1. leht 1-st

Karteripõhja augu puurimine

Postitatud: 15.06.2007 12:03
Postitas mart154
Point on selles, et metallipuru ei tohiks karterisse minna...

karteripõhja eemaldamine = mootori maha tõstmine. see lahendus praegu ei sobi.

Materjaliks alumiinium, paksus ~5mm.

ideid?

Postitatud: 15.06.2007 12:15
Postitas junsu
õli saad ju ikka välja lasta.puurid augu ära,kallad mootorisse õli,vms sisse,kui korgi alt ära keerad,peaks põhja ka puhtaks pesema.alumiiniumi sodi ju kerge,peaks kaasa jooksma küll :roll:

Postitatud: 15.06.2007 12:17
Postitas mart154
õli saan välja küll lasta, ja lasengi... aga KUI mõni jupp välja ei saa uhatud õliga JA läheb läbi õlipumba kuhugi teele? :)

Postitatud: 15.06.2007 12:19
Postitas junsu
mart154 kirjutas:õli saan välja küll lasta, ja lasengi... aga KUI mõni jupp välja ei saa uhatud õliga JA läheb läbi õlipumba kuhugi teele? :)
....siis pole ehk positiivne jah :) aga kui mootoripadjad lahti lasta ja tiba kergitada,kas siis ei saa alt ära karterit?

Postitatud: 15.06.2007 12:24
Postitas mart154
karteripõhi EI MAHU ilma mootorite eemaldamata alt ära...

Postitatud: 15.06.2007 13:17
Postitas ork
Ma ei tea küll, mis autost jutt käib, aga äkki on parem sillatala lahti lasta, et karter kätte saada.

Postitatud: 15.06.2007 13:52
Postitas Ragnar
Kui mark ja mudel öelda ehk siis sellise autoga rohkem kokkupuutunud inimesed oskavad veidi adekvaatsema lahenduse ka pakkuda...

Postitatud: 15.06.2007 14:18
Postitas Silwer
E30 kere + M50 mootor

Postitatud: 15.06.2007 15:19
Postitas Krst

Postitatud: 15.06.2007 17:56
Postitas crisp
tava e30 esisild on ju kinni 4 poldiga. ei ole ju raske masina nina üles tõsta pukkidele. mootor ja k.kast sidurikojast ära toestada ja tungidega vaikselt sillatala alla lasta.

enda X'iga tegin nii(X'il see elu vähe keerulisem seal). aga vabalt saab üksi hakkam

m50 ju ikkagi suht kulukas mootor ja usun, et hüdrotõukurile see tolm/puru häsi ei mõju :roll:

kindlasti on ka võimalus, et see sodi sinna ei jõua, aga miks võtta see risk projekti mootorid võiks ikkagi muude asjade pärast laiali käia kui laiskus :-D

Postitatud: 15.06.2007 18:40
Postitas mart154
sillatala tuleb mootori küljest eraldada - custom mootoripadjad, mille install toimus läbi ussim**i, lisaks tuleb karteripõhi kasti küljest lahti saada jne-jne :)

see "tavotivahend" ei paista küll eriti usaldusväärne...
aga mida arvata sellest tehnoloogiast: http://www.merec.ee/index.php?lang=est&main_id=135,358

samas, see vist ei ole auto all, käsidrelliga tehtav?

Postitatud: 15.06.2007 22:02
Postitas Raceboy
Ise puurisin niisama ja lasin august veidi õli ka takka ning seejärel vahetasin õli. Mitte mingit jama ei tekkinud.
Tõesti ei viitsinud sillatala hakata ära kiskuma. Auto oli Porsche.

Postitatud: 16.06.2007 20:20
Postitas Mihkel
Üldiselt jah paljud teevad nii, et puurivad augu sisse ja siis õlivahetus.
Vana õliga peaks 90% pasast ära uhuma karterist.
Lisaks on veel õlisööturil suht tihe sõel ees ja enne õlituskanaleid veel ka õlifilter.

Metallilaastud sõelast läbi ei pääse ja see mikropuru vaevalt pumpa kohe ära tapab, käib ühekorra läbi ja siis jääb filtrisse kinni.

Postitatud: 17.06.2007 4:00
Postitas Miq
..ja enne õlifiltrit on õlipump!!.. :S

Postitatud: 17.06.2007 10:09
Postitas Mihkel
Seda ma nagu viitasin, et enne filtrit on õlipump aga kuna enne pumpa on suht tihe sõel sööturil ees ei tohiks nagu suured tükid sinna sattuda.
Pole kuulnud, et kellegil mootor sellise toimetamise peael laiali oleks läinud.

Ideaalne oleks muidugi seda auku ikkagi lauapeal karter maas teha.