Pragunenud malmkollektori keevitamine
Postitatud: 04.08.2007 7:40
Kindlasti on ka siin foorumis veel inimesi, kes kasutavad oma autodel endiselt malmkollektoreid, seega pragunemise probleem ei tohiks olla võõras.
Kuidas on kõige õigem keevitada pragunenud malmist väljalaskekollektorit? Panen kirja mõned väited, mida võib ka "linnalegendiks" pidada:
1. Enne malmkollektori keevitamist on soovitav see kuumaks ajada
2. Praod (loomulikult) faasida
3. Keevitada spets elektroodiga, millele ümber kerida peenikest vasktraati, vask moodustab nn pehme puhverkihi
4. Keevitada lühikeste juppidena ja lasta jahtuda
5. Peale keevitamist lõõmutada (kas või visata lõkkesse ja lasta peale tule kustumist aeglaselt maha jahtuda - kaovad sisepinged
Kas malmi keevitamiseks on olemas sobivat keevitustraati? (traadiga oleks elektroodist mugavam)
Ühel oma vabalthingaval keevitasin kunagi kolle prao kinni tavalise Co-ga (muud ei olnud käepärast) peale faasimist ja uskumatu küll, aga peab siiani.
Kuidas on kõige õigem keevitada pragunenud malmist väljalaskekollektorit? Panen kirja mõned väited, mida võib ka "linnalegendiks" pidada:
1. Enne malmkollektori keevitamist on soovitav see kuumaks ajada
2. Praod (loomulikult) faasida
3. Keevitada spets elektroodiga, millele ümber kerida peenikest vasktraati, vask moodustab nn pehme puhverkihi
4. Keevitada lühikeste juppidena ja lasta jahtuda
5. Peale keevitamist lõõmutada (kas või visata lõkkesse ja lasta peale tule kustumist aeglaselt maha jahtuda - kaovad sisepinged
Kas malmi keevitamiseks on olemas sobivat keevitustraati? (traadiga oleks elektroodist mugavam)
Ühel oma vabalthingaval keevitasin kunagi kolle prao kinni tavalise Co-ga (muud ei olnud käepärast) peale faasimist ja uskumatu küll, aga peab siiani.