1. leht 1-st

Läti 4wd dünosse

Postitatud: 01.06.2007 0:29
Postitas wirx
Plaan lähi ajal minna ja üle kaeda, palju 6 silindrit jõudu toodavad....ehk soovib keegi veel kampa lüüa mõne 4wd autoga?
Samuti oleks huvitatud sealse düno kontaktist?
Või on Soome oma parem valik?

Postitatud: 01.06.2007 8:29
Postitas RICE BURNER
Neil on Porschedega kogemusi. Kui midagi oleks vaja osta või lihtsalt proovida stendis, siis meestel on terve töökoda ja riiulid juppe täis.

http://www.amworks.com/dyno.htm

Postitatud: 02.06.2007 1:58
Postitas wirx
20 juunil soome dünoma...näis mis numbreid siis kätte ka saab...
Kui keegi veel huvitatud on, siis ehk õnnestub koos minna...

Postitatud: 02.06.2007 6:25
Postitas mulk
Kuhu kohta täpsemalt plaan minna on?

Postitatud: 02.06.2007 11:31
Postitas wirx
http://www.amworks.com/dyno.htm
Dyno Charge is 80€ first hour , following hours are 70€
If we are testing something and you have more than 600hp, we will need at least 2 hours

Postitatud: 22.06.2007 0:21
Postitas wirx
nii öösel jõudsin tagasi soomest...4000+ võrra vaesemana ja sama targalt(nii palju olen targem, et dünoda ei saa 4wd-sena) :s
ehk siis koha leidsin suht lihtsalt üles, panime porsche pinki kinni ja hakkasime rehve soojendama ning seadistama, et õigeid tõmbeid teha...kõik toimis kenasti...kuniks asi jõudis selleni, et panime auto uuesti tööle ning esirattad enam ei veerenud, kuigi testides veeresid kenasti :(
Ei aidanud ootamine, egas helistamine erinevatesse kohtadesse, hiljem 6speedonlinest sain teada, et päris paljudel 911tt omanikel sama mure olnud...asi nimelt veojõu varieerumises, ehk kui auto arvab, et tagarattad libisevad, siis suunab ka kiirust ette, kuid dünos seda ei juhtunud...
Aitama pidi tagaveoliseks konvertimine ja siis peaks õnnestuma kasvõi Maximi dünos mõõtmine

Postitatud: 22.06.2007 0:30
Postitas Mihkel
Kas piduriga kuidagi veojõudu lollitada ei anna?

Uuel Focus ST-l pidi ka mingi haige veojõukontroll olema, mis dünos kuidagi mõõta ei taha lasta.

Postitatud: 22.06.2007 0:34
Postitas wirx
ei hakanud difrite jms riskima ja katse-eksitus meetodil proovima

Postitatud: 22.06.2007 0:43
Postitas Silwer
Minu arust ei ole üldse mõtet käia seda võimsust mõõtmas. Ega siis need dünod ei ole mingid täppisriistad: +/-10% eksimust on täiesti tavaline. Kahe erineva düno näitude vahe võib seega olla u. 20%.

Düno on ikka rohkem seadistamise jaoks.

Postitatud: 22.06.2007 2:51
Postitas henri
Kas auto vahepeal dyno pealt maas ka käis ehk siis õigel pinnasel sõitmas, see absi süsteem (millele arvatavasti 4wd toetub) ei hakka üldiselt tööle kui peale süsteemi sisse lükkamist (restarti) ei saa teatud anduritest signaali, antud juhul siis esirattad ei pöörlenud.

NB! pole porsche mees kuid ühtteist olen erinevatel autodel märganud

Postitatud: 22.06.2007 11:29
Postitas wirx
ah eks ta ole jah üks number lihtsalt, aga huvipärast oleks teada tahtnud ja samuti oli plaan 100hp düüse testida
vahepeal sõitmas ei käinud, süsteem peaks toimima visko siduritel

Postitatud: 22.06.2007 12:05
Postitas Raceboy
Porsche 4wd puhul peab kasutama sellist düno, kus rullid on mehaaniliselt üksteisega ühendatud!

Postitatud: 22.06.2007 15:38
Postitas henri
Raceboy kirjutas:Porsche 4wd puhul peab kasutama sellist düno, kus rullid on mehaaniliselt üksteisega ühendatud!
Ja põhjus on väga lihtne. Netist sain teada et 996-l on Viscous-Coupling differential ehk siis üldjuhul on kogu jõud kantud tagaratastele ja kui esimesed aeglasemalt liiguvad siis kandub osa jõudu ette (nagu vw synco ainult et vw on viscoga tagarattad ühendatud). Kui rullid ei ole ühendatud saab visco sidur endale mega koormuse, mille jaoks ta tavaliselt ei ole ette nähtud.

Wirx loodan et sul 4wd ikka töötab ja visco sidur ära ei lagunenud.