1. leht 1-st
M Mazi turbo
Postitatud: 24.04.2005 15:26
Postitas vembut
veidi imelik pakkuda aga võib olla mõni suurem teadlane kes oskab seda tööle panna tahab. mazi turbi tutikas, paberi sees veel ja õline, nagu ikka uus asi.
Huvi korral helistada 55639555
Postitatud: 24.04.2005 20:45
Postitas jeff01
palju mazil kubatuur on? kuna umbes puhub sellel autol? ehk on pilte või mingeid mõõte?
Postitatud: 24.04.2005 23:18
Postitas vembut
pilte kahjuks veel ei ole. Kubatuur kõigest 14l:D. aga peaks saame tööle küll kui tekitada plahvatus välja laske kolles mis lööks turbiini pöördesse.
Postitatud: 25.04.2005 7:34
Postitas Raceboy
Kui sellise kasutusel üldse mõte on, siis vaid külmal osal, st. kuum osa jääb auto originaal, ja külm osa tuleks see vene ime.
Postitatud: 29.05.2005 19:47
Postitas forsin
Raceboy kirjutas:Kui sellise kasutusel üldse mõte on, siis vaid külmal osal, st. kuum osa jääb auto originaal, ja külm osa tuleks see vene ime.
jah kui saa saad maz-i turbot vüi külma poolt peos hoida siis veendud et ta vöib ju tutikas olla aga kõlbab ta ainult vanarauaks või venese müüa.
Kellel on vaja turbot mis ei puhu olenemata kubatuurist ja põõretest üle 0,4 bar-i
Postitatud: 15.07.2005 4:49
Postitas potentate
see moskvit¹, mis soomlased ehitasid... mingi üle 600 hj, käis eestis ka ju, see käias ennast kamazi turbo pealt. ja mis jutt see 0,4 bar on ?
Postitatud: 15.07.2005 14:18
Postitas hents99
Asi selles, et suure turbo jaoks on vaja suurt mootorit. Küll need barid ka siis tulevad, loomulikult pole mõtet mingile 1.8l mootorile aretada nii suurt ja robustset turbot.
Postitatud: 28.07.2005 14:24
Postitas rookierice
hents99 kirjutas:Asi selles, et suure turbo jaoks on vaja suurt mootorit. Küll need barid ka siis tulevad, loomulikult pole mõtet mingile 1.8l mootorile aretada nii suurt ja robustset turbot.
Jutt ei ole suuruses ja robustsuses vaid kvaliteedis!