1. leht 1-st

Mida arvata IHI RHB6 -st

Postitatud: 20.04.2007 19:51
Postitas Molotov51
Sain siis sellise isendi. Ristloks on sees, kuid vastu korpust pole käinud ja labad kõik ilusti sirged ja ilusad, kuid kas on mõtet üldse sellist turbot taastada lasta (suht vähe levinud tundub olevat) ja kui palju see reaalselt maksma võib minna, ehk siis see palju selle konkreetse isendi puksi/tihendi ring maksta võib?

Välimuse järgi tundub hea väike turbo, mida saaks kasutada hästi Ford 2.9 V6 bi-turbo süsteemis, kuid kas ta oma compressor mapi poolest sinna üldse sobib praktiliselt ning mis peamine: Kas sellele üldse kaaslast on võimalik leida?

Turboclubi teemast turbodega autod leidsin seda diisel autode pealt, kuid kas seda vaid diislite pandi? See konkreetne isend tundus küll pentsuka peal olnud olevat, sest tahm mis kollektoris ja turbos endas oli ei meenutanud kohe kuidagi diisli oma.

Tegu siis sellise turboga, kuid kahjuks pole mul nii heas seisukorras...
ebay link

A ja kas turbo komponentide puhastamiseks võib kasutada ultraheli vanni?

Postitatud: 23.04.2007 22:24
Postitas Molotov51
Ei oska siis keegi tõesti midagi tarka öelda selle kohta? Tundub, et kaaslase otsimine on sellele suht mõttetu ja parem remondin(või lasen remontida) teise ära ja kasutan mõne vana toreda R4 peal seda esimese katsejänesena.

Postitatud: 30.04.2007 18:55
Postitas Kaarel
tegemist peaks olema ühe ülipisikese turboga mida on kasutatud Daihatsu Charade 1.0l mootori peal(mul on juhtumisi see auto).
teist samasugust leida on suht võimatu ja pealegi jääb see sulle selles komplektis väikeseks.

tervisi
Kaarel

Postitatud: 02.05.2007 15:43
Postitas Molotov51
Tänud. Äkki oskad veel öelda, mis rõhu peale tal originaalis wastegate häälestatud on?

Postitatud: 02.05.2007 20:53
Postitas Kaarel
peaks vast olema mingi 8 psi-d.
pead ei anna

Postitatud: 09.05.2007 23:19
Postitas puna
Suht suur asi.
Oleks turbo pealt rohkem infot vaja siis saaks täpsemalt öelda.
See käib siiski suurtel mootoritel.
Näiteks JCB traktor. :-D