1. leht 1-st
Külma mootori pöörded kõiguvad
Postitatud: 20.09.2007 22:47
Postitas Breakaway
Niisiis.. kõigepealt info autost:
Mitsubishi Eclipse 1995 2.0 T
Mootoriks 4G63T
Mootor sai vahetatud EVO 3'e mootori vastu (samuti 4G63T). Enamus andureid sai vanalt mootorilt võetud, kuigi kõik on põhimõtteliselt samad.
Nii kui mootor soojaks saab, on pöörded ilusti kasvõi 750 rpm'i juures.
Külmast peast kõiguvad pöörded 1500-2000rpm'i juures.
Kontrollitud on:
Tühikäigumootor
TB nurga andur
TB risti ja põiki puhastatud.
Kuulan mõtteid ja soovitusi.
Postitatud: 21.09.2007 1:31
Postitas Mihkel
Tühikäigumootorit oled ka õlisogast puhastanud?
Kuigi üldiselt peaks selline kõikumine aju poolne keiss olema.
Lihtsalt mingi muu asi kutsub seda esile.
Postitatud: 21.09.2007 8:15
Postitas Breakaway
Mihkel kirjutas:Tühikäigumootorit oled ka õlisogast puhastanud?
Kuigi üldiselt peaks selline kõikumine aju poolne keiss olema.
Lihtsalt mingi muu asi kutsub seda esile.
Tühikäigu mootor on ka puhastatud...
Postitatud: 21.09.2007 8:45
Postitas Ragnar
Breakaway kirjutas:Mihkel kirjutas:Tühikäigumootorit oled ka õlisogast puhastanud?
Kuigi üldiselt peaks selline kõikumine aju poolne keiss olema.
Lihtsalt mingi muu asi kutsub seda esile.
Tühikäigu mootor on ka puhastatud...
Võta uuesti lahti ja loputa ala karpa puhastajaga korralikult ära ja siis surts wd40 ka sisse. Kui see ei mõju siis pole ilmselt asi mootoris. Kone vahetusega vaata andurite juhtmed ka kriitilise pilguga üle. Andurid ise võivad terved olla, aga...
Postitatud: 21.09.2007 9:20
Postitas Breakaway
Ragnar kirjutas:Breakaway kirjutas:Mihkel kirjutas:Tühikäigumootorit oled ka õlisogast puhastanud?
Kuigi üldiselt peaks selline kõikumine aju poolne keiss olema.
Lihtsalt mingi muu asi kutsub seda esile.
Tühikäigu mootor on ka puhastatud...
Võta uuesti lahti ja loputa ala karpa puhastajaga korralikult ära ja siis surts wd40 ka sisse. Kui see ei mõju siis pole ilmselt asi mootoris. Kone vahetusega vaata andurite juhtmed ka kriitilise pilguga üle. Andurid ise võivad terved olla, aga...
Mootori liikumine sai pärast kontrollitud. Süüde sisse ja ühendasin otse pistikusse... see "nõel" liikus samamoodi nagu korras mootoril (oli kõrval proovida)
Postitatud: 21.09.2007 9:23
Postitas aibast
kas mitte ei peaks olema pöörded külmast peast kõrgemad?
Postitatud: 21.09.2007 9:26
Postitas Breakaway
aibast kirjutas:kas mitte ei peaks olema pöörded külmast peast kõrgemad?
peavadki...
ilusti stabiilselt 1300 rpm'i juures ntx või allapoole
Postitatud: 22.09.2007 23:28
Postitas Breakaway
sain vist süüdlase kätte... enam ei kõigu pöörded ning loodan, et ei hakka ka edaspidi.
Süüdlaseks oli FIAV (fast idle air valve).