1. leht 1-st

Audi 2.2T probleem

Postitatud: 21.04.2007 18:46
Postitas Astrona
Audi 2.2T 121KW mootor 1000-2000RPM töötab "enam-vähem", üle selle hakkab kohe "vahele jätma" ja 4000RPM peal on juba nagu piiraja - jätab kõik paugud vahele. 3000 kandis tahaks nagu mõni silinder hetkeks tugevalt töötada. Võib kasvõi gaasi põhjas hoida, aga pöörded jäävad 4000 peal ilusti seisma. Ja mitte vahel, vaid see on alati nii.

* Proovimise ajal genekas ei laadinud, aga aku oli täiesti täis, kas sellest võib väheks jääda?

* Küünlajuhtmed ja küünlad on nagu uued.

* Mootor põletab kõvasti õli, mis tõttu on küünlad kuivalt tahmased, aga ei taha uskuda, et sellest täpselt 4000 peal alati probleem on. Õli, mida ta põletab, tuleb tõenäoliselt turbo õlitusest, kuna kogu sisselase on õline. Isegi gaasisiibri ja intercooleri vahelise õhulõdviku vahelt imbub õli välja.

* Rihm on kah hiljuti vahetatud. Vb pandi see valesti. Kas see võib olla selle põhjus?

* Autol on mõned juhtmed eest põlle tagant lapitud. Kas seal saab olla mingi põhjus?

ette tänades!

Postitatud: 21.04.2007 19:34
Postitas Raceboy
Enne, kui geneka-asja lugesin, käis mõte peast läbi, et ilmselt genekas ei lae.
Saa ta laadima ja 99% kindel, et hakkab normaalselt sõitma.

EDIT: Kui küünlad on kuivalt tahmased, siis on segu rikas mitte tingimata õlised.

Postitatud: 21.04.2007 23:10
Postitas Astrona
Raceboy kirjutas:ilmselt genekas ei lae. Saa ta laadima ja 99% kindel, et hakkab normaalselt sõitma.
Mul NA 2L masinal ilma genekata aga täis akuga küll 6500RPM probleeme ei tekitanud.
Aga kui sa nii ütled, et 99% :)
Tänx, proovin ära.

Postitatud: 22.04.2007 11:50
Postitas xTc
lõhnab kütuse pumba järele. mul 200tq 134kw tegi samamoodi. viskasin uue pumba vahele ja asi käis jälle nagu peab.
mõõda kütuse surve ära! nr1 asi ;)

Postitatud: 22.04.2007 13:04
Postitas Astrona
xTc kirjutas:lõhnab kütuse pumba järele. mul 200tq 134kw tegi samamoodi. viskasin uue pumba vahele ja asi käis jälle nagu peab.
mõõda kütuse surve ära! nr1 asi ;)
Vt kui pump ei anna piisavalt läbi, siis peaks suurel koormusel katkuma, aga antud juhul katkub ka siis kui 1-käigul praktiliselt null koormusega üritada pöördeid tõsta.
Tänx, aga pakun, et see on nr2 asi.

Postitatud: 22.04.2007 17:50
Postitas Jõuvanker
Ei ole siin midagi, kui diagnost - kaabel järgi ja vaadata, mis näitab. Seejärel saab teha otsuseid ja süüvida "rauapoolde".

Postitatud: 23.04.2007 12:11
Postitas Astrona
Jõuvanker kirjutas:Ei ole siin midagi, kui diagnost - kaabel järgi ja vaadata, mis näitab. Seejärel saab teha otsuseid ja süüvida "rauapoolde".
Kas 1989a oli juba diagnost pistik küljes?

Tekkis mõte, et kuna genekas ei lae peale seda, kui mõned juhtmed katki läksid, võib olla ka mingi lühis-suurkoormus. Täis aku 12.4V sai peale pandud, aga see audi voltsmeeter näitas pigem 11V, siis vb see näidik ei olnudki vigane :) vaid hoopis el-koormus peal, mis takistas sädet kõrgel koormusel - täitsa loogiline.

Tuleks hoopis mõõta ampermeetriga koormust, kui süüde sees...

Postitatud: 23.04.2007 20:18
Postitas Jõuvanker
Jah, on küll pistik küljes.