1. leht 1-st
Gaasiseade turboga auto sõber või vaenlane?
Postitatud: 15.05.2007 15:31
Postitas elu
Kas turboga autot saab edumeelselt ka gaasiseadmega gaasitoitele viia?
On kellelgi kogemusi, kuidas masinale mõjub. Erinevad põlvkonnad?
RÄÄGIME FAKTIDEST, MITTE KODUKOOTUD TEOORIATEST!!!
Re: Gaasiseade turboga auto sõber või vaenlane?
Postitatud: 03.08.2007 10:25
Postitas Bullet
elu kirjutas:Kas turboga autot saab edumeelselt ka gaasiseadmega gaasitoitele viia?
On kellelgi kogemusi, kuidas masinale mõjub. Erinevad põlvkonnad?
RÄÄGIME FAKTIDEST, MITTE KODUKOOTUD TEOORIATEST!!!
Fakt on see, et gaasi seade ajas minu auto mootori näiteks kotti kuna Gaas ei ole originaalis mõeldud bensiini mootorile.... tekib detanatsioon ja järelda ise siis mis pikemas perspektiivis mootorist järgi jääb.
ükski vähegi normaalselt koolis käinud autoluksep ei soovita seda.
Postitatud: 03.08.2007 11:04
Postitas peedu.
Minu arvamus.... gaas on pliidile, diisel traktorile ja autod sõitku bensiiniga

Postitatud: 03.08.2007 11:43
Postitas puna
Milleks sulle Gaas?
Kas sõitmine poob nii rahakotti?
Nägin saksas ka debiile kes olid A8 4,2L gaasi pannud.
Need olid idapoolt tulnud kodanikud.
Ostku väiksem auto omale.
Postitatud: 03.08.2007 12:28
Postitas hents99
puna kirjutas:Milleks sulle Gaas?
Kas sõitmine poob nii rahakotti?
Nägin saksas ka debiile kes olid A8 4,2L gaasi pannud.
Need olid idapoolt tulnud kodanikud.
Ostku väiksem auto omale.
Samas, suurematele mootoritele on mõttekas paigaldada gaasiseade, kui tahetakse ökomalt sõita. Turbokad võiksid siiski bena peale jääda, eriti järgi aidatud mootorid. Mul sõber nt sõitis dodge ram 3500 5.9 Tallinna Tartust. 90km/h kulu oli 20l sajale, gaasiga saaks selle raudselt 15-16 peale.
Kui vabalthingav auto gaasiga detoneerima hakkab, siis tuleneb see sitast seadistajast, mul on endal gaasiseadmetega autodega kogemusi olnud ja ei laida midagi, kõik küll vabalthingavad, aga tean, et sõidetakse muretult ka stock turbokatega.
Postitatud: 03.08.2007 13:01
Postitas ahto42
gaasi kulub teadupärast suurem kui bensiini u 20% hinnavõit peaks gaasi liitrihinnast tulema
Postitatud: 03.08.2007 14:06
Postitas puna
Kes sellise suure mootoriga masina ostab ja ohib küttekulupärast ei ole päris korras.
Et peaks nüüd gaasiga asja pedereerima, et saaks äkki odavamalt läbi.
Eespool oli hästi öeldud:
diisel - Traktorile
Gaas - kütmiseks
Bensiin - autodele
Postitatud: 03.08.2007 14:33
Postitas antsa911
Korralik gaasiseade on turboautole sobiv. Näiteks 3 põlvkond või isegi 4-jas gaasiseade on täiesti ohutu auto mootorile. Eestis on gaas piisavalt kallis, et sellega sõitmine aga on mõttetu. Olen näinud gaasiseadet turboautodel ja töötasid täiesti edukalt. Ise sõitnud ei ole.
Postitatud: 03.08.2007 17:27
Postitas puna
Siis tuleb rõvedalt palju sõita ka, et see investeering ära tasuks.
Postitatud: 04.08.2007 0:00
Postitas wirx
BMW 750 peal oli gaasi süsteem mul pea 2 aastat
sõitsin vist kokku mõni tuhat kilomeetrit sellega...
suht mõttetu asi...mul oli küll I põlvkond, kuid jeblamist sellega oli tihti
see mõnisada krooni mis säästad, ei tasu seda vaeva ära IMO (pealegi tuleb meie gaas venemaalt ja keegi ei tea, millal selle hind võib 2x ntx minna)
Postitatud: 04.08.2007 7:57
Postitas hents99
Tjah, esimene põlvkond ju suht karpadele orienteeritud kui ma õigesti mäletan. Uuemad ikka oma juhtajuga.
Suure mootoriga autoomanikud reeglina raha ei loe, kuid siiski arvestatakse, et kui on võimalik odavamalt sõita, siis seda ka tehakse.
Karmimad mehed räägivad kütustest ja nende tarbimisest vabsee teist juttu:
Bensiin - mootori puhastamiseks
Alkohol - joomiseks
Nitrometaan - autoga kütuseks
Asi on lihtsalt tehnika arenemises, siiani ei saa aru, miks topitakse mingeid chipe ja piggyback`e autodele kui progetav aju on samas hinnaklassis. Nagu vanad inimesed ei taha ära õppida arvuti kasutamist, kui omal ajal polnud, ju siis polegi vaja.
OT off
Postitatud: 06.08.2007 12:23
Postitas Motary1
Mul oli III põlvkonna seade 200SX S13 peal, ei kurtnud küll aga see asi kaalub mõnusalt ja sõites on paras gaasihais üle pea. Minekut on küll vähem jah ja see gaas on suht kuiv ja mootorile head ta ei tee. Minu autole oli ta aretatud ju sellepärast, et bensiinipump õhtal ja wg actautor oli ja punktkeevitusega kinni lastud ja siis tuleb juba fuelcut.
Kui tahad, võin sulle enda oma maha müüa, kuigi soovitan seda ainult juhul kui sul rahakoti seisu väga pingsalt jõllitad
Alati saab ka seda välja lülitada ja bensiinipeal sõita.
Postitatud: 06.08.2007 14:23
Postitas Sipelgakaru
Endal oli ka leedust toodud S4 (2.2T) peal ka gaasiseade ja kui Leedust tulin siis sõitsin terve tea peaaegu gaasiga, seal igas Statoilis gaasi müük ja oluliselt odavam kui bensiin. Küsimusele leeduka käest, et miks S'il gaasiseade peal tuli vastuseks, et tahtis ökonoomsemaks, selle peale ei osanud kohe kosta midagi.....ostku jalgratas :P
Sõitmise poole pealt jah oli nagu tunda vahe, kui piirajasse lasta siis nagu jäi gaasi vajaka ning persedüno nagu arvas ka, et lahjem on.
Ńiisama normaalsel sõidul ei olnud muud vahet kuid eks rahakotile oli nagu kergenduseks.
Nüüd võtsin küll endal maha kuna see boiler on päris raske ja ei taha, et ta mul pool pagasiruumi ära võtab.
Seega müügis üks 4. põlvkonna seade
