1. leht 1-st

K: kütuserõhk

Postitatud: 14.07.2007 18:00
Postitas rando1
nissan 200sx s13- walbro pump on peal ,kui palju peab olema kütuserõhk tühikäigul?

Postitatud: 14.07.2007 18:10
Postitas junsu
sama siin :!:

tühikäigul ja boosti all?ja kui FPR peal,kas tuleb jätta enamvähem samaks,või kui palju tõsta? sorry,suht segane se teema minujaoks.

Postitatud: 14.07.2007 18:40
Postitas singervinger
Nii pajatab service manual:
Pressure regulator maintains the fuel pressure at 2.501 bar. Since the injected fuel amount depends on injection pulse duration, it is necessary to maintain the pressure at the above value.
SXOC foorumites võib silmata, et 2.5 bar-i on standard s13-l bensiini surve juhul kui vaakum voolik on lahti ühendatud, 2.0 bari kui voolik külge ühendatud.

FPR on 1:1 suhtega, niiet boosti all tõstab siis vastavalt boostile.

Veel..5.0 bari peaks olema enamvähem maksimum, mida süsteem kannatab. Üldiselt WB külge ja saab kohe teada, mis surve konkreetsel masinal olema peaks.

Postitatud: 15.07.2007 10:34
Postitas ranz
singervinger kirjutas:FPR on 1:1 suhtega, niiet boosti all tõstab siis vastavalt boostile.
Ei ole küll sama masina kohta küsimus... kuid kas originaalid muudavad survet mitte 1:1-le? nt kui mul on originaal regulaator 3,2 siis 1 bari rõhu all on ta FPRga 4,2 aga kas originaaliga on ta vähem?

Postitatud: 15.07.2007 10:36
Postitas Mihkel
Kõik originaal regulaatorid peaks olema 1:1-ele.

Postitatud: 10.08.2007 20:23
Postitas Fos
ranz kirjutas:Ei ole küll sama masina kohta küsimus... kuid kas originaalid muudavad survet mitte 1:1-le? nt kui mul on originaal regulaator 3,2 siis 1 bari rõhu all on ta FPRga 4,2 aga kas originaaliga on ta vähem?
See ei pruugi päris nii olla. Kas sul on 3,2 bari siis, kui sul on tühikäik ja vaakum küljes? Või siis, kui vaakum on küljest ära?

Nimelt, kui kütte rõhk on 3,2 bari tühikäigul, siis 1 bari boosti ajal peab arvestama ka seda, et minnakse üle ca -6 bari'pealt positiivseks.

Kui ühendad vaakumi lahti FPR'il, tõuseb kütte rõhk ja liites sellele rõhule juurde 1 bar, saad teada, mis peab olema su pena rõhk 1 barise boosti ajal.
(1:1 regulaatoriga)

Postitatud: 12.08.2007 13:51
Postitas ranz
Fos kirjutas:
ranz kirjutas:Ei ole küll sama masina kohta küsimus... kuid kas originaalid muudavad survet mitte 1:1-le? nt kui mul on originaal regulaator 3,2 siis 1 bari rõhu all on ta FPRga 4,2 aga kas originaaliga on ta vähem?
See ei pruugi päris nii olla. Kas sul on 3,2 bari siis, kui sul on tühikäik ja vaakum küljes? Või siis, kui vaakum on küljest ära?

Kui ühendad vaakumi lahti FPR'il, tõuseb kütte rõhk ja liites sellele rõhule juurde 1 bar, saad teada, mis peab olema su pena rõhk 1 barise boosti ajal.
(1:1 regulaatoriga)
Sa kas oled minu küsimusest valesti aru saanud või mistkit... minu küsimus ei olnud üldse sellest vallast.
Küsimus oli: kui mul on 3,2BAR regulaator (loomulik on see, et kui regulaator on 3,2BARi siis on ta seda ilma vaakumita) kas 1 BARise boosti ajal on ta 4,2BARi? või originaal regulaator ei muuda suhet 1:1le vaid on nt ainult 4BARi?
Nimelt, kui kütte rõhk on 3,2 bari tühikäigul, siis 1 bari boosti ajal peab arvestama ka seda, et minnakse üle ca -6 bari'pealt positiivseks.
Vat sellest ma nüüd küll miskit moodi aru ei saa???

Postitatud: 12.08.2007 15:09
Postitas Fos
No kuidas sa aru ei saa sellest. Regulaator 1:1 - pena rõhk tühi käigul 3 bari näiteks... 1 bari boosti ajal ei ole õige pena rõhk mitte 4 bari vaid 4,6. Kui vaakum on -0.6 bari näiteks.

Lihtsalt juhtisin tähelepanu, et inimesed ei eksiks sellega.

Postitatud: 12.08.2007 16:29
Postitas ranz
Fos kirjutas:No kuidas sa aru ei saa sellest. Regulaator 1:1 - pena rõhk tühi käigul 3 bari näiteks... 1 bari boosti ajal ei ole õige pena rõhk mitte 4 bari vaid 4,6. Kui vaakum on -0.6 bari näiteks.

Lihtsalt juhtisin tähelepanu, et inimesed ei eksiks sellega.
Nu see peaks siililegi selge ju olema... ning originaal regulaatorite rõhud on antud siiski regulaatorile endale. ehk ühesõnaga ilma vaakumita.
MINU KÜSIMUS: Kas originaal regulaator tõstab bensiini rõhku suhtes 1:1le???
Minu masina regulaator on 3,2BARI, tühikäigul mõõtes peaks ta olema sinna 2,4BAR kanti... kuid kas 1BAR rõhu all onta 4,2BARI või mitte??? see on küsimus raffale.

Postitatud: 12.08.2007 19:32
Postitas Fos
Sry, ma mõtlesin, et sa said juba vastuse oma küsimusele.

Jah originaal on 1:1, Jah 1 bari all peaks olema 4,2bari.

Postitatud: 12.08.2007 20:02
Postitas ranz
Fos kirjutas:Sry, ma mõtlesin, et sa said juba vastuse oma küsimusele.

Jah originaal on 1:1, Jah 1 bari all peaks olema 4,2bari.
Siis juba selgem :)
Aga kas on üldse regulaatoreid mis ei tõsta rõhku 1:1le? lihtsalt sportlik huvi.. et kas mõnel masinal on ka sellised peal?