1. leht 2-st
200sx vs. 240sx
Postitatud: 10.08.2007 15:33
Postitas Greatmaster
Tahaks siis teada , et mis vahe on Nissan 200sx s13 ja 240sx´il. Ma mõtlen just kereosa ja veermiku. Seda ma tean et üks on 1,8 turbo 124kw ja teine 114kw vabalthingav.
Ja kuidas mootor 240sx´il vastu peab. Tsiteerides "200sx.....ja remondirõõmu jätkub kauemaks" siis kas 240sx on mootor vastupidavam sest ise ei ole näinud küll ühtegi 200sx´i millel ei oleks saaled vahetatud või vaja vahetada. Siis tahaks veel teada kuidas 240 turbotamisele vastu peab, kas jookseb kohe laiali või saab natuke ikka sõita ka?
Edit: Kuidas varuosade kättesaadavus on?
Postitatud: 10.08.2007 16:03
Postitas Taavi
Google ka abiks kui 240 turbotada tahad. 2.4 on Nissani kastiauto mootor, uimane ja suht madalapöördeline. Piiraja madalal ja kergelt pöördesse ei viska nagu CA või SR.
"200sx.....ja remondirõõmu jätkub kauemaks" - seda ära väga tõsiselt võta, kõik S13-d on erinevad, kõik oleneb eelmistest omanikest. Kui sahaks lastud turboauto otsa satud siis pead nii või naa mootorit remontima hakkama, olenemata margist. Parem osta odavalt kotti lastud mootoriga S13 ja telli jaapanist korralik CA sinna vahele. Vaheta tihiti kvaliteetset õli ja auto sõidab nagu unistus.
Postitatud: 12.08.2007 11:30
Postitas rustang
Taavi kirjutas:Google ka abiks kui 240 turbotada tahad. 2.4 on Nissani kastiauto mootor, uimane ja suht madalapöördeline.
Kahe nukaga variant KA24DE, mis s14 peal käib pöördesse nagu iga teine japsi 2.4 vabalthingav, pole häda midagi. Vastupidavuse kohta ei tea, alles pool aastat sõitnud aga emissioonid ülevaatusel olid küll 10x alla normi, mis on 12a vanuse auto kohta tubli mu meelest.
Postitatud: 12.08.2007 11:45
Postitas henri
Taavi kirjutas: Parem osta odavalt kotti lastud mootoriga S13 ja telli jaapanist korralik CA sinna vahele
miks mitte terve front clip osta koos SR-iga
Postitatud: 12.08.2007 14:12
Postitas Laisu
olen omanud kahte 240sx-i, üks oli manuaal ja teine automaat. Igati asjalik auto, suhteliselt vastupidav ning väga hea madalaotsa väändega. Sama mootorit kasutatakse jah ka nissani maasturitel. Veermik on mäletamismööda sama mis kõigil s13 kerega autodel.
Turbotamise kohta ei ole uurinud ega tea ka sellekohta rääkida, kuid ma arvan et kui soovid turbokat, siis oleks odavam, lihtsam ja ka parem endale ca18det mootor osta, sellele saab ka juppe kergemalt, pean silmas just aftermarket juppe jne.
Postitatud: 14.08.2007 22:50
Postitas junsu
vaatan,et mu allkiri on kedagi ära hirmutanud
tegelikult asi ehk vbl ni hull polegi.ise ostsin odavaima hetkel müüa oleva 200sx-i plaaniga teha sellest uuesti auto.tee on küll suht künklik,aga pole kahetsenud veel kordagi,et selle "jalgealla" võtsin

minu autol pole siiani saaledega probleeme olnud,küll aga muude ebanormaalsete asjadega,millega "normaalne" auto-omanik kokku ei puutu tavaliselt.
et siis kui tahad 100% hobiautot(mille laialilendamisel muud asjad ajamata ei jää) siis alla 100k maksvate autode seas peaks suht konkurentsivõimeline olema
Postitatud: 26.08.2007 12:08
Postitas Iff00
emm..on kellegil kogemusi ca18det tellimisega jaapanist:) ma ostsinodavalt sahaks lastud:) et kui saax mingi orienteeruva hinna mis see mootor kokku läheks maksma saab võrrelda kas odavam uus sisu osta või mootor tellida:) igasugune abi on teretulnud:) (ps)
Postitatud: 26.08.2007 12:47
Postitas henri
Postitatud: 26.08.2007 13:07
Postitas mart154
Iff00 kirjutas:emm..on kellegil kogemusi ca18det tellimisega jaapanist:) ma ostsinodavalt sahaks lastud:) et kui saax mingi orienteeruva hinna mis see mootor kokku läheks maksma saab võrrelda kas odavam uus sisu osta või mootor tellida:) igasugune abi on teretulnud:) (ps)
Räägi kasutajaga Parm. usun et ta oskab sind aidata!
Postitatud: 26.08.2007 14:31
Postitas Raceboy
240SX-e on turbotatud küll ja küll, plussiks 1.8 ees on parem moment madalamtel pööretel. 350-400 mootori hj on täiesti tavapärane tulemus, kui õigeid võtteid kasutada.
Postitatud: 04.02.2009 23:15
Postitas zipper
Raceboy kirjutas:240SX-e on turbotatud küll ja küll, plussiks 1.8 ees on parem moment madalamtel pööretel. 350-400 mootori hj on täiesti tavapärane tulemus, kui õigeid võtteid kasutada.
Mis "õigete võtete" all silmas peetakse?
Postitatud: 05.02.2009 0:06
Postitas Raceboy
Näiteks alates sobiva suurusega turbost ja vahejahutist lõpetades mootorijuhtimisega.
Postitatud: 05.02.2009 19:26
Postitas traktorist
võin müüa ühe ca18det mootori sulle mis on juba täiesti valmis ehitatud performance sisuga.....proovida saaks kaa s13 peal kui ilm läheks natuke kuivemaks muidu läheb ohtlikuks..... ;)
Postitatud: 05.02.2009 21:21
Postitas zipper
endal olemas mõlemad! aga uurin ja kalkuleerin ja mõtlen kummaga "kvaliteet aega" hakkan veetma. Osta on alati lihtsam kui ise teha

aga ise on ikka etem!
Postitatud: 05.02.2009 21:41
Postitas Raceboy
Kui su 240SX-i mootor on 16v kaanega, soovitaks igal juhul seda, kuna mõlema puhul on tõsisema projekti puhul vaja osta kepsud-kolvid ja tulemus on 30% suurema töömahuga mootori puhul sõidetavuse osas oluliselt parem.