1. leht 2-st

Koonusfilter Imprezale

Postitatud: 24.07.2007 23:54
Postitas iku
muretsesin Subarule koonusfiltri paigaldamiseks vahetüki mille sisse käib siis ilusti õhulugeja.Panin otsa Seat leon turbo jaoks spetsiaalselt valmistatud koonusfiltri(jah ma tean, et subaru ei ole Seat) paigaldasin kõik ilusti auto peale.Aga kui sõitma hakata siis kuni 4.5 tuhat pööret ei juhtu midagi ja siis plahvatab kuni piirajani ja nii iga käiguga.Arvata on, et tegu siis sellega, et aju läheb lolliks kuna saab nüüd suurema koguse õhku peale ja ei oska sellega midagi ette võtta.Aga nüüd küsimus:Et huvitav kui ma ostaks nüüd 6500.- maksva spets impreza jaoks mõeldud koonuse koos torude ja muu mölluga kas siis aju ei lähe lolliks? või on vahe nii suur siis koonusfiltritel või?
Autoks Subari Impreza WRX 2003a aju moditud 270hp.
Kuskilt kuulsin just et selle aasta mudelid pidid koonusega sobima küll kuid vastupidi pidi olema vähe vanemate mudelitega millel õhulugeja pidi tihti riknema.Kas keegi oskab nõu anda mis teha?
Iku

Postitatud: 25.07.2007 0:11
Postitas Mihkel
Mida sa selle plahvatamisega tahad öelda?

Postitatud: 25.07.2007 1:06
Postitas erik
Ja miks sulle seda koonust sinna vaja on?

Postitatud: 25.07.2007 10:04
Postitas xjan
proovi korra ilma koonuseta, soovitavalt mitte väga prügisel teelõigul.

Postitatud: 25.07.2007 10:23
Postitas iku
Mihkel kirjutas:Mida sa selle plahvatamisega tahad öelda?
ehk siis tõmme tekib ja tundub, et sutsu parem kui tavalise papist filtriga.Aga see võib ka ainult tunne olla.

Postitatud: 25.07.2007 10:24
Postitas iku
erik kirjutas:Ja miks sulle seda koonust sinna vaja on?



ei saa küsimusest aru ehk sooviks nõu kuidas asja parandada.

Postitatud: 25.07.2007 12:50
Postitas erik
Koonusfilter on peamine põhjus miks kuumtraat õhulugejad kiiremini tuksi lähevad. Ja kasutegur on mõni üksik kilowatt. Sellepärast küsin milleks. Et kas lihtsam poleks toimiv asi tagasi panna?

Postitatud: 25.07.2007 14:14
Postitas wa666ou
erik kirjutas:Koonusfilter on peamine põhjus miks kuumtraat õhulugejad kiiremini tuksi lähevad. Ja kasutegur on mõni üksik kilowatt. Sellepärast küsin milleks. Et kas lihtsam poleks toimiv asi tagasi panna?
kas see kehtib ka kuivfiltrite kohta või ainult õlitatavate?

Postitatud: 25.07.2007 14:35
Postitas erik
Nii kaua, kui filtrist midagi ei eraldu, ei juhtu midagi. Paljud performance kuivfiltrid on aga väga küsitavate puhastusomadustega, rohkem nagu lehtede ja sitikate eemalhoidjad, pigem rinka või talve teema.

Postitatud: 26.07.2007 23:24
Postitas iku
erik kirjutas:Koonusfilter on peamine põhjus miks kuumtraat õhulugejad kiiremini tuksi lähevad. Ja kasutegur on mõni üksik kilowatt. Sellepärast küsin milleks. Et kas lihtsam poleks toimiv asi tagasi panna?
Originaalfiltri koos kopsikuga panin kohe tagasi ja asi toimib ilusti.
Aga ma lihtsalt mõtlen, et kui osta 10x kallim asi(mille ma peaaegu juba ära tellinud oleks aga mõtlesin, et proovin ennem oma olemasoleva filtriga ja ostsin vahetüki lihtsalt), et kas siis hakkab korralikult toimima või on viga ikkagi milleski muus.

Postitatud: 27.07.2007 0:41
Postitas Mihkel
Äkki on see tunne petlik mida sa kirjeldad ja tegelikult vahet pole.
Lihtsalt sellepärast pakun välja, kuna koonus teeb häält erinevalt tava filtrist.
Vähemalt minu autol on küll nagu öö ja päev hääle vahe mis kapotialt tuleb.
Koonuse häälega oli ka alguses imelik harjuda ja tundus nagu midagi oleks valesti.

Kahtlen, et õhukulumõõtja inf muutus, kuna nii suur see õhu läbipääsvuse vahe ka pole.


Oot aga räägi nüüd kõigepealt seda, kas see tükk/toru kuhu sul MAF käib on täpselt 100% sama diameetriga kui Subaru originaal filtri MAF-i toru?
Kui ei ole, siis pole siin enam millestki rääkida, kuna õhuvoolu kiirus on teine ja MAF edastab ajule lambiandmeid!

Postitatud: 28.07.2007 10:30
Postitas iku
Tõmme kohe kindlasti erineb tavafiltriga sõites.Ja vahe on kindel.
Aga kuidas nüüd seda asja siis mõõta nüüd kas on 100% samasugune.Silma järgi
nagu oleks aga pead ei saa nüüd küll anda.
lähen proovin mõõta seda värki.Kuigi mõõtja istub küll ilusti sinna
sisse(suhteliselt tihedalt läheb peale)
Aga sa arvad siis et kui toru on natuke suurem või väiksem siis asi muutub kohe?

Postitatud: 28.07.2007 11:23
Postitas Mihkel
Sisediameetri mõõdad nihikuga ära, kui erinevus on sees, siis saab aju valet infot ja ongi kogu jutt räägitud.
Õhuvoolu kiirust muutes muudad sa MAF-ile näidatavat õhukogust aga aju on ühe kindla MAF-i toru järgi seadistatud.

Postitatud: 12.08.2007 19:01
Postitas rookierice
Mihkel kirjutas:Sisediameetri mõõdad nihikuga ära, kui erinevus on sees, siis saab aju valet infot ja ongi kogu jutt räägitud.
Õhuvoolu kiirust muutes muudad sa MAF-ile näidatavat õhukogust aga aju on ühe kindla MAF-i toru järgi seadistatud.
Et kui ma panen endale mafi juurde peenema toru siis läheb segu rikkamaks ja kiirendus paraneb (dislal mis muidu ilmselt piisavalt peale anda ei taha :roll: )

Postitatud: 12.08.2007 22:23
Postitas Mihkel
Õhuvoolu kiirusega mängides saad jah küttesegu muuta.
Diislitel petavad osad vist kütuse temp andurit ka.