1. leht 11-st
Turboklubi kokkusaamine 27 August KL 12, Saugal
Postitatud: 26.04.2005 18:46
Postitas riceboy
Registreerimine algab
Saatke mulle PS või email
riceboy@hot.ee
1. Osaleja ees- ja perekonnanimi
2. fooruminimi
3. Auto mark ja mudel
4. Väljalaskeaasta
5. Reg. nr.
6. Kasutatav rehvitüüp: S-spetsiaal, T-tänava
kohapeal cashis maksta soovijatel on ka võimalus...aga tulemine peaks olema siis 100% kindel
Ajavõtt tuleb sama mida on kasutatud eelnevatel Open Track üritustel...
Üldjoontes kehtivad ka samad
reeglid
http://www.opentrack.pri.ee/reeglid.html
Kuna me sõidame ringi kellaosuti liikumise suunas (vastupidiselt open trackile, vahelduse mõttes) siis aeglasem auto peaks sõitma vasakusse teeserva, kui laseb kiirema mööda...
Postitatud: 26.04.2005 21:44
Postitas Ragnar
sa võid ju ürituse orgunnida kui japsist tagasi tuled !? väike ringrajasõit või drag !?

Postitatud: 26.04.2005 23:05
Postitas cmf
Veel parem oleks drag+ringrada+afterparty!
Postitatud: 27.04.2005 0:11
Postitas chesm6mmi
eh siis peab tegema 2 gruppi... stock turbod ja võimsamad muidu ple aus

Postitatud: 27.04.2005 7:57
Postitas unoturbo
OT: chesm6mmi, me võime niimoodi teha, et kõik võidavad
edit by panter

Postitatud: 27.04.2005 8:33
Postitas Raceboy
Kindlasti ringrada ja drag(Y) Väike nö tournament, igal ühel on võimalus kuskil hiilata

Postitatud: 27.04.2005 9:07
Postitas Ragnar
haha... minu jaoks pole tulemus niivõrd tähtis, tähtis on see, et lõbus oleks ja teiste klubikatega jõudu katsuda ehk nagu alati

ja ringraja peal pole ma veel Fiatiga ka käinud. idee, aga muidugi on hää... kindlasti võtaksin üritusest osa ja organiseerimisabi pakuksin ka

Postitatud: 27.04.2005 10:41
Postitas Silwer
Ringraja all peate silmas Rapla kardirada?
Igal juhul oleksin käpp aga drag-i ja rinka jaoks kasutan ma erinevaid autosid - Audi kõlbab kahjuks vaid otsesõitmiseks, ning ilma turbota bemm jälle otse sõites olulist kiirendust ei arenda...

Postitatud: 27.04.2005 10:44
Postitas Miq
ringi peal võib ju vahepeal drifti ka teha :P
riceboy, mis kes kõik sa kokku lugesid, kas kõik kes eelmises teemas midagi ütlesid või ikka need kel midagi veereb.??
Postitatud: 27.04.2005 11:01
Postitas Raceboy
Raplas oleks kardirada vast parim sõiduoskuse näitaja, samas võiks vallalt loa võtta ja Rapla ringtee alguses (superhea uus asflat ja sirge tee 1,5km järjest) lähedal väikese dragi teha. Kuid, nö kahevõistlusel on mõtet ainult siis, kui see toimub ühe autoga.
Postitatud: 27.04.2005 13:02
Postitas jk
Mina eelistaksin Raplale Saugat.
Postitatud: 27.04.2005 13:38
Postitas xjan
Esimene OpenTrack Saugal 22. mai

Postitatud: 27.04.2005 14:19
Postitas Raceboy
Sauga rada on oluliselt kallim üürida, pealegi pole see eriti tehniline (=sõiduoskus). Saugal ongi ainult võimsamatel autodel sõna sekka öelda.
Postitatud: 27.04.2005 14:26
Postitas riceboy
58 autot tuli kokku ju "turbokate loenduse teemast"
Open trackid on jah nagunii aga ma motlesin rohkem selle klubi kokkutulekut...voin aidata korraldada ikka aga kindlasti peab ka abimehi olema.
Sauga rent on juttude jargi 10-15 tuhat paev. Oleneb vist nadala paevast. Ajavotu kohta ei tea kindlasti oskab Devil selle kohta infot jagada. Ma pole ise kardiradadel kainud kas seal on yldse voimsama turbokaga monus soita? Kahtlane...
Dragi saab korraldada Raadil naiteks. Tapal on halvem rada ja pealesoit ka hullem. Samuti voiks afterparty yritus olla rajale suht lahedal. Selles mottes ka vist Tapa halvem. Ja veel seda et Raadil meid kindlalt mitte keegi ei sega, samuti Saugal kui asi on ametlik. Samas olles seda oelnud saab Saugale vabalt ka niisama soitma minna

Kuigi sellise kaadriga vist tuleb ment suht kiiresti asja uurima, ma ei oska seda ennustada
Saugal saaks jah drifti ka proovida kes tahab. Mitte siis rullnoka parkla kapsu vaid driftingu moodi asja ikka....Voi teine voimalus moni suurem korraliku asfaldiga plats ja ametlikult
Ise arvan et ringrada on siinseid autosid vaadates moistlikum...samuti on suvel Parnus ka afterpartyks kohti kyll
Postitatud: 27.04.2005 15:02
Postitas jk
Sauga rent ei ole midagi müstilist. Just uurisin seda ühe firmaürituse korraldamiseks ja päev oli 3K. Vähemalt on see rada oluliselt turvalisem kui Rapla, kus võid oma auto kas või raja kurvides olevate kummide otsa ära lõhkuda (lipuvarrastest, metsast ja betoonseinast rääkimata).