1. leht 2-st

Itaalase turbo 200SX'ile ?

Postitatud: 13.06.2007 10:23
Postitas EleCTriC1
Tere!

Seisan mure ees, kus 91 aasta 200sx turbo on ribadeks, labad samuti.
Endal kunagistest turbo plaanidest järgi Lancia Thema turbo (87a 8v mootorilt pärit) 2.0 mootor ja tootis umbes 124kw nagu Nissan.
Sama mootor on ka Fiat Chromal ie Turbo peal.

Kuna ise turbodes suht võhik siis ei suutnud ma esialgu välja lugeda midagi muud et tegu on Garret turboga, kompressori pool omab kirja AIResearch.
Miskit marki ma rohkem ei osanud vaadata.
Garreti pool meenutab sama nagu Nissani oma (mida ma pole nissani pealt kätte saanud. Siit ka kysimus kas turbost välja mineva downpipe ehk siis esimene kinnitus on kolme poldiga kinni?

Ja kas see itaalase turbo toodab sama palju rammu kui 200SX originaal (T25?) või rohkem. Nõrgemat ei ole nagu mõtet panna. või mis?
See itaalase turbo tõmbas ennast korraliku pauguga järgi lancia peal umb 3500rpm juures.

Kas tegemist on Garrett TB0338 turboga? kui jah siis see on ka HF integrale peal olnud.

Suuremad tänud!

Postitatud: 13.06.2007 12:23
Postitas Ragnar
Jah Cromal on Garret TB0338 ja selle turbo lagi võiks jääda sinna 240-250hj juurde. Originaal WG on suht nõrk nii, et kui tahad boosti hoidma üle 0.8bari pead wg modima. Muidu ta saab spike'ima sinna 1.4bari juurde. Väljalaske pool peaks olema jah 3 poldiga ümmargune nagu Coupelgi TB0367. Boosti lööb jah plaksust üles ca 3400rpm, aga 5500rpm on ta juba kukkunud 1bar'ini ja edasi kukub 0.8-0.9 peale originaal WG'ga. Seda siis Fiat/Lancia 2.0 TC Turbo mootorite peal.

EDIT: tegelikult kui koda keerata saab ka spike'ima 1.7bar'i peale, aga eks sa ise tead kui kuuma õhku sa tahad :)

Selline lugu ka, et kolle flantsid on erinevad T3 vs. T25

Postitatud: 13.06.2007 12:56
Postitas EleCTriC1
Ehk siis mõni näpunäide nende flantside suhtes... kas kellegil vedeleb või on mõni heahinnaga koht kus teha saab? või ehk kogune pood?

Postitatud: 13.06.2007 14:01
Postitas tarzic
T3 flants ? Kas T25 ja T3 flantsi erinevus peitub ainult keskmises avas või on ka kinnitus poldid erinevate tsentrite vahedega?

Postitatud: 13.06.2007 17:54
Postitas EleCTriC1
TB0367 internetis leitud infojärgi, aga turbopeal ikka ei mõika tuvastada seda koodi.

Postitatud: 13.06.2007 18:15
Postitas Simpson
t3 flants on erinev t25'st. Kuumapoole sisseminev osa on poltide tsentrite poolest erinev ning downpipe osa on täitsa teistsugune.

Postitatud: 13.06.2007 19:39
Postitas parm
Garrett TB03 mount flange four attachment STUDS are on rectangle 85 mm x 45 mm c/c apart - typical flange outside dimensions are approx. 90mm x 82mm.

Garrett T25 mount flange four attachment STUDS are on rectangle 72 mm x 40 mm c/c apart - typical flange outside dimensions are approx. 92mm x 62mm

Postitatud: 13.06.2007 19:42
Postitas parm
siit saab jooniseid ka kes tahab ise meisterdada midagi:

http://www.jgstools.com/turbo/tif.html

http://www.t3flange.com/

aitäh :)

Postitatud: 14.06.2007 1:06
Postitas puna
Seal koht kus ports nr kui kirja paned võin täpsemat infi panna muidu ei viitsi.
Netist leiad ise ka palju juurde.

Postitatud: 14.06.2007 8:40
Postitas EleCTriC1
Ok! Kui ilma valgele tuua siis numbrid mida leidsin olid 456b midagi (miski 6 kohaline kui mälu ei peta).
raske on välja lugeda (olid kirjas siis selle heitgaasi koja peal)

Teiseks T25 on vesijahutusega aga see mis mul vedeleb on õlijahutusega. kahjuks ei ole ma selle õlijahutus radikat veel ära toonud.
Kas see osutub probleemiks, et tegu ei ole vesijahutus turboga?

Ja ikkagist on tal piisavalt rammu? või on mul mõtet teha kellegiga vahetusvariant. või hoopis müüa ja osta see õige T25?

Või hoopiski on võimalik turbiin sees ära vahetada kusagil? (nagu remont, sest ilmselt vahetusena T3 vs T25 ei istu)

täh

Postitatud: 14.06.2007 14:55
Postitas EleCTriC1
Kuipalju on väärt rahas see T3 on ?

Postitatud: 14.06.2007 16:45
Postitas Ragnar
Mina müüsin enda oma maha vist 3500.- Kasutaja urukas teab paremini tema ostis ära :)

Postitatud: 14.06.2007 18:50
Postitas junsu
osta muidugi õige turb.se ei istu sinna nagunii,pead palju ümber tegema(pole näind küll,jutujärgi oletades) .downpipe otsa istutamine vast kerge ei saa olema.SX-l se ju hoopis teise kujuga ja 5 poldiga.mul just endaoma laiali,võin pildi panna,kui huvi.

Postitatud: 14.06.2007 19:05
Postitas EleCTriC1
Sain ka selle turbo kätte sealt koos koldega, jube jama nikerdamine.
Ilmselt see õlijahutusega turbo sobib tavalise mootori boostimiseks paremini kuna seal ainult õlijahutus...

marulootusetu oleks T3 ja T25 sisu sobivus?

Aga tartus ja tallinnas on paar kohta kus turbosi reminditakse.
kas nad ka vigaste labadega ja katkiste laagritega turbosi korda teevad????

Postitatud: 14.06.2007 23:04
Postitas junsu
neid kasutatud T25 junne müüakse sama hinna eest,mis remont maksma läheks ;) usta uus(korralik) ja asi kombes.