1. leht 4-st

väntvõlli lihv

Postitatud: 13.04.2005 11:10
Postitas Kuuno
endal plaan vänt ära lihvida 1 rem'i et panna kõik rem saaled aga väga palju kuulnud et ei ole üldse hea tglt vänta lihvida...kas se väide on õige?
Kui korralikult lihvida ja ntx TTÜ's tasakaalustada siis ikka midagi pahasti või rohkem sõltub vist tasakaalustamise kvaliteedist?

Postitatud: 13.04.2005 11:16
Postitas Silwer
Lihvimisel saab kannatada vända saaledega puutepinna edasine vastupidavus hõõrdumisele. Põhimõtteliselt lihvid vända pealt maha vända pinnatöötlusega saavutatud tugeva ja vastupidava kihi. Kui võimalik siis mitte lihvida...

Postitatud: 13.04.2005 14:51
Postitas Raceboy
Kõik oleneb vändast, mõnedel on karastuskiht väga õhuke, nendel küll, kuid enamikule väntvõllidest ei tee lihvimine muud kui tõstab koos uute saaltega õlirõhku. Ilma lihvimata saalesid vahetamata on kulunud väntvõlli tagasi panna lollus.

EDIT: Hõõrdumine toimub siiski vastu õlikile, mitte vastu kepsu- või raamipakku.

Postitatud: 07.05.2006 15:54
Postitas Siim
Vana teema kuid tuleb tõsta uuesti üles.

Vaja oleks infot konkreetsete asutuste kohta kus lihvitaks väntvõll ja pärast vändakaelad poleeritaks nii, et töö oleks korralikult ja täpselt tehtud.

Master Yota Nissan clubist teadis nii kõneleda Oü Tõukuri kohta.
master Yoda kirjutas:Ei saa kohe kuidagi nõustuda, et Tõukuris väga korralik töö on - käisin kahe vändaga seal. Sigulli vända tegi ära OK.

Aga 200sx omaga nii libedalt ei läinud. Pool tundi kulus, et vanamehel aru saada, kui palju kaeladelt maha võtta.

Sellest, et korralikud tegijad ka peale lihvimist vändakaelu poleerivad, ei teata Tõukuris midagi. Samuti ei tadnud nad, mida peale hakata remontmõõdu saalega, millel "põsed" pikilõtku vähendamiseks paksemad kui standardil. (sellele probleemile sain abi siit Lõvipargi juurest)

ning mootorit kokku pannes selgus, et kepsukaelad ei ole päris paralleelsed, s.t. üks kolb käib teistest pikema käiguga.

Postitatud: 07.05.2006 18:04
Postitas Renn
tartus AstroMotos on paljud vänta lihvinud, mina sealhulgas
töö ja hinna kvaliteet paigas, kuid nüüd ikkagi raamsaalte vahetus jälle ees... :(

Postitatud: 07.05.2006 19:00
Postitas piazza_mees
mina lasin Hr Liguril teha ja olen igati rahul.

Postitatud: 07.05.2006 19:38
Postitas Siim
Renn kirjutas:...nüüd ikkagi raamsaalte vahetus jälle ees... :(
Thats my point...Väntvõll siiski mootori süda ja leian, et pigem võib tema peale kulutada suuremaid summasi ja lasta teha üks korda aga hästi.

OÜ Drews Auto ehk endine MotoDoktor jäi nüüd silma, endal blokk läheb sinna tegemisse. Any comments?

Postitatud: 07.05.2006 22:30
Postitas valdz
Mina lasin teha Mustamäe tee 33. (Aadressis päris kindel ei ole, aga asub Kullo kõrval) Väntvõlli lihvimine + poleerimine, tegid küll pikalt aga lõpptulemus oli hea. Seal olid lihvimisel ka mingid vormeli väntvõllid, nii et nad peaksid ikka oma tööd hästi oskama.

Postitatud: 07.05.2006 22:43
Postitas creese
valdz kirjutas:Mina lasin teha Mustamäe tee 33. (Aadressis päris kindel ei ole, aga asub Kullo kõrval) Väntvõlli lihvimine + poleerimine, tegid küll pikalt aga lõpptulemus oli hea. Seal olid lihvimisel ka mingid vormeli väntvõllid, nii et nad peaksid ikka oma tööd hästi oskama.
mina lasin seal kullo kõrval plokikaant lihida ja sain nätuke aega sõita ja kaanetihend läbi. Lahtivõttes selgus, et kaan oli laineliseks lihvitud. Sama asja olen ka teiste käest kuulnud.
Väntvõllide lihvimisega pole selles kohas kokku puutund. Vända lasin OÜ Tõukuris lihvida ja tulemus väga hea

Postitatud: 07.05.2006 22:54
Postitas valdz
creese kirjutas:
valdz kirjutas:Mina lasin teha Mustamäe tee 33. (Aadressis päris kindel ei ole, aga asub Kullo kõrval) Väntvõlli lihvimine + poleerimine, tegid küll pikalt aga lõpptulemus oli hea. Seal olid lihvimisel ka mingid vormeli väntvõllid, nii et nad peaksid ikka oma tööd hästi oskama.
mina lasin seal kullo kõrval plokikaant lihida ja sain nätuke aega sõita ja kaanetihend läbi. Lahtivõttes selgus, et kaan oli laineliseks lihvitud. Sama asja olen ka teiste käest kuulnud.
Väntvõllide lihvimisega pole selles kohas kokku puutund. Vända lasin OÜ Tõukuris lihvida ja tulemus väga hea
Kaane lihvimise kohta olen ka sealt halba kuulnud ja ka vahepeal oli mingi halb jutt klappide tegemise kohta. Aga samas pani jälle mõtlema, võtan väntvõlli ja lasen Tõukuris üle kontrollida.

Assumptions is mother of all fuckups!

Postitatud: 07.05.2006 22:55
Postitas valdz
valdz kirjutas:
creese kirjutas:
valdz kirjutas:Mina lasin teha Mustamäe tee 33. (Aadressis päris kindel ei ole, aga asub Kullo kõrval) Väntvõlli lihvimine + poleerimine, tegid küll pikalt aga lõpptulemus oli hea. Seal olid lihvimisel ka mingid vormeli väntvõllid, nii et nad peaksid ikka oma tööd hästi oskama.
mina lasin seal kullo kõrval plokikaant lihida ja sain nätuke aega sõita ja kaanetihend läbi. Lahtivõttes selgus, et kaan oli laineliseks lihvitud. Sama asja olen ka teiste käest kuulnud.
Väntvõllide lihvimisega pole selles kohas kokku puutund. Vända lasin OÜ Tõukuris lihvida ja tulemus väga hea
Kaane lihvimise kohta olen ka sealt halba kuulnud ja ka vahepeal oli mingi halb jutt klappide tegemise kohta. Aga samas pani see nüüd mõtlema, võtan väntvõlli ja lasen Tõukuris üle kontrollida.

Assumptions is mother of all fuckups!

Postitatud: 07.05.2006 23:12
Postitas GhostRider
siim_106 kirjutas:

OÜ Drews Auto ehk endine MotoDoktor jäi nüüd silma, endal blokk läheb sinna tegemisse. Any comments?


Nädal tagasi käis mul seal väntvõll lihvimises,kurat raamsaaled tegid ringi peale blokis ja nüüd sai uus blokk pandud,lihvitud vänt ja tuksub päris hästi :-D

Postitatud: 07.05.2006 23:31
Postitas Kuuno
2 mootori vändad lihvitud seal mustamäe teel ja 1.6 sõidab siiani ja 2.0-eks paistab mis saab:P

Postitatud: 07.05.2006 23:40
Postitas Samvel
creese kirjutas: mina lasin seal kullo kõrval plokikaant lihida ja sain nätuke aega sõita ja kaanetihend läbi. Lahtivõttes selgus, et kaan oli laineliseks lihvitud. Sama asja olen ka teiste käest kuulnud.
sellel et tihend ei pidanud vastu võib ka muid põhjuseid olla - eelnevalt kõver/lihvimata ploki tööpind, detonatsioon, vale kaane pingutus, halva kvaliteediga poldid/tihend, norm suurem mootori töötemp jnejne. Samuti kaane "lahtipingutamine" valesti tehtuna muudab samuti kaane "kõveraks".

Vändad olen saatnud tavaliselt soomemaale, kus saab koos lihvimisega ka dün. balanseerimise teha kogu pöörlevale massile.

Postitatud: 08.05.2006 9:25
Postitas valdz
555vrx kirjutas: Vändad olen saatnud tavaliselt soomemaale, kus saab koos lihvimisega ka dün. balanseerimise teha kogu pöörlevale massile.
Kui saladus ei ole mitu EUR'i see maksab, plaan ka saata alumine osa soome tasakaalustamisse...