Audi 2.2T probleem
Postitatud: 21.04.2007 18:46
Audi 2.2T 121KW mootor 1000-2000RPM töötab "enam-vähem", üle selle hakkab kohe "vahele jätma" ja 4000RPM peal on juba nagu piiraja - jätab kõik paugud vahele. 3000 kandis tahaks nagu mõni silinder hetkeks tugevalt töötada. Võib kasvõi gaasi põhjas hoida, aga pöörded jäävad 4000 peal ilusti seisma. Ja mitte vahel, vaid see on alati nii.
* Proovimise ajal genekas ei laadinud, aga aku oli täiesti täis, kas sellest võib väheks jääda?
* Küünlajuhtmed ja küünlad on nagu uued.
* Mootor põletab kõvasti õli, mis tõttu on küünlad kuivalt tahmased, aga ei taha uskuda, et sellest täpselt 4000 peal alati probleem on. Õli, mida ta põletab, tuleb tõenäoliselt turbo õlitusest, kuna kogu sisselase on õline. Isegi gaasisiibri ja intercooleri vahelise õhulõdviku vahelt imbub õli välja.
* Rihm on kah hiljuti vahetatud. Vb pandi see valesti. Kas see võib olla selle põhjus?
* Autol on mõned juhtmed eest põlle tagant lapitud. Kas seal saab olla mingi põhjus?
ette tänades!
* Proovimise ajal genekas ei laadinud, aga aku oli täiesti täis, kas sellest võib väheks jääda?
* Küünlajuhtmed ja küünlad on nagu uued.
* Mootor põletab kõvasti õli, mis tõttu on küünlad kuivalt tahmased, aga ei taha uskuda, et sellest täpselt 4000 peal alati probleem on. Õli, mida ta põletab, tuleb tõenäoliselt turbo õlitusest, kuna kogu sisselase on õline. Isegi gaasisiibri ja intercooleri vahelise õhulõdviku vahelt imbub õli välja.
* Rihm on kah hiljuti vahetatud. Vb pandi see valesti. Kas see võib olla selle põhjus?
* Autol on mõned juhtmed eest põlle tagant lapitud. Kas seal saab olla mingi põhjus?
ette tänades!