1. leht 3-st
Ford Probe turbo rõhu tõstmine??
Postitatud: 18.04.2005 22:26
Postitas TOE
Tere kõigile liikmetele
Mootoriks siis 2.2 turbo (108Kw)
Olen uurind ja lugend ja enam vähem aru saand et kõige lihtsam viis turbo rõhu tõstmiseks on chip paigaltada.Aga ma pole leidnud kuskil kus seda võidax müüa ja üleültse on väha tuningut sellele autole.Äkki keegi oskab aidata kust leida ja kas peab veel midagi ümber ehitama et kasu ka ikka chipist oleks.
Ja Probe kattub muidu ka mazdatega (MX-6,xedos-6,626)
Postitatud: 19.04.2005 12:54
Postitas zoom1
Kas oled kindel et aju juhib turborõhku?
Postitatud: 19.04.2005 16:38
Postitas Miq
TOE, nii vanadel ei juhtinud aju turborõhu, minu teada on see tänapäeva värk.
Kuid chippimisel oleks kasu siis kui sa ise turbot peale keerad.
Postitatud: 19.04.2005 21:54
Postitas TOE
ok ma olen alles algaja ja ei jäga neid värke veel täpselt.aga kuidas ma saaksin siis turbo rõhku tõsta või siis teist moodi öeldes rohkem võimsust. kuskilt kuulsin et aju võib blockima hakata kui overboost tuleb ehk suurem rõhk kui stocis.
Muutsin siis pealkirja kah ära,et nagu õigem oleks :D
Postitatud: 19.04.2005 21:58
Postitas zoom1
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=198
See on turbo rõhu tõstmiseks, kui sul sisene wastegate

Postitatud: 20.04.2005 16:13
Postitas TOE
ja palju sellega umbes rõhku tõsta saab
ei oska täpselt öelda kas on sisene vms siin on pilt turbost

Postitatud: 20.04.2005 17:56
Postitas zoom1
Tundub küll olevat sisene wastegate, kas sul mõnda teist pilti pole turbost
Postitatud: 21.04.2005 8:47
Postitas TOE
sorisin netis ja leidsin mõned pildid

ja mingi siuke asi on veel õhutoru vahel

ja kas ma saan nüüd õieti aru et see kolmik(asub turbo wastegate ja õhutoru vahel vaakum voolikutega)et see peax reguleerima seda turbo rõhku ehk wastegatet liikutama kas ise proovida seda elektriga juhtida mingi reostaat või värk vahele või siis oopis ise tüüs vahele toppida(torbo ja wastegate vahele)
sry kui väga mööda juttu räägin aga nii palju olen ma enam vähem aru saand
Postitatud: 21.04.2005 10:15
Postitas zoom1
See mis sul seal õhutoru vahel, on by-pass klapp - laseb ülerõhu uuesti ringlusesse. Pm sama asi nagu blowoff
Seda ei oska täpselt õelda mis see kolmik sul reguleerib.
Minu poolt pakutav controller käib turbo ja wastegate vooliku vahele ja sellega saab pärsi korralikult rõhku peale keerata. SX puhul on kuni 1,5bar max mis sellega keerata annab
Postitatud: 21.04.2005 10:19
Postitas TOE
ja see by-pass tulex siis kah vahelt ära võtta??
ja seda kolikut ma uurin kas saab sellest midagi areteda kui ei siis ma arvan et ostan sult selle boost controlleri ära.
Postitatud: 21.04.2005 10:23
Postitas zoom1
by-passi ära küll vahelt ära võta

Postitatud: 21.04.2005 13:39
Postitas TOE
sain nüüd aru kah milleks see by-pass on. uurisin 3-tundi foorumit ja palju targem olen

Postitatud: 21.04.2005 14:04
Postitas TOE
ei hakkand uut teemat tegema.
tekkis siuke küssa et kiirendamisel see turbo vile,kas ta koonusfiltri paigaldamisel suureneb või väheneb???
Postitatud: 21.04.2005 14:06
Postitas Ragnar
koonusfiltriga tekib pmst ainult sahin või selline õhu imemis hääl mis tegelt on päris kihvt. rohkem või vähem vilisevad/sahisevad kõik turbod kui nad boostivad.
Postitatud: 21.04.2005 22:17
Postitas Miq
TOE kirjutas:kiirendamisel see turbo vile,kas ta koonusfiltri paigaldamisel suureneb või väheneb???
ei muutu!