1. leht 1-st
Piduriketaste puurimine
Postitatud: 11.05.2007 12:57
Postitas RD
Tere
Sooviks autole optilist ilu juurde saada ning kuna juba Ferodo klotsid on ning aeg-ajalt karmimat sõitu saab teha siis tahaks ette puuritud kettaid.
Mure selline, et ei leia kuskilt autole sobivaid puuritud kettaid või on nad liiga kallid.
Üks võimalus oleks ise augud sisse teha (pole veel otsustanud kas NK või Boschi kettad) aga kuivõrd ohutu see oleks kui aukudega liiale ei läheks?
Või oskab keegi soovitada usaldusväärseid tootjaid/edasimüüjaid? Autoks Audi TT
Re: Piduriketaste puurimine
Postitatud: 11.05.2007 13:43
Postitas Kuuno
RD kirjutas:Tere
Sooviks autole optilist ilu juurde saada ning kuna juba Ferodo klotsid on ning aeg-ajalt karmimat sõitu saab teha siis tahaks ette puuritud kettaid.
Mure selline, et ei leia kuskilt autole sobivaid puuritud kettaid või on nad liiga kallid.
Üks võimalus oleks ise augud sisse teha (pole veel otsustanud kas NK või Boschi kettad) aga kuivõrd ohutu see oleks kui aukudega liiale ei läheks?
Või oskab keegi soovitada usaldusväärseid tootjaid/edasimüüjaid? Autoks Audi TT
osta puuritud kettad arvan ma ikka...

kas sama auguvahega mõne teise auto omad ei lähe? Mis zimmermannide hind oleks?
Postitatud: 11.05.2007 13:45
Postitas ott5
kas zimmermann ei paku audi TT le keetaid, nod ei tohiks olla kallid.
Ise küll puurima ei tasu hakata ja leia see puur mis nii kergelt sinna sisse läheks.
Kui TT jõudsid osta siis peaks ju sportkettaid ka jõudma...

Postitatud: 11.05.2007 16:41
Postitas HoCi
ise puuritud kettad hakkavad pragunema.
Postitatud: 11.05.2007 17:51
Postitas RD
jah.. arvasin ka ise et võivad pragunema hakata, kuid lugesin ka et zimmermanni kettad kipuvad pragunema ning kõveraks minema ja suht ruttu. seega lootsin, et ise tehes võib lihtsalt tugevama tooriku otsa sattuda
ei ole uurinud mis margi omi sinna veel sobiks aga auguvahe muidu 5x100 aga ketta mõõdud ees 312x25 ja taga 256x22... muus mõõdus ei tahaks panna sest suportid on päris head
ladu24.ee andis zimmeri ketta hinnaks 1200.- ringis... seega natuke palju juhul kui nad kiirelt saba annavad. tatsasin täna mööda varuosapoode jms kohti pidi aga puuritud kettaid pole kuskil või siis tarneaeg jälle poole suveni... kes veel zimmermanne müüb peale ladu24.ee???
Postitatud: 11.05.2007 17:54
Postitas HoCi
mul zimmermannid ja pole veel pragunema hakanud..sõidan mingi 9'ndat kuud nendega. Ajanud siniseks ja mida kõike veel aga siiamaani sirged ja terved.
Postitatud: 11.05.2007 18:08
Postitas preparaator
Postitatud: 14.05.2007 13:58
Postitas Ar21
Mis loll jutt see on , et Zimmermanni kettad lähevad kiiresti läbi. Pole küll kohanud enne ühtegi viidet sellele, et keegi kurtnud oleks. Ega nad mingid ülisuperkettad loomulikult ei ole, aga igal juhul etemad või sama head enamiku tänaval ringisõitvate autode orginaalketastest, obavamatest b-ketastest rääkimata.
Mingite odavate ketaste isepuurimine pole küll tõsiseltvõetav teema.
Ketta kvaliteet sõltub eelkõige tema materjalist ja valmistamise tehnoloogiast - augud pole seal üldse esimese tähtsusega asjad, kuigi nad ehk natukene aitavad paremini jahutada ja taluda termilisi pingeid tulikuumaks pidurdatud kettal.
Ise sõitnud juba mitu aastat Zimmermanni ketastega ja isikliku kogemuse põhjal on TUNDUVALT paremad Subaru orginaalkettast + odavamatset Delfi ja Metelli poolt Subarule toodetavatest ketastest.
Ja miks see hind ei sobi ? Mine küsi näiteks Reval Autost vahelduseks TT orginaalketaste hinda, siis ehk hakkab ka hind paremini sobima

Postitatud: 14.05.2007 18:12
Postitas peepp
Kui plaanis neid pidureid tõsisemalt otstarbekohaselt kasutada, siis ära kindlasti puuri ega osta valmis puuritud kettaid. Aukudega kettad on tänapäevase klotsitehnoloogia juures kosmeetiline iluasi. Ja nende viga on just seesama pragunemine rajakasutuses. Mõnevõrra paremini kestavad sellised kettad kuhu on augud sisse valatud (n. Brembo) võrreldes nendega, kuhu on augud puuritud (odavama otsa kettad).
Postitatud: 14.05.2007 22:20
Postitas RD
igatahes minu poolt võib selle teema lukku panna ja ära kustutada... zimmermanni kvaliteedist kuuldu sai ümber lükatud ning omapoolsed puurimise kahtlused ka kinnitust
zimmerid tulevad prooviks ja kui vastu ei pea siis kogub raha millegi parema jaoks
TT lihtsalt pole auto millele eriti juppe saada oleks
Postitatud: 14.05.2007 23:13
Postitas Mihkel
Laupäeval said minu Zimmermanid suht kõvasti vatti, kuna DS2500 klotsi kulus ~20 ringi peale vähemalt 3mm.
Praegusid igatahes küll ei paista ja tundub, et kõverad ka veel pole (ptüi ptüi ptüi).
Pole linnakasutuses veel suurema hoo pealt kõvemini pidurdanud.
Algul nagu rooli vibas pidurdamisel käes peale rajalt ära sõitu aga see võis ka klotsidest tingitud olla.
Rohkem pole seda nagu täheldanud.