1. leht 1-st

vahelejätmine full throttle'iga kiirendamisel

Postitatud: 22.07.2007 12:01
Postitas TSIAWD
tere, mul on masin aina rohkem hakanud tegema seda trikki, et kui täis lapatisga kiirendad katkub päris korralikult. samas kruiisides ei ole absoluutselt mingit probleemi ja kui "meelitad" ehk poole gaasiga (0.5bar) kiirendad samuti mitte. kust probleemi otsida?
edit: tehaserõhk = 1 bar

Postitatud: 22.07.2007 12:43
Postitas temp
lahjaks ei lähe täis gaasiga?

Postitatud: 22.07.2007 13:07
Postitas TSIAWD
ma ei tea.. mul on datalogger tegelt olemas aga hetkel sõbra käes laenus.. ega ma hästi ei oska neid tulemusi analüüsida ka kui aus olla, et kas 0.95V on lahja või ei näiteks, kui saan siis postitan rpm ja o2 sensori logi äkki mõni teadjammees oskab nõu anda aga probleemist veel, et vahelejätmine on tavaliselt eriti kõva peale pikka kruiisimist esimese kiirendusel, näiteks möödasõidul, kui teed teise kiirenduse otsa siis enam ei katku nii ja korra veel proovides pruugib olla täitsa ok. :roll:

Postitatud: 22.07.2007 15:49
Postitas Mihkel
NB logist ei loe suurt midagi välja (näed et segu alla 14 aga kui palju, seda ei näe).
Aga võiks oletada näiteks, et asi läheb fuel cut-i või MAF-i poolt mõõdetav õhukogus liiga suur (maf tuksis?).
Kas rõhku oled tõstnud?

Re: vahelejätmine full throttle'iga kiirendamisel

Postitatud: 23.07.2007 0:38
Postitas quattromees
TSIAWD kirjutas:tere, mul on masin aina rohkem hakanud tegema seda trikki, et kui täis lapatisga kiirendad katkub päris korralikult. samas kruiisides ei ole absoluutselt mingit probleemi ja kui "meelitad" ehk poole gaasiga (0.5bar) kiirendad samuti mitte. kust probleemi otsida?
edit: tehaserõhk = 1 bar
Analoogne viga võib esineda ka küünalde pärast, mis täiskoormusel vahele hakkavad jätma (enda masinal esines analoogne asi, lahendus oligi uued küünlad). Turbomotol on muidugi miljon muud põhjust vahelejätudest alates õhuleketest kuni fuel-cut`ini välja.

Postitatud: 23.07.2007 9:32
Postitas zoom1
Ei tea nüüd mis autoga tehtud on, aga antud kirjeldus viitab jah kas fuel cutile või küünaldele mis ei suuda enam süüdata. Minul aitas küünalde vahetus denso iridiumide vastu, millel 0,4mm elekroodi vahe.

Postitatud: 23.07.2007 12:48
Postitas TSIAWD
küünlad on mingi poole aastased aga tsekkisin küülaid, muidu ok aga üks piip oli pm lahti, see väike julla mis vindiga küünla otsas on oli ennast vaiksel lahti kruvinud ja lihtsalt toetas piibuga küünla peale. keerasin kinni ja lootsin et kõik on hea aga ei olnud, teen poeringi vahetan küünlad algatuseks välja ja juhtmed ka, vaatame kas aitab. neid iridium seeriakaid mulle ei pakuta, stock mulle on NGK BPR6ES või BPR7ES kui rõhku tõstetud, kuna mul on stock siis vast BPR6ES oleks parem? või oleks 1 järgu võrra "külmem" BPR7ES kindlam/parem?

Postitatud: 23.07.2007 13:32
Postitas Mihkel
Oleneb mis on su plaanid.
Külmem küünal juhib soojuse silindrist kiiremini ära ja vähendab detonatsiooni ohtu aga üldiselt
stock seadega ja ainult tõstetud rõhuga peab aju ilusti toime tulema kuni fuel cut-ini.

Iridiumil on keskelektrood 0.4mm läbimõõduga, sädevahe ikka vast suurem kui 0.4mm ;)

Postitatud: 23.07.2007 17:04
Postitas zoom1
Mihkel kirjutas:Oleneb mis on su plaanid.
Külmem küünal juhib soojuse silindrist kiiremini ära ja vähendab detonatsiooni ohtu aga üldiselt
stock seadega ja ainult tõstetud rõhuga peab aju ilusti toime tulema kuni fuel cut-ini.

Iridiumil on keskelektrood 0.4mm läbimõõduga, sädevahe ikka vast suurem kui 0.4mm ;)
Vb tõesti, aga kaliibriga mõõtes on sädevahe ka ~0,4mm :roll:

Postitatud: 24.07.2007 11:23
Postitas Jõuvanker
Pane uued küünlad, vaata ka küünlajuhtmed/piibud üle, sädevahest üksinda ei piisa...