1. leht 1-st

Muutuva geomeetriaga turbo

Postitatud: 01.05.2005 10:15
Postitas uhti
On keegi sellise asjaga rohkem kokku puutund?Mul plaan panna enda sigullile selline YD30 mootori turbo vahele.Kuna Patroli peal juhitaxse seda vaakumiga siis mina pean kasutama audi välist wastegatet :-D .
Millisesse asendisse olex mõtekas see nn orginaal wastegate jätta :? Ma ise plaanin panna max. asendisse aga ehk peaks katsetamist alustama ikka min. asendist :?:

Postitatud: 01.05.2005 13:05
Postitas Miq
väga segane jutt sul!

Postitatud: 01.05.2005 13:32
Postitas uhti
Miq kirjutas:väga segane jutt sul!
See kes sellist turbot näinud ja näppind seest on peax aru küll saama :roll: Kuigi jah,ega ma eriti seletada ei oska :(

Postitatud: 01.05.2005 15:00
Postitas Miq
ei, ma tean küll mis muutuva geomeetriaga turbo on.
raske on su probleemist aru saada.
miks ei või sina seda vaakumiga juhtida?
miks peaks ülse teise möödalaskeklapi(WG) panema?
Mille asendi reguleerimisest juttu on, WG? geomeetria?

Postitatud: 01.05.2005 15:20
Postitas uhti
Ma ei saa ju vaakumit kasutada sest Nissan Patrolil juhitaxe seda mitme solenoidi ,rõhuanduri ja ajuga aga mul plaan see turbo panna enda nn ralli sigullile ja karpaga 8) .Sellepärast kasutangi eraldi WG.Ma üritasin uurida,et kuids ma seda geomeetria poolt regullix?Tuleb vist ikka algul miinimumi peat alustada :)

Mõned pildid turbost

http://pilt.ee/photo/409243/8304392/
http://pilt.ee/photo/409243/8304701/ http://pilt.ee/photo/409243/8304836/

Postitatud: 01.05.2005 17:35
Postitas riceboy
Pealkiri sobib hasti ka naiteks sellisele uudisele...

Muutuva A/R-ga :shock: eksperimentaalse turbo kallal tootab hetkel HKS...ei tea kas asi voiks kunagi ka tooteni jouda...

Pilt

Postitatud: 01.05.2005 19:57
Postitas uhti
Kunagi ikka jõuavad :-D
Patrolil oli selline turbo alates 2000a ja nüüd on kõik uued TD Nissanid muutuva geomeetriaga turbodega 8)