1. leht 2-st

Saab 9000 Aero 165kw 1995; Aeroman

Postitatud: 13.08.2007 15:33
Postitas aeroman
Aastal 2001 suvel sai soetadud isend.Toona ainus ja esimene AERO puhasttõugu versioon.Olen teda ka "natuke" kõpitsenud.

5 aasta modifikatsioonide nimekiri on siin:


Gikturbo dual ballbearing turbo GTBB3076R-WG(550hp) EsimeneGT30R Eestis(Audiophile,no offence)
Custom made 3"downpipe,(ES TUNING)
JT-60 exhaust, no catalyst;
HKS blow off copy
Abbottracing intake pipe
Custom made alu intercooler(LAKI TUNING),original size,2,5" thick
IC inlet 60mm,
Apex conical airfilter,intake to turbo 60 mm
Bosh 225 l/h fuelpump,stock fuelrail,pressure regulator
720cc Siemens Black Deka injectors
3bar mapsensor
Eibach lowering springs
Powerflex bushings,engine bushings
Sachs Racing pressure plate 600NM
Front brakes Maptun 334 discs(WP),Ferodo pads
Rear brakes EBC greenstuff pads,discs
Abbottracing antiroll swaybar upgrade
Front strut bar
Ported cylinder head (Flows up to 600hp)Mike Billet
Trollspeed adjustable camgears
Sportcamshafts 268/9,6
Intake/outlet valves 34/32mm
ARP headbolts
Renoverat Engine B234R,bore stroke 90,5;
JE forged pistons
Werdi conrods
Clutch-Crankshaft dynamicly balanced
Engine job performed by Tommy KarlssonTrollspeed racing)
Chptrim by Frank StrömqvistSQR Racing)
Original engine management TRIONIC 5
RPM redline 7300
Balance shafts disabled
Boost 1,8bar
NO DETONATION

Partnerite lingid:
http://www.sqr.se
http://www.trollspeed.se
http://www.speedparts.se
http://www.racing-green.com
http://www.gikturbo.se
http://www.maptun.com
http://www.saabtuning.com
http://www.abbottracing.com
http://www.saabianti.ee
http://www.sarlinraceteam.fi/
http://es-tuning.ee

Natuke pilte:
http://picasaweb.google.com/jyrimazur/REDMONSTER


Täiendavat inffi saabneti kodukalt kah:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5609

Postitatud: 13.08.2007 15:39
Postitas S4BiT
(Y)

Postitatud: 13.08.2007 16:36
Postitas uhti
Üli-üli kõva auto ;) Kus maal siis mootori jõust piisab?

Postitatud: 13.08.2007 16:46
Postitas temp
ilus töö!

mingeid tulemusi kas oled saavutanud? miil, km, 1/4 miil ?

Postitatud: 13.08.2007 16:59
Postitas aeroman
temp kirjutas:ilus töö!

mingeid tulemusi kas oled saavutanud? miil, km, 1/4 miil ?
Pole mahti olnud eriti :oops: SAABNET-i KiltsiMiilil sai korraks 4. peenestatud,enne kui plokikaane tihend taas pettis,tulemus 226kmh

Postitatud: 13.08.2007 17:02
Postitas aeroman
uhti kirjutas:Üli-üli kõva auto ;) Kus maal siis mootori jõust piisab?
et millal nagu jõunumbrid rahuldavad on? never 8) Sõita eriti ei saa,see-eest ehitamiserõõmu jagub.Pereautot polegi nii kerge jätkusuutlikuks "supercar"-iks ümber ehitada :-D

Postitatud: 13.08.2007 17:32
Postitas Taavi
Nimekiri on muljetavaldav. Sisselase on stock? Mis asjandusega kütusesüsteemi juhid, TRIONIC 5? Kas on sisemine wastegate? Dynos oled käinud?

Postitatud: 13.08.2007 17:42
Postitas Mihkel
Tore, et ka lõpuks siia foorumisse jõudsid.

Viimastel andmetel oli asi dynos 540hp ja 628NM nagu ma dynosheeti pildilt lugesin.

Nüüd investeeri diffrilukku ja saad selle jõu veid paremini maapeale.

Postitatud: 13.08.2007 17:46
Postitas aeroman
Taavi kirjutas:Nimekiri on muljetavaldav. Sisselase on stock? Mis asjandusega kütusesüsteemi juhid, TRIONIC 5? Kas on sisemine wastegate? Dynos oled käinud?
Sisselase on stock veel.Jama selles,et tal on TCS ja sellest loobumise skeem on hetkel väljatöötamisel.Throttlebody on eletrooniline,süsteem on seotud ABS anduritega.Kõige lihtsam oleks osta auto ilma ETS-ita ja siis ümber vahetada :evil:
Juhib TRIONIC 5.Praeguseni pole veel jalgu jäänud.
Wastegate on integreeritud(actuaator ;)
Dynos käidud seoses seadistamisega 2005.Tulemus(mitteprinditav)420hp 500nm @2,3bar(stock nukad).Viimane visiit rotsade juurde 1.06.2007.Nukad peal(268/9,6) ja lekkiva kaanetihendiga tulemus 540hp 628mn
http://picasaweb.google.com/jyrimazur/R ... 5098797026

Postitatud: 13.08.2007 17:50
Postitas aeroman
Mihkel kirjutas:Tore, et ka lõpuks siia foorumisse jõudsid.

Viimastel andmetel oli asi dynos 540hp ja 628NM nagu ma dynosheeti pildilt lugesin.

Nüüd investeeri diffrilukku ja saad selle jõu veid paremini maapeale.
Terekest teilegi!LSD ongi järjekorras järgmine peale kaane rõngastihendeid,Paintshop-pi(lakialune Imola Red),roostet on siginenud,

Postitatud: 13.08.2007 20:41
Postitas wa666ou
Vau, mis kiire rootslane :shock:

Ja väga muljetavaldav tuuningulist.
Stripil tahaks kindlasti näha. Kuna see pidamine ilma LSDta saabub?

Postitatud: 13.08.2007 20:55
Postitas Robo
Nüüd tuleb see auto veel tagaveoliseks ehitada :) :) :!:

Postitatud: 13.08.2007 21:12
Postitas aeroman
Robo kirjutas:Nüüd tuleb see auto veel tagaveoliseks ehitada :) :) :!:
Mitte niipea ;)

Postitatud: 13.08.2007 21:18
Postitas aeroman
wa666ou kirjutas:Vau, mis kiire rootslane :shock:

Ja väga muljetavaldav tuuningulist.
Stripil tahaks kindlasti näha. Kuna see pidamine ilma LSDta saabub?
LSD oleks väga abiks küll!Kõigepealt ikka kast ribadeks,siis hakkab temaga tõsisemalt tegelema.Täiesti stock teine

Postitatud: 13.08.2007 21:21
Postitas junsu
se on tõesti tegija SAAB.juba välimus on hea.madal 8)

hea näha,et kellegil ikka kannatust ka on,et ni pikalt ühte autot ehitada.enamusel käib se ikka ostan-müün ja kahetsen :-D