1. leht 1-st
Õhu ja vahejahuti jahutus
Postitatud: 08.06.2007 2:52
Postitas Dalton
Kas keegi on kokku puutunud sellise süsteemiga, mis kasutab vedelat süsihappegaasi vahejahuti ja õhu sisselaske jahutamiseks?
Vaja läheb
CryO2 Tank and Installation Kit
Ja sinna juurde saab lisada ->
CryO2 Cryogenic Air Intake või ->
CryO2 Intercooler Sprayer või mõlemad
Isegi kütusevoolikut saab jahutada
Fuel line freezer
Huvitav palju selline setup ka jõudu annab

Postitatud: 08.06.2007 9:46
Postitas wirx
We actually do that using another approach. We use liquid CO2. We have adouble jacketed "Y" pipe. The CO@ is routed from the bottle, to the jackets on both sides of the "Y" pipe and then sprayed on the intercoolers.
Note the braided stainless steel supply line routed to the left bank of the insulated double jacketed "Y" pipe
http://www.986host.com/albums/DUANEB/chad96_25_04.jpg
http://www.986host.com/albums/DUANEB/chadtb_10.jpg
http://www.986host.com/albums/DUANEB/chad36_25_04.jpg
http://www.986host.com/albums/DUANEB/cjvinterior_09.jpg
http://www.986host.com/albums/DUANEB/cjv_nox_06.jpg
Saab ka nii
Sama asja teeb pmst nitro(muidugi lisaks muudele hüvedele

), minul oli peale OMC mootori temp ~70c, kuigi esimesed radikad olid kõik kinni teibitud, video lõpus on näha seda tempi.
http://www.youtube.com/watch?v=a0Prx7awLhs
See selline tagumiku tunne, kuid tundus, et lõpu poole hakkas auto paremini liikuma - ehk siis sisselase jahtus rohkem maha(alati peale nitroga sõitmist jääkülm see)
Huvitav, mis vedela süsihappegaasi hinnaks on? ehk tuleb sama asi hoopis nitroga odavam(4.5kg=900eeku)
Postitatud: 08.06.2007 22:45
Postitas Kaarel
co2 peaks ikka odavam olema :D
ma ei tea palju see kilodes küll on aga suur keevitusballoon oli vist elme messeris viimati 530 eeki(täitmine)
see sisaldas vist mingi 20 kilo-
kindel ei ole aga midagi sinnakanti oli.
Postitatud: 30.10.2007 23:54
Postitas epic_metal
Kui kasutada seda intercooler sprayerit, siis tuleb õhuvõtt ümber korraldada. Kui CO2 satub õhufiltrisse, sureb mootor ju välja lihtsalt
Samas huvitaks, kas keegi siinsetest seda kasutab ? On siis tuntavat kasu ka ?
Postitatud: 31.10.2007 20:00
Postitas zipper
osta parem hapniku balloon elme messerist ja lase otse sisselaskesse! rõhu all on ka hapnik üsna jahe!
Postitatud: 02.11.2007 1:12
Postitas wirx
ja siis põletad oma mootori sisemuse ära?
puhta hapniku käes teatavasti põleb ka metall edukalt

Postitatud: 08.11.2007 14:17
Postitas rookierice
A mis sellel vanakooli lahendusel viga on, et enne starti lased intercoolerid korra kylmaks, hea kyll sealt prestage ja stage läheb veidi aega aga mingi kasu ju ikka on. Positiivne see, et kogu korraldus tahab su käest pärast 1-2 6lut 6htul aga vähemalt ei toeta tiimi p**se su auto peale selle 400m jooksul kui iga viimasegi grammi säästmine on oluline.
jahutus
Postitatud: 14.12.2007 15:54
Postitas devilman
vist midagi sellist hinnad ka suht normaalsed ja teenindus seal hea nad annavad ka head nõu kuidas ja mis moodi teha.
http://www.autotoys.com/x/home.php?cat=993
Postitatud: 25.05.2008 23:27
Postitas Astrona
Kas segu paigast ära ei lähe, kui peale õhumõõdikut õhk maha jahutada, kui peale turbot õhu temp andurit pole?
Lased õhu 25C jahedamaks, ja segu on 5% lahjem! Võimsust küll 6% rohkem, aga mootorile ohtlik, kuna lahja aga jaheda segu põlemise temperatuur võib ju olla kõrgem kui rikka ja kuuma segu oma. Või mis?
Postitatud: 25.05.2008 23:40
Postitas Kummitus
Astrona kirjutas:Kas segu paigast ära ei lähe, kui peale õhumõõdikut õhk maha jahutada, kui peale turbot õhu temp andurit pole?
Lased õhu 25C jahedamaks, ja segu on 5% lahjem! Võimsust küll 6% rohkem, aga mootorile ohtlik, kuna lahja aga jaheda segu põlemise temperatuur võib ju olla kõrgem kui rikka ja kuuma segu oma. Või mis?
Honda mootoriga pole probleemi vähemalt !
Postitatud: 25.05.2008 23:52
Postitas Astrona
Heh, sama lugu oleks ju suurema coooleri paigaldusega

Arvatavasti mängib siin rolli ka see, et kui õhk maha jahutada ja ta ruumala väheneb, tõmbab see tõttu õhumõõdikust suurema laksu kohe läbi, ehk segu jääb õigeks.