1. leht 1-st
Mure Kat`iga
Postitatud: 20.07.2007 22:45
Postitas Toomas
Täna avastasin, et wastegate küljest on üks voolik lahti(katki) ja panin selle asemele uue vooliku. Enne, kui voolik lahti oli siis puhus ilusti 0.5 bar`i ja kütusekulu oli normaalne.
Nüüd aga kui uus voolik küljes on siis puhub 0.3-0.4 bar, kütusekulu on kohe tõusnud ja tagant hakkas õrnalt suitsu (bensu lõhnalist) tulema.
Kas see wastegate on omadega õhtal või on kuskil miskit muud viga?
Postitatud: 20.07.2007 22:51
Postitas mulk
Kui ilma actuatori voolikuta oli 0.5 bari, terve voolikuga ca 0.3, siis pkuks, et viga peitub suht tihti VAG integreeritud WG´ga turbode probleemis, mõranend/põlenud, või lõdva juhtvardaga wg klapis.
Postitatud: 21.07.2007 16:09
Postitas Mihkel
Kui acutaatoril on voolik tagant ära, siis peab turbiin oma maksimumi välja panema ja rõhku ei kontrollita.
Kui ilma voolikuta ainult 0.5bar oli, siis on ilmselgelt kuskil midagi mäda.
Postitatud: 21.07.2007 20:22
Postitas altz
mulk kirjutas:Kui ilma actuatori voolikuta oli 0.5 bari, terve voolikuga ca 0.3, siis pkuks, et viga peitub suht tihti VAG integreeritud WG´ga turbode probleemis, mõranend/põlenud, või lõdva juhtvardaga wg klapis.
Oled äkki kuulnud/näinud ka midagi selle kohta et VAG integreeritud WG kinni jääks vms? minu 2.5TDI-l ka rõhku kontrollida võimatu, lajatab täiega selga pidevalt.
Postitatud: 22.07.2007 9:05
Postitas erik
Bensiini ja Diisli actuaatorid tomivad VAG`il erinevalt, bensiini oma toimib survega, diisel vaakumiga. Bensiini oma avab wg aga diisli oma liigutab muutuva geomeetriaga turbo õhku suunavaid labasid.
Postitatud: 23.07.2007 12:25
Postitas Toomas
Nüüd nädalavahetus sõidetud ja midagi muutunud pole.
Võtsin prooviks vooliku küljest uuesti ära. Midagi ei muutunud. kütusekulu jäi ikka suureks ja rõhku puhus alguses korralikult, pärast jäi u 0,4 peale pidama. Veakoodides on ikka jälle "fuel trim bank; system to lean"
Postitatud: 24.07.2007 18:50
Postitas Toomas
Arvatavasti pole ikkagi wastegate kütusekulu suuruses süüdi. Tuli välja, et kat oli täiesti umbes. Täna sai kat vahelt ära võetud aga siit ka kohe järgmine küsimus, et kas 2 lambdaga autol võib kat`i lihtsalt ära võtta?
Enne oli üks enne ja teine pärast kat`i.
Postitatud: 24.07.2007 19:19
Postitas wa666ou
Mul pole probleeme olnud, sõitnud ilma katita u 1 kuu.
Andurid jäid loomulikult alles.
Samuti, üks chipiga Volvo V40 T4 sai hiljuti 3" DP + lõpuni sirge toru ja pole probleemi.
Postitatud: 24.07.2007 19:41
Postitas Toomas
Teoreetiliselt ei tohiks jah mõjuda, kuna esimene saab ikka oma osa kätte aga teine on ainult kontroll lambda.
Samas kuulsin, et ni ikka päris ei saa ja tuleks hoopis sport kat alla panna.
Ise tahaks aga hoopis kuni viimase pütini ainult toru panna.
Postitatud: 24.07.2007 20:26
Postitas MB
otsingut kasutades leiab, et seda teemat ka juba lahatud korra, kuidas lambda simulaatorit teha vahele näiteks
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... r&start=15
Postitatud: 25.07.2007 8:47
Postitas Ar21
Miks ta siis ei tohiks teoreetiliselt probleemiks olla ?
Teine lambdaandur peale katti ongi selleks, et kontrollida kati korrasolekut, et kas teeb järelpõletust või mitte. Siis hakkab kati veakoodi näitama.
Postitatud: 25.07.2007 11:20
Postitas Toomas
Tänud lingi eest.
Nüüd aga küsimus, et kas selle "simulaatori" ühendan musta ja halli juhtme külge? Lambdast tulevad veel lisaks ka kaks valget juhet välja.
Postitatud: 08.12.2007 20:08
Postitas dead-moroz
Toomas kirjutas:
Tänud lingi eest.
Nüüd aga küsimus, et kas selle "simulaatori" ühendan musta ja halli juhtme külge? Lambdast tulevad veel lisaks ka kaks valget juhet välja.
vana teema, kuid Toomase küsimusele vastust pole
need 2 valget on lambda soojenduse omad, et see kiiremini töötemp saavutaks
