1. leht 1-st
Õli lekib natukene
Postitatud: 18.05.2007 23:41
Postitas leonTDI
Tere
katsun kirjeldada milles probleem.
Nimelt ca 10tuh km tagasi käis turbo maas. Kõik kena ja tore, aga ca 7-8tuh km hiljem tekkis õli leke (mitte suur, aga lekib).
Käisin teeninduses vaadati üle ja öeldi, et lekib nn turbo "külma osa poolt?". Samas turbo töötab (rõhukell näitab õigeid numbreid) ja minek on ka alles (tehnik tegi proovisõitu ja ütles, et krt see pole küll diisel

).
Kui külmalt käivitada, siis korra tuleb sinakat suitsu ja peale seda kõik OK.
Oskab keegi öelda, mida lasta edasiuurida ja kes oskaks seda teha või pean laskma esindusel lahtilammutada mootori?
Leidsin foorumist lugedes sellise väljendi "koksi tekkimine"? Pidi olema tüüpviga

Seletab keegi lahti selle?
Postitatud: 10.07.2007 19:29
Postitas Molotov51
Hmm kui ma õigesti aru olen saanud siis see "koks" on tahm mis tekib kohe peale sõitu seisma jäetud auto turbo liigsest kuumusest (õli enam ei ringle).
Parandage, kui eksin.
Postitatud: 10.07.2007 20:21
Postitas puna
Viga on tihendis mils hoiab õli külmapoolepealt kinni.
Turbo on saanud kõva valu ja sees on üks seib mis ülekuumenedes paisub ja lükkab tihendi eest ära.
Mahajahtudes tõmbab seib tagasi, aga tihendi vahelt hakkab nüüd õli lekkima .
Õli jookseb sealt ka jahutus radikasse.
Sinist viskabki õli pärast.
Pilt ka sellest seibist:
http://www.minupildid.ee/main.php/users ... b.jpg.html
Postitatud: 02.08.2007 21:04
Postitas Aigo
no minule jäi pildilt natukene arusamatuks, et kas seda seibi on võimalik ka vahetada??? kuna omal ka TDi mil sama mure, et vähesel määral on turbo ja IC vaheline lõdvik seest õline kuid IC's õli ei olnud
Postitatud: 02.08.2007 23:42
Postitas puna
Milleks seda seibi vaja vahetada?
Kui seib peetis siis ei ole ammu enam turbost asja.
Postitatud: 25.02.2009 18:03
Postitas kunot
Et siis pildil on seib

jaja...
Postitatud: 25.02.2009 23:55
Postitas rein
Võtaks sõna turbo nn. tihenditest.Kas saab kolvirõga sarnast rõngast nimetada seibiks? Veel kasutatakse turbo külmal poolel fiibrist libisseibi.
Viimaseid olen kohanud IHI ja KKK turbodel.
Härra "puna"väide et midagi paisub ja lükkab on vale.1,4 kuni 1,6 mm.paksune rõngas ei paisu pratiliselt midagi; igal juhul alla 0,01 mm.
Õlilekke põhjustab lihtsalt mehhaniline kulumine. Piisab 0,02 kuni0,04 lõtkust, et õli lekiks. Kaasa aitab must õhufilter.
Turbo remont ja konsultatsioon tel.56565512
Tartumaa Tõrvandi
Tere
Postitatud: 26.02.2009 18:00
Postitas wapsik
Ei hakaka uut teemat tegemaRäägin siin oma mure ära.G3 GTD 55kw 1992 aastat. Turbo selline nagu lingil(1):http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/918/auto_php-id=584918-view=101-www_auto24_ee.html ning külmapoolelt hakkas mingi 2 nädalat tagasi õli välja ajama vähe aga siiski. Pakutakse järgmist turbot(2):http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/092/auto_php-id=509092-view=50-www_auto24_ee.html. Küsimus kas need on asendatavad st. lingil 1 oleva asendatav lingil 2 olevaga. Pildid lihtsalt ilustreeriva tähendusega. Ning palju maksaks umbes lingil 1 oleva turbo remont. on ka veel 1 turbo mis tuli kaasa teise mootoriga mille pakuks tegijale osa tööraha eest kui ollakse huvitatud