1. leht 3-st

Mitsubishi Evo VIII 2005 - Paap

Postitatud: 09.07.2007 21:27
Postitas Paap
Auto pärit Saksast ja sealt tulles oli ta läbinud ~5000km (oli seal prooviauto) Siis läbis siin ka ~5000km.
Ja nüüd auto minu käes ja näeb välja nagu täiesti uus.
Ise ka nüüd autoga pea 5000 läbitud ja muljed järgmised...

Tegu siis igapäeva autoga minul.
Linnasõiduks täiesti mõnus auto va. pöörderaadius ja sidur vajasid natuke harjumist! Linnas mõnusalt vaikne, maanteel üsna mürarikas.
Kütusekulu on täitsa mõistlik linnas 12,x kui rahulikult sõita. Tehase antud 15,x kütusekuluga saab ka hakkama muidugi!

Värv on autol väga õhuke ja kehva, kapotil on juba päris mitmeid täkkeid!

Juhitavus:
Väga Hea! Märksa parem (sobikikum mulle) kui subaru.
Pidurid:
5st punktist 6.

Varustus:
nahktuba, seega ka natuke teised uksed ja armatuur. (mida Eestist väidetavalt ei saa?!)
xenon tuled
tumedamad tagatuled
suur tiib (saksast tulles oli väike)
mitsubishi cd-mp3-raadio oli ka ostes sees, Eestist ostes on vist raadiovalmidus ainult.
...niipalju siis erinev tavalisest evost.

Pilt

Re: Mitsubishi Evo VIII 2005 - Paap

Postitatud: 09.07.2007 22:22
Postitas peepp
Paap kirjutas:Värv on autol väga õhuke ja kehva, kapotil on juba päris mitmeid täkkeid!
Minu auto on 10 t. sõitnud ja sellest 99% suvel asfalteedel ning kapott on rõvedalt täkkeid täis. Kuna ma tean, et värv on kehva, siis väldin igal võimalusel eessõitva auto lähedal sõitmist aga ikkagi...

Kuna see ei ole normaalne kulumine, siis plaanin katsetada, kas Mitsubishil on reaalselt toimiv värvigarantii ?

Aga muidu auto on kena. Mul enda oma ka Saksast ostetud aga xenon'it seal ei pakutud, oleksin heameelega võtnud.

Postitatud: 09.07.2007 22:42
Postitas Cypress Hill
Igati hea auto, mull täpselt sama värviga Evo.

Postitatud: 10.07.2007 0:43
Postitas Paap
Cypress Hill kirjutas:Igati hea auto, mull täpselt sama värviga Evo.
punaste lappidega?


Minu autol ls 14 t. ja tõesti kapotil on nu u 10-20 väikest valget täppi peal juba. Karpidel ja tagumise ukse taga koopal ka mõni üksik.


Kas teile ei tundu esisild kuidagi hõre? nagu oleks natuke kulunud! Mitsus väideti, et see amordi taldrikutele jäävad kivid seal kolisevad ja krõbisevad...puhastati ära ja lõigati see kummiserv ära, läks paremaks aga võiks nagu ikka "tihkem" see esisild olla!

Postitatud: 10.07.2007 1:02
Postitas Mihkel
Nägin ühte EVO-t millel oli värvi kaitsmiseks lastud auto läbipaistva kilega üle kiletada kriitilistest kohtadest.
Meetrite kauguselt ei saanud midagi aru, väga lahedalt vaadates hakkas mõnes kohas kleepekajoon silma.

Postitatud: 10.07.2007 9:14
Postitas Ar21
Tehaseseades EVO ongi asfaldil parema juhitavusega, kui tehaseseades Subaru. Subaru nagu rohkem kruusaseades.

Postitatud: 10.07.2007 10:04
Postitas peepp
Paap kirjutas:Kas teile ei tundu esisild kuidagi hõre? nagu oleks natuke kulunud!
Jah, on küll selline asi, et tsipa koliseb aga pole veel ise jõudnud süveneda sellesse. Samamoodi koliseb mu naise Outlanderi esisild ja pidi ka kõik korras olema. Kui kiirelt sõita, siis pole mingit anomaaliat, see avaldub ainult aeglaselt näiteks treppis kruusateel liikudes vms.

Postitatud: 10.07.2007 10:11
Postitas IvarR
Mihkel kirjutas:Nägin ühte EVO-t millel oli värvi kaitsmiseks lastud auto läbipaistva kilega üle kiletada kriitilistest kohtadest.
Meetrite kauguselt ei saanud midagi aru, väga lahedalt vaadates hakkas mõnes kohas kleepekajoon silma.
Sa mõtled seda punast mis mis meil hoovis seisis? See oli jah 3M värvikaitsekilega üle lastud teha ning näha pole korraliku tehtuna et midagi autot kataks. Ja peale ära võtmist on tegemist nagu tutika autoga.
IvarR

Postitatud: 10.07.2007 10:33
Postitas peepp
Järgmine kevad tahaks seda kilet näha, mulle on väidetud, et läheb koledaks meie oludes. Samas, värvi ta kaitseb igal juhul, peaks ehk isegi kaaluma...

Postitatud: 10.07.2007 11:25
Postitas henri
Ar21 kirjutas:Tehaseseades EVO ongi asfaldil parema juhitavusega, kui tehaseseades Subaru. Subaru nagu rohkem kruusaseades.
hakkab jälle pihta

Postitatud: 10.07.2007 20:05
Postitas rainer
Minu auto on 10 t. sõitnud ja sellest 99% suvel asfalteedel ning kapott on rõvedalt täkkeid täis. Kuna ma tean, et värv on kehva, siis väldin igal võimalusel eessõitva auto lähedal sõitmist aga ikkagi...

Kuna see ei ole normaalne kulumine, siis plaanin katsetada, kas Mitsubishil on reaalselt toimiv värvigarantii ?
Seda nimetatakse mehaaniliseks vigastuseks, mis reaalses elus ei kuulu garantii alla nagu ka võtmega küljele tõmmatud triip või midagi muud sellist, aga see on ainult minu isiklik arvamus.

Kollase punase ja valge värvi miinus on see, et need ei ole metallikvärvid ja neil puudub kaitsev laki kiht.

Postitatud: 10.07.2007 23:17
Postitas peepp
Seda ma juba lugesin jah, et kivtäkked ei kuulu garantii alla. Võtmega tõmmatud triip on teine teema, see ei saa olla tootja süü, samuti on selge, et mõni täke ikka autole tuleb. Samas kuskil on tunnetuslik piir, kus lõppeb "loomulik kulumine" ja algab saast kvaliteet ja antud auto värvkatte puhul on see piir selgelt ületatud. See auto maksab pea 600 tuhat ja kuigi on arusaadav, et põhiline raha on kulunud "go" poolele, siis sellises hinnaklassis hoida kokku värvi kvaliteedilt on minu arust viga. Nagu ma lugenud olen, siis tegu on mingi "2 in 1" tüüpi värviga, tea palju siis ka säästu tuli, võrreldes kahekomponentse värviprotsessiga ? :roll:

Postitatud: 11.07.2007 8:23
Postitas tarzic
rainer kirjutas: Kollase punase ja valge värvi miinus on see, et need ei ole metallikvärvid ja neil puudub kaitsev laki kiht.
Oled sa selles nii kindel? Uuematel/uutel sõidukitel katab tihtipeale ka tava värve (mitte-metallikuid) lakikiht. Ma ei räägi siinkohal muidugi kaubikutest vms. vaid ikka sõiduautodest. Tehnoloogia on täpselt sama mis metallik väevil. Tooni annab õhuke ja õrn paas värvi kiht njng tugevuse ja läike lakk. EVO kohta ei oska ma muidugi midagi kosta :? Kuid kindel on see, et soovikorral saate oma kapotid täpselt sama tooni kollaseks/punaseks lasta värvida ning see kaetakse lakiga ja nii paksult kui soovite 8)

Postitatud: 11.07.2007 11:49
Postitas Paap
tarzic kirjutas: Kuid kindel on see, et soovikorral saate oma kapotid täpselt sama tooni kollaseks/punaseks lasta värvida ning see kaetakse lakiga ja nii paksult kui soovite 8)
Ma ise ka arvasin, et see vast kõige mõistlikum tegu oleks. Või siis üldse mõni kerge "tuning" kapott panna.

Postitatud: 11.07.2007 11:54
Postitas Paap
Kas Mitsu esinduses saab autot kuidagi kiiremaks ka teha nagu Subarut Prodrivega?!