1. leht 1-st
Supra MKIII Turbo remont
Postitatud: 13.05.2007 12:25
Postitas vahur56
Kas siin on inimesi või soovitajaid, kes oskaks tahaks või teaks kuidas ma leiaksin oma probleemile lahenduse. Nimelt Toyota Supra MK III turbo CT26 sai otsa mõni aeg tagasi. Tiivikul sees tykid taga ja pikiloks kerge sees. Korpus tundub terve olema aga eks mõni spetsialist saaks yldse vaadata kas kannatab remontida.
Samuti võib ju pakkuda eelpool mainitud turbot koos hinnaga
tänud
Postitatud: 13.05.2007 18:18
Postitas Laisu
Ma ei tea kas oled seesama mees, kuid üks käis kurtmas et supral turbo õhtal. Siis sai talle ka räägitud, et remont on 3500-4000.- ning ainuke mees kellekätte viia on Jaak Kuul.
Uus turbo on ca 15k ning kasutatud liiguvad kusagil 7k ringi.
Seda kas seda saab taastada ütleb juba Jaak ise kui selle laiali on võtnud ning seda näinud.
Postitatud: 19.05.2007 18:49
Postitas vahur56
Noniii... mõtlesin küll võimalikult erinevatest kohtadest pärida, et leiaksin parima lahenduse remondiks/ülevaatamiseks, kuid kõik 4-5 inimest ja firmat soovitasid ühta-sama meest.
Tänaseks siis Turbo ülevaatamisel ja uue nädala lõpuks selge, kas ja mida teha annab seal.
Postitatud: 22.05.2007 21:02
Postitas vahur56
Jätkan siin oma teemat uue küsimusega kohe järgi.
Et nagu eelpool võis lugeda lendas turps vastu taevast. Tiivik sodi ja peaväll kõver.
Kui Turbo "häälitsema hakkas" sõitsin veel ca 30km siis sai asi lahti kistud ja auto seisma jäetud.
Täna tahaks aga teada, millega pean arvestama enne/peale turbo tagasi panekut. Töenäoliselt tuleb võtta suurematsorti puhastusprotsess kõigepealt, et see metallisodi ära likvideerida. mis veel on eluoluline?
Postitatud: 23.05.2007 21:12
Postitas Arne
Eks cooler peaks selle sodi kinni püüdma. Endalgi taoline asi läbi elatud. Ja vaata õhufiltrist turbosse minev lõdvik/õhutoru ka kriitilise pilguga üle - kipub aastate ja kuumusega praguliseks minema, mulle see saatuslikuks saigi

Postitatud: 24.05.2007 17:26
Postitas vahur56
Arne kirjutas:Eks cooler peaks selle sodi kinni püüdma. Endalgi taoline asi läbi elatud. Ja vaata õhufiltrist turbosse minev lõdvik/õhutoru ka kriitilise pilguga üle - kipub aastate ja kuumusega praguliseks minema, mulle see saatuslikuks saigi

jah mul sama lugu - lausa tykk väljas sealt :S
Postitatud: 24.05.2007 21:24
Postitas Arne
vahur56 kirjutas:Arne kirjutas:Eks cooler peaks selle sodi kinni püüdma. Endalgi taoline asi läbi elatud. Ja vaata õhufiltrist turbosse minev lõdvik/õhutoru ka kriitilise pilguga üle - kipub aastate ja kuumusega praguliseks minema, mulle see saatuslikuks saigi

jah mul sama lugu - lausa tykk väljas sealt :S
Ju see sama tükk sul pahandust tegigi, ega turbiini võll vast iseenesest kõveraks ei lähe. Uus lõdvik oli Amservis mingi 600 eeku vast, vist kõige odavam asi mida suprale esindusest saab

Postitatud: 24.05.2007 21:43
Postitas vahur56
Uskumatu, ma olen seda igaltpoolt mujalt otsinud v.a. esindusest. See oelks küll hea uudis

Postitatud: 24.05.2007 23:50
Postitas puna
Selle kirjelduse põhjal pole nagu miskit remontida ka.
Uus orig ka jõhkralt kirves.
Ehita parem võimsamaks juba.
Postitatud: 26.05.2007 0:59
Postitas topgear
parem osta uus korralik turbo
et tulevikus saaks midagi juurde ehitada
