1. leht 1-st

Calibra Turbo sidur

Postitatud: 20.05.2007 23:25
Postitas citizen
Probleem on siis selline, et sai veidikene kiiremat sõitu maanteel tehtud, ja linna jõudes sai esimese valgusfoori taga avastatud ,et sidur enam ei lahuta. Sidur siis ise originaal, peal pidurimeistri tugevndatud katted. Oskab keegi arvata mis seal lendas, sest libisema ta igaljuhul ei hakanud?

Postitatud: 21.05.2007 10:02
Postitas cartman
mul juhtus sarnane asi kui leevendusvedru minema tõmbas ja tööpindade vahele kinni jäi. Töötava mootoriga yhtegi käiku enam sisse ei saanud

Postitatud: 21.05.2007 12:48
Postitas veider
Mul oli põhjuseks miks sidur enam ei lahutanud ->

Pilt

Postitatud: 21.05.2007 15:21
Postitas citizen
Ehk saab siis sidurivahetusrõõme nautima hakata. Oli nüüd seda veel vaja :(

Postitatud: 21.05.2007 20:08
Postitas cartman

Postitatud: 21.05.2007 21:11
Postitas citizen
Ma endal kahtlustan ikkagi survelaagrit, sest kui sidurit vajutada kostab selline imelik hääl nagu oleks survelaager võlli peal seibideks või midagi taolist.

Muideks, oskab keegi öelda kuidas saaks selle vahetuse kõige inimlikumalt tehtud? Kapotialune kõik alla maha?

EDIT: Ja veel oleks vaja teada kus müüakse Sachs-i sidureid?

Postitatud: 22.05.2007 0:01
Postitas veider
citizen kirjutas:Muideks, oskab keegi öelda kuidas saaks selle vahetuse kõige inimlikumalt tehtud? Kapotialune kõik alla maha?
Ma ei ole veel ühelgil autol pidanud kogu kremplit küljest võtma, et sidurit vahetada...

Postitatud: 22.05.2007 0:19
Postitas citizen
veider kirjutas:
citizen kirjutas:Muideks, oskab keegi öelda kuidas saaks selle vahetuse kõige inimlikumalt tehtud? Kapotialune kõik alla maha?
Ma ei ole veel ühelgil autol pidanud kogu kremplit küljest võtma, et sidurit vahetada...

On mõnel olnud ristimootr suure(6käiku)käigukasti ja vahekastiga?

Postitatud: 22.05.2007 2:00
Postitas cartman
mul risti mootor koos vahekastiga ja mahub välja kyll http://ggg.dyn.ee/~eggy/galerii/sp_inde ... 280064.jpg Jama tekkis aint sellega et vehekasti osad poldid olid jube nurga taga, nii et ei näinudki. Muidu sai asja suht ruttu ca 2.5 tunniga maha

Postitatud: 22.05.2007 13:52
Postitas citizen
mul paraku kogu krempel suurem

Postitatud: 22.05.2007 15:38
Postitas cartman
mm loeb ju kapotialuse suurus, mul igatahes kõik ääreni täis topitud

Postitatud: 23.05.2007 21:29
Postitas citizen
Nii, viga üles leitud: purunenud leevendusvedru, muu värk tundub ok olevat, tööpindade vahelt pole midagi läbi käinud.
Nüüd oleks vaja teada kus saaks uue LUK´i ketta? Forsist?