K: kütuserõhk
Postitatud: 14.07.2007 18:00
nissan 200sx s13- walbro pump on peal ,kui palju peab olema kütuserõhk tühikäigul?
SXOC foorumites võib silmata, et 2.5 bar-i on standard s13-l bensiini surve juhul kui vaakum voolik on lahti ühendatud, 2.0 bari kui voolik külge ühendatud.Pressure regulator maintains the fuel pressure at 2.501 bar. Since the injected fuel amount depends on injection pulse duration, it is necessary to maintain the pressure at the above value.
Ei ole küll sama masina kohta küsimus... kuid kas originaalid muudavad survet mitte 1:1-le? nt kui mul on originaal regulaator 3,2 siis 1 bari rõhu all on ta FPRga 4,2 aga kas originaaliga on ta vähem?singervinger kirjutas:FPR on 1:1 suhtega, niiet boosti all tõstab siis vastavalt boostile.
See ei pruugi päris nii olla. Kas sul on 3,2 bari siis, kui sul on tühikäik ja vaakum küljes? Või siis, kui vaakum on küljest ära?ranz kirjutas:Ei ole küll sama masina kohta küsimus... kuid kas originaalid muudavad survet mitte 1:1-le? nt kui mul on originaal regulaator 3,2 siis 1 bari rõhu all on ta FPRga 4,2 aga kas originaaliga on ta vähem?
Sa kas oled minu küsimusest valesti aru saanud või mistkit... minu küsimus ei olnud üldse sellest vallast.Fos kirjutas:See ei pruugi päris nii olla. Kas sul on 3,2 bari siis, kui sul on tühikäik ja vaakum küljes? Või siis, kui vaakum on küljest ära?ranz kirjutas:Ei ole küll sama masina kohta küsimus... kuid kas originaalid muudavad survet mitte 1:1-le? nt kui mul on originaal regulaator 3,2 siis 1 bari rõhu all on ta FPRga 4,2 aga kas originaaliga on ta vähem?
Kui ühendad vaakumi lahti FPR'il, tõuseb kütte rõhk ja liites sellele rõhule juurde 1 bar, saad teada, mis peab olema su pena rõhk 1 barise boosti ajal.
(1:1 regulaatoriga)
Vat sellest ma nüüd küll miskit moodi aru ei saa???Nimelt, kui kütte rõhk on 3,2 bari tühikäigul, siis 1 bari boosti ajal peab arvestama ka seda, et minnakse üle ca -6 bari'pealt positiivseks.
Nu see peaks siililegi selge ju olema... ning originaal regulaatorite rõhud on antud siiski regulaatorile endale. ehk ühesõnaga ilma vaakumita.Fos kirjutas:No kuidas sa aru ei saa sellest. Regulaator 1:1 - pena rõhk tühi käigul 3 bari näiteks... 1 bari boosti ajal ei ole õige pena rõhk mitte 4 bari vaid 4,6. Kui vaakum on -0.6 bari näiteks.
Lihtsalt juhtisin tähelepanu, et inimesed ei eksiks sellega.
Siis juba selgemFos kirjutas:Sry, ma mõtlesin, et sa said juba vastuse oma küsimusele.
Jah originaal on 1:1, Jah 1 bari all peaks olema 4,2bari.