1. leht 2-st
Turbo õli äravool karterisse
Postitatud: 21.08.2007 2:36
Postitas Mihkel
Kas keegi on katsetanud süsteemi, kus õli äravool karteri juures on nn. üles mäkke?
Turbo ise asub loomulikult sellest äravoolu augu ja õlinivoo tasapinnast kõrgemal.
Loogika poolest peaks seal toimima ühendatud anumate süsteem ja see ei tohiks õli äravoolu takistada, kui äravool on ~18mm läbimõõduga.
Lihtsalt kahel projektil on õli äravoolu ühenduskoht karteriga suunatud horisontaaltasapinnast allapoole ja kuhugi mujale seda ka viia pole, kuna siis oleks äravool juba allpool õlinivood.
Postitatud: 21.08.2007 9:58
Postitas mart154
ma kaldun ka arvama, et ühendatud anumate teooria toimib...
tho, praktilised kogemused puuduvad.
Postitatud: 21.08.2007 23:27
Postitas Mihkel
Rohkem teemaarendust ei tulegi?
Kus nüüd kõik targad on?

Postitatud: 22.08.2007 1:08
Postitas Kuuno
ragzi fiatil oli se äravool mingi 90 kraadise nurgaga ja kah nagu toimis...
endal tegin ymber paremaks kuna ei tahtnud katsetada..

Postitatud: 22.08.2007 8:46
Postitas Raceboy
Mul 90kraadise nurgaga, mingeid probleeme pole olnud.
Postitatud: 22.08.2007 9:26
Postitas Mihkel
Mul ongi just see probleem, et on horisontaaltasapinnast ~30 kraadi maapoole suunatud.
Turbo ja äravoolu vahel ei teki iseenesst üle 50 kraadi nurka ma arvan.
Postitatud: 22.08.2007 17:44
Postitas Miq
Mina, arvan et piisab sellest kui turbo õli out-let on kõrgemal kui äravoolu auk mootorisse, ja kõik. tahad tee toruga mingi kolm ringi peale hakkab ikka alla voolama.
mõte mihklilt mihklile.

Postitatud: 23.08.2007 1:13
Postitas Robo
Tsikkli puhul nt. selline vrjnt-----tundub , et toimis
http://www.turborick.com/riturbo.html
Postitatud: 23.08.2007 1:47
Postitas Mihkel
Katsetasin täna veega sellist lahendust immiteerides kraaniga turbot

(karetrikaas oli näpuvahel)
ja tundub kurat, et füüsika seadused tõesti vist kehtivad
Turbost nüüd vaevalt suurem vedelikukogus tuleb kui kraanist joosta lastes.
Igatahes voolas vedelik ilusti eest ära karterisse.
Postitatud: 24.08.2007 12:44
Postitas rookierice
Miq kirjutas:Mina, arvan et piisab sellest kui turbo õli out-let on kõrgemal kui äravoolu auk mootorisse, ja kõik. tahad tee toruga mingi kolm ringi peale hakkab ikka alla voolama.
mõte mihklilt mihklile.

Vahepeal ülespoole minna ei tohi siiski
Aga muidu jah toimib
Postitatud: 24.08.2007 15:30
Postitas henri
Mihkel kirjutas:...
ja tundub kurat, et füüsika seadused tõesti vist kehtivad

Postitatud: 24.08.2007 18:17
Postitas Miq
rookierice kirjutas:Miq kirjutas:Mina, arvan et piisab sellest kui turbo õli out-let on kõrgemal kui äravoolu auk mootorisse, ja kõik. tahad tee toruga mingi kolm ringi peale hakkab ikka alla voolama.
mõte mihklilt mihklile.

Vahepeal ülespoole minna ei tohi siiski
Aga muidu jah toimib
võib küll. sest uuesti alla tulemine tasakaalustab selle ära.
Postitatud: 25.08.2007 3:29
Postitas Mihkel
Tundub, et asi toimib.
Sõitnud autoga veel pole aga täna sai esimene käivitus tehtud ja kõik paistis korras olevat.
Postitatud: 25.08.2007 21:05
Postitas rookierice
Miq kirjutas:rookierice kirjutas:Miq kirjutas:Mina, arvan et piisab sellest kui turbo õli out-let on kõrgemal kui äravoolu auk mootorisse, ja kõik. tahad tee toruga mingi kolm ringi peale hakkab ikka alla voolama.
mõte mihklilt mihklile.

Vahepeal ülespoole minna ei tohi siiski
Aga muidu jah toimib
võib küll. sest uuesti alla tulemine tasakaalustab selle ära.
Tähendab võib, eks me kõik ole kunagi bena varastanud eksole , või suures tünnis hoidnud ja kanistrisse tankinud

aga ei soovitaks, kuna parem mitte liigselt takistada.
Postitatud: 26.08.2007 13:06
Postitas mart154
umn, bensiinivarastamise asemel tasuks vist antud juhul mõelda pigem WC poti "haisuluku" peale? :D
et kui õli äravoolu torus tõuseb õlitase kõrgemale, kui toruots on, siis voolab õli niikaua välja, kuni nivoo on jälle toruotsaga samal tasemel
edit: irw... turboõlitusest oleme jõudnud juba wc-pottideni
