1. leht 2-st
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo
Postitatud: 28.05.2007 14:21
Postitas sada1000
Tere.
Olen omale parasjagu autot otsimas ning olen kahe valiku vahel.
Kas Fiat Coupe 20V Turbo (R5) või Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo.
Fiatiga suht kursis kuid oskab keegi 2.0 V6 Turbo kohta midagi rääkida?
Plaanis siis ostetavat autot veidi modida ka...
Välja näeb ta kujult selline:

Postitatud: 28.05.2007 14:39
Postitas aibast
alfa on ilusam

Postitatud: 28.05.2007 15:12
Postitas kasparius
Alfa igatahes ilusam,aga tuunida kallim??
Aga kus V6 turboga väänab altotsast kohe...aajee
Postitatud: 28.05.2007 17:50
Postitas Master003
ütleme siis nii et alfa veermiks ei pea eriti vastu eesti teedel. ega teistelgi pea aga alfal suht habras teine
Postitatud: 28.05.2007 17:54
Postitas S4BiT
fiat võib nõrgem auto olla teistest autodest, vastupidavuse poolest, aga ma olen enam kui kindel et alfa on veel 10 korda nõrgem

ja pealegi fiat on ju hoopis ilusam

Postitatud: 28.05.2007 18:38
Postitas Ragnar
Esimene nõrk koht kohe alfa juures oleks LSD puudumine ja mõistliku hinna eest ka saada pole. Mõistlik hind oleks kuni 20k siis. Alfa on samuti väga ilus. Silma pole jäänud, et neid just väga kõvasti kiiremaks ehitatakse ja võrreldes 20v turbo coupega on igasugune knowhow ja tuuningpulkade kättesaadavus kordades väiksem. Mina võtaks Fiati ehitamiseks ja Alfa iga päev sõitmiseks

Postitatud: 29.05.2007 9:58
Postitas diff
nojah. Ma siis võtan ka sõna eks.
Jutt sellest, et alfa on veel 10x nõrgem, kui fiat on BS. Pmst on tegu samal alusel olevate masinatega (nn fiat tipo platvorm), millel on jagatud detailid va kereosad, ning tagumine multilink vedrustus.
selle mootori osas aga olen lugenud vastakaid arvamusi. Mõnedele meeldib, mõnedele mitte. Odav selle asja üles kruvimine pole teps mitte, sest pmst leiad sa sinna detaile vaid käputäielt valmistajatelt, kes teavad, et nad on ainsad, ming küsivad ka vastavat hinda.
Positiivse külje pealt aga, pole eriti lootust, et linnapeal teisi samasuguseid leiad

Postitatud: 29.05.2007 10:11
Postitas Raceboy
IMO mis vahet seal on, kas lased väljalaskekolle teha Alfa V6 mootorile või mõnele muule? Või turbo ost? Printsiibid on ikka samad ju. Programmeeritavad ajud tulevad samuti suva mis mootoriga toime.
Kui asju õigesti teha, pole vahet, mis mootoriga tegu on. Ainuke asi, mis probleemiks võib osutuda, on mootori kuludetailide (saaled, rõngad, tihendid) kehv saadavus/kallis hind. Ma ei tea, kui kallid need varuosad on, aga arvata võib et mitte just poolmuidu.
Postitatud: 29.05.2007 10:23
Postitas Silwer
Tegelikult võiks projektikaks võtta üldse mingi sellise auto mille mootoreid on ikka palju liikvel. Siis vähemalt ei lähe juuksed halliks kui kogemata kombel keps peaks "tere" ütlema...

Postitatud: 29.05.2007 10:34
Postitas sada1000
Asi selles, et ma ei osta teda päris projektikaks, jääb ka samas peaaegu et igapäevaautoks. Kui projektikat otsiks siis ei oleks seda teemat siin, oleks juba hoovis uuesti S2 või nt 150kw cali, maybe S13 - ja juppe on jalaga segada turul

Plaanis on esialgu ca. 350-400bhp mis üht foorumit lugedes on pea et igal teisel 20VT'l UKs

+ muud jupid siia-sinna
Kuna viimasel hetkel siin nägin veel seda alfat, V6 turbo moto siis hakkasingi huvi tundma et misasi see selline on ja ehk keegi teab tast miskit rohkem.. kuna välimus ka täitsa kena ja hind kohati soodsam kui Fiatil

Postitatud: 29.05.2007 15:06
Postitas piazza_mees
Mina valiks kindlasti alfa. Ei ole need tükkide erinevused kah nii hullult kallid ega se fiat kah ju rahva auto pole et tal need tükid nii ulme odavad on. Kui tahad 350-400hpt saada ei tule kumbki odav. Jah alfal pole LCDd aga tal on raskem v6 esiratastele toetumas. Minu nägemus asjast on nii ,et kui sa juba ehitamiseks auto ostad siis võimalikult eksklusiivne ja eriline.
Postitatud: 29.05.2007 15:11
Postitas aibast
siis saad rõõmu tunda juppide otsimise ja leidmisega, omast käest tean.
Postitatud: 29.05.2007 15:17
Postitas Ragnar
Fiatile saab kõike. Nii alfale kui fiatile saab kõiki originaal varuosi ainult jääb tarneaeg sinna 3 nädala kanti. Alfat pole uurinud, aga fiatile saab mootori tükke b-varuosana pmst kõike. Saalet, kepsu, kolbi jne. Ka sepistatud tükke suhteliselt talutava hinnaga. Alfa kohta ei oska samas öelda kuna ei ole uurinud. Alfaga oleks hetkel ehk lihtsam kuna neid on eestis tunduvalt rohkem kui 20v turbo coupesid mida on siis praegu 3 tükki eestis

Postitatud: 29.05.2007 15:19
Postitas Ragnar
piazza_mees kirjutas:Mina valiks kindlasti alfa. Ei ole need tükkide erinevused kah nii hullult kallid ega se fiat kah ju rahva auto pole et tal need tükid nii ulme odavad on. Kui tahad 350-400hpt saada ei tule kumbki odav. Jah alfal pole LCDd aga tal on raskem v6 esiratastele toetumas. Minu nägemus asjast on nii ,et kui sa juba ehitamiseks auto ostad siis võimalikult eksklusiivne ja eriline.
350-400hj juures see 20 lisakilo ninas vaevalt pidamist paremaks teeb kui LSD

Ja kui rääkida eksklusiivsusest siis hetkel on Fiat Coupe vähemalt Eestis veel eksklusiivsem kui Alfa Romeo GTV.
Postitatud: 29.05.2007 16:04
Postitas rookierice
Fiatid on ju suht pooleks, turbod ja ilma, alfadest enamus 2.0 ja 3.0, V6TB on väga haruldane GTV Eestis. Aga kenad autod mõlemad, ütleme nii, et R5 häält kostub audidest ja volvodest küllalt, R4 on nagu ta on ja see V6 on lihtsalt eriti ilusas pakendis.
Ise valiks alfa, mõtlesin ka mõlema auto peale suht pikalt ja võin 100% öelda, et kui gtv oleks tagaveoline siis ta mu garaazis ka hetkel seisaks.
Mine tea, kui usakast küllalt siis ehk uuesti alfa poole.
