1. leht 1-st

Kes valmistaks uue "intake plenum"

Postitatud: 24.06.2007 14:34
Postitas wirx
huvitav, kas keegi teeb siin kodumaal ka sellise asja valmis?
~17k metalli tüki eest on nati narr maksta :P
Pilt
http://i165.photobucket.com/albums/u67/ ... Shot02.jpg
http://s165.photobucket.com/albums/u67/ ... eView2.jpg
http://s165.photobucket.com/albums/u67/ ... deView.jpg
http://s165.photobucket.com/albums/u67/ ... opView.jpg
http://s165.photobucket.com/albums/u67/ ... ration.jpg

originaalis näeb välja selline
Pilt

Ehk siis 90 kraadise nurga all läheb õhk mootorisse originaalis, Y pipe laseb sujuvamalt õhku mootorisse ja tänu sellele tõuseb võimsus 20-30hp pea kõikidel pööretel...dynodes tõestatud

http://i165.photobucket.com/albums/u67/ ... leBody.jpg

Postitatud: 25.06.2007 8:44
Postitas Ar21
Vaevalt keegi sellise asja valmis valab, aga keevitada selline tükkidest kokku ei tohiks võimatu olla.

Postitatud: 25.06.2007 15:55
Postitas veider
2 põlvejupist kokku sobitada ei tohiks väga raske olla. Vb võib tekkida raskusi nö "kaubandusliku" välimuse saavutamises....

Postitatud: 25.06.2007 17:18
Postitas wirx
peebuga saan ehk jutule...
õnneks asub see sellises kohas, kuhu isegi parema tahtmise korral ei näe :P....ehk siis vahetus saab paras n*ss olema
imelik ainult, et nii lihtsa asja on Porsche insenerid kahesilma vahele jätnud nagu õhu sujuv jaotus...ja seda ka uuematel 997 või tõesti on patent nii kõva, et Porsche ise ei saa neid paigaldada ja peab kasutama aftermarketi juppe....kusjuures tavaline vabalthingav pidavat dünos 20+hp juurde saama...parem kui chip :) teoreetiliselt peaks ka küttekulu veel langema, kuna õhul vähem takistusi silindrisse jõudmiseks vaja läheb
ahjaa...mitmed on rääkinud, et turbo maksimaalne rõhk on vähenenud 0.1 bar-i, kuid jõudu 30hp kandis juurde tulnud, ehk siis kuna õhk pääseb lihtsamalt silindrisse ei teki nii suurt vastusurvet ja ka vähem koormust turbovoolikutele jms...igati kasulik vidin :)