Honda accord 2.0 96Kw -93 Aigo
Postitatud: 06.08.2007 0:49
niisiis lisan oma auto ka kritiseerimisele kuna ise olen suht algaja ja teen pikaajalisemat projekti samas kuna vaja siis pean ka seda autot kasutama vahepeal aga eks kõik tööd sellega siis üritan siia ikka ülesse seada, et saaksid targemad õpetada ja kritiseerida
Autoks siis nigu mainitud 1993 aastal sündinud Honda accord millele on aiste vahele istutatud 2.0 96 Kw -ne mootor millest mina tahaks rohkem saada kuid mitte tänavaliikluses idiootsusteks vaid, et kunagi jõuaks ka niikaugele, et julgeks selle autoga kiirendusrajale astuda
bla bla lisajuttu auto kohta... bla bla bla said kõik aru???
ok ärge põdege esi kolmikusse ma ei pürgi niipea neid kohti jagage ikka omavahel
.. veel
juttu siis veel autost...
mina selle kätte sain oli see täis stock ja sealt hakkasin edasi aretama algselt siis endale mugavamaks.... nahksisu, sport rool, short sifter(homemade) väike puit imitatsioon.. pedemajakad ja muu selline iluasjandusehunnik...
no kui lõpukas sport püti alla sain siis sai ka heli osa täiendatud kuid üks heli mis mulle meeldib jäi puudu ja se heli oli see mõnus vilin ja vtssss käiguvahetustel
võtsin siis kätte ja otsisin hetkel rahakotile paitavamalt tunduv turbo kit(pole tutikas ja pole originaal) see siis sai e30 pealt kunagi oli selle kasutaja mihkelm'i e30 318 punane ja nutukene teadmisi siit foorumist ning niipalju kui ma tehnilisest ingliskeelest kirjapildis aru sain sai ka asja realiseerima hakatud
muidugi asi kõik ikka veel poolik kuna ajanappus ja ega need pääsukesed tõusevad ka liiga ruttu rahakotist lendu kuid eks pikapeale saab ka minust asja
liasame natukene ilustreerivat materjali ka siia hulka (ärge pange tähele seda natukest roostet mis auto pealt leida võite... selle eemaldamiseks veel aega küll)




ja nüüd siis tööde juurde tagasi
esimene fotosessioon... see muidugi juba peale kütuserõhu regullaatorit ja peale õlisurve tatsiku auku kolmiku lisamist

kütuserõhk ja õli rõhk on näidustatud hetkel käepäraste vahenditega

fule pressure regulator

õli äravool otse karterisse(krt kus oli jebimist)

cooler

cooleri asetus peale valmimist oleks vast selline


blow off on hetkel installimatta kuid olemas ja

end of day one

täna sai siis kollektorit moditud natuke millest kahjuks pildimaterjal puudub ja muidugi mille üle ma niiväga uhke ei ole ka kuid tänasest päevast sai siis õhtul tehtud ka lõppkokkuvõtteks paar pilti, et saada aimu sellest palju asi edasi liikunud on... ehk mitte mõhkugi :P





ah aitab ka ... väga pikale läheb juba...
aga no installida on veel vaakumi osa ja rõhu torustik plus sinna kuuluv... ja no kui juba siis tööle saab siis hakkab elektroonikaga jamamine pihta alles...
ja räägime rõhust... mina hakkan 0-st pihta ja mida aeg edasi ja mida rohkem jõuan juurde teha seda kõrgemaks see ajapikku tõuseb kuid päris 800 heppast autot plaanis teha pole kuid kes teab mis aeg ja juurde õppimine jne näitab
nüüd andke kommentaaridel ja kriitikal lennata

Autoks siis nigu mainitud 1993 aastal sündinud Honda accord millele on aiste vahele istutatud 2.0 96 Kw -ne mootor millest mina tahaks rohkem saada kuid mitte tänavaliikluses idiootsusteks vaid, et kunagi jõuaks ka niikaugele, et julgeks selle autoga kiirendusrajale astuda
bla bla lisajuttu auto kohta... bla bla bla said kõik aru???
ok ärge põdege esi kolmikusse ma ei pürgi niipea neid kohti jagage ikka omavahel


juttu siis veel autost...
mina selle kätte sain oli see täis stock ja sealt hakkasin edasi aretama algselt siis endale mugavamaks.... nahksisu, sport rool, short sifter(homemade) väike puit imitatsioon.. pedemajakad ja muu selline iluasjandusehunnik...

no kui lõpukas sport püti alla sain siis sai ka heli osa täiendatud kuid üks heli mis mulle meeldib jäi puudu ja se heli oli see mõnus vilin ja vtssss käiguvahetustel

võtsin siis kätte ja otsisin hetkel rahakotile paitavamalt tunduv turbo kit(pole tutikas ja pole originaal) see siis sai e30 pealt kunagi oli selle kasutaja mihkelm'i e30 318 punane ja nutukene teadmisi siit foorumist ning niipalju kui ma tehnilisest ingliskeelest kirjapildis aru sain sai ka asja realiseerima hakatud
muidugi asi kõik ikka veel poolik kuna ajanappus ja ega need pääsukesed tõusevad ka liiga ruttu rahakotist lendu kuid eks pikapeale saab ka minust asja

liasame natukene ilustreerivat materjali ka siia hulka (ärge pange tähele seda natukest roostet mis auto pealt leida võite... selle eemaldamiseks veel aega küll)




ja nüüd siis tööde juurde tagasi
esimene fotosessioon... see muidugi juba peale kütuserõhu regullaatorit ja peale õlisurve tatsiku auku kolmiku lisamist

kütuserõhk ja õli rõhk on näidustatud hetkel käepäraste vahenditega

fule pressure regulator

õli äravool otse karterisse(krt kus oli jebimist)

cooler

cooleri asetus peale valmimist oleks vast selline


blow off on hetkel installimatta kuid olemas ja

end of day one

täna sai siis kollektorit moditud natuke millest kahjuks pildimaterjal puudub ja muidugi mille üle ma niiväga uhke ei ole ka kuid tänasest päevast sai siis õhtul tehtud ka lõppkokkuvõtteks paar pilti, et saada aimu sellest palju asi edasi liikunud on... ehk mitte mõhkugi :P





ah aitab ka ... väga pikale läheb juba...
aga no installida on veel vaakumi osa ja rõhu torustik plus sinna kuuluv... ja no kui juba siis tööle saab siis hakkab elektroonikaga jamamine pihta alles...
ja räägime rõhust... mina hakkan 0-st pihta ja mida aeg edasi ja mida rohkem jõuan juurde teha seda kõrgemaks see ajapikku tõuseb kuid päris 800 heppast autot plaanis teha pole kuid kes teab mis aeg ja juurde õppimine jne näitab
nüüd andke kommentaaridel ja kriitikal lennata