1. leht 1-st

Widebandi näitutega jama

Postitatud: 25.05.2007 11:58
Postitas wirx
http://www.youtube.com/watch?v=i5Qcvw88HVQ
Kasutusel on VEMS-i WB
umbes 17sekist alates sõidan ühtlase kiirusega ja nagu ise näete näit hüppab nagu segane....
Olen saanud erinevatest kohtadest erinevaid põhjuseid...iseküsimus milline neist õige on:
WB Lambda on vigane
Chipitud mootori aju paneb segast
VEMS tuleks ära kalibreerida
Kõik on õige, sest kui võtta hüppamiste keskmine tuleb ~14 vastuseks

Mootor töötab ise kenasti, mingeid anomaaliaid ei esine...küttekulu on küll suurem tänu 10.3 segule, kuid see on arvatavasti 1 aste külmematest küünaldest(need on omakorda nitro pärast jälle)
Oskab keegi ehk veel mõne variandi välja pakkuda? või mõnda neist kinnitada :)

Postitatud: 25.05.2007 12:05
Postitas Mihkel
Nö cruisimisel on kõikumine normaalne, kuna aju on closed loop režiimis siis ja üritab segu koguaeg 14.7 hoida.
Samas kõikus sul see number suht suures mastaabis, see omakorda sõltub muidugi seadme response speed-ist.
Et kui tihedalt näidu muutust kuvatakse.

Subarul LM-1-te kasutades nagu cruisides minuarust ei kõikunudki asi eriti.
Aga jah see võib sõltuda sellest kui tihedalt seda näitu uuendatakse.

Postitatud: 25.05.2007 12:22
Postitas Raceboy
Ise kasutasin ka sama WB seadet, mis wirx ja mul ei kõikunud rohkem, kui 14,5-14,8 vahel.

Kui näitab jube lahjat üksikud korrad iga mõne sekundi tagant, siis enamasti ütleb see üht: vahelejätud. Ja neid ei pruugi niisama tundagi, kuid WB registreerib selle ära.

Küünlad EI mõjuta segu, vaid seda, kas tekib vahelejätt või kui kuumaks nad lähevad (detonatsioonioht).

EDIT: Vaheta originaalchipi vastu või pane sama näidik/sensor teise autosse, siis on teada, kust häda tuleb. Milleks spekuleerida?

Postitatud: 25.05.2007 12:57
Postitas Kuuno
enda näidu kohta oskan öelda et samuti ei kõigu nimodi! se keskmise arvutamine wb lamdal ei ole õige jutt. Narrowband lamdad tegid seda ainult minu mäletamist mööda kui aju oli closed loobis

Postitatud: 25.05.2007 13:10
Postitas Mihkel
Nii suure vahega jah keskmist ei võeta aga see response speed on tegelikult näitude keskmine.
See sõltub konkreetselt kontrollerist. Et kas sul on valitud instant update või lased kontrolleril näitu ühtlustada ja võtad natuke aeglasemalt update.
LM-1 mälu järgi ei ole päris instant update. LC-1 saab samuti ise valida update-i kiiruse.
Aga need on tegelikult väga väiksed ajad, LC-1-el aeglaseim valitav update 1/3 sekundit.
Selle ajaga ei tohiks väga suurt erinevust kahes näidus tekkida.

Aga sinu puhul kõigub segu pea 3 ühikut kummagile poole.

Postitatud: 30.05.2007 17:09
Postitas Blu
Mis tyhikäigul näitab - ka siia sinna...

Vahelejätmine koormuse puudmisel niipalju ei mõjuta wb näitu.

Kui tyhikäigul korras - siis uuriks pigem juhtmestikku - häireid -
mainisid uusi küünlaid - ikka filtirga on?

Postitatud: 01.06.2007 0:35
Postitas wirx
tühikäigul ka hüppab, kuigi külma mootoriga on stabiilsem näit
mõnikord jääb täiesti lambist ka näit 20 kanti seisma ja kõigub 17-21 vahel....ehk tundub siiski kas WB või juhtmestiku kala(see viimane ei saanud just porsche vääriline teatud asjaoludel :s)

Postitatud: 01.06.2007 1:24
Postitas Blu
Kui tyhikäigul ka hüppab siis ..
Pakuks suht kindlalt - kalibreerimise puudumist.
VEMS ise ei kalibreeri kasutab tehase kalibreerimis takistit.

Mõõda kas kalibreerimise otsal on soenenud sensoril 450mV peal - roheline juhe pin2 - LSU pistikus...
Kui jurab siis kas - sensor või pistik või juhe - maandus...