid üldse on?
Mis saab, kui ma vahetan rõhuregulaatori 4bar`ise vastu?
Loodetavasti pole liiga lollid küsimused.
Tom