1. leht 1-st
siduriga probleem
Postitatud: 21.04.2007 12:34
Postitas cartman
Andis siis sidur otsad, lahtivõttes selgus et yx vedru oli laiali ketta kyljest ja sealne metallitykk oli tööpindade vahele jäänud.
http://ggg.dyn.ee/~eggy/galerii/sp_inde ... 200107.JPG
Nyyd kysimus et millest läeb see katki? Paigaldus, praak ketas v midagi muud? Sidur sai vahetatud ca 10km tagasi ja pole erilist piina saanud. Teisex kas selle vedru puudumine võis mõjutada käikude sisseminemist? Osad käigud ei läinud pikemat aega korralikult sisse ( esimene , teine).
Postitatud: 21.04.2007 12:36
Postitas patrik
kas ketas valepidi ei olnud sees? tavaliselt kirjas " getriebeseite"- "käigukasti poole "
Postitatud: 21.04.2007 12:42
Postitas cartman
mmm Kahjux ei vaadanud seda kumba pidi oli. A kui oli vale pidi mis siis juhtub?
Postitatud: 21.04.2007 13:44
Postitas Mihkel
Enamustel autodel vist ei saa ketast valepidi sisse pannagi (ei mahu).
Samas, kui väga noor olin kunagi, siis sai ühele Lada mootorile ka ketas valepidi sisse pandud, tulemus oli see, et sidur üldse ei lahutanud.
Kui sa ilusti sõita said enne, siis vast ketas valepidi sees polnud.
Ise tegid sidurivahetuse või lasid teha kuskil?
Postitatud: 21.04.2007 13:49
Postitas cartman
no peale mootori laiali võtmist ja siduri vahetust esimene ja teine käik ei taht ästi käia enam , läxid raskelt sisse, pidi meelitama a mitte alati. siduri vahetas yx tuttav muidu
Postitatud: 21.04.2007 13:51
Postitas cartman
ja oli ka tunne et sidur nagu lõpuni ei lahutanud äste, sai proovitud õhutada a see ei aidanud. imelik tundus igatahes
Postitatud: 21.04.2007 13:57
Postitas Mihkel
Siis on variant, et ketas oli valepidi sees.
Vaata, äkki saad mingite jälgede järgi veel aru mis pidi ketas küljes oli.
Postitatud: 21.04.2007 15:57
Postitas junsu
no aga se leevendusvedru ei tohiks ikka sealt välja lennata ju.kas sellel ja teistel vedrudel mingeid jälgi pole peal,et kuhugi vastu käind vms.
Postitatud: 21.04.2007 16:33
Postitas cartman
vedru piirav metalllitykk oli puru ja vedru välja lennanud