reaalne võimsuse kasv?
Postitatud: 11.04.2007 23:23
tekkis arutelu ühe võikese mõtte üle ja mõtlesin et uurin kuidas siin sellest arvatakse
nimelt kunagi hooratta teemas ütles Miq(loodan et ei pahanda tsiteerimist
)
"Tooks korra tähelepanu sellele, et meil mõistete kasutamisel tekib tihtipeale erimeelsused. Tihtipeale tänapäeva-tuuning maailmas räägitakse jõu kasvust nii-ja-nii palju hj või %. Tegelikult igasugused koonusfiltrid, CAI'd, sportsummutid ja hoorattad ei anna jõudu juurde. Nad vähendavad kadusid!"
enne tuleks selgeks teha et ma mõtlen siin jõudu moootorist mitte rattast..
selline näide kah
kui tehas annab autole ntx 114kw siis suure tõenäosusega peale koonuse paigaldamist on tal rohkem võimsust kuna õhk pääseb paremini mootorisse, aga samas tundub se pigem nagu takistuse eemaldamine...
ja kui auto ei kompenseeriks suuremat õhku kytusega siis ei tohiks oluliselt midagi muutuda samuti...
loodan et tuleb mõni vastus koos hunnikute valemitega..ise uurisin aga midagi päris head ei leidnud...
nimelt kunagi hooratta teemas ütles Miq(loodan et ei pahanda tsiteerimist

"Tooks korra tähelepanu sellele, et meil mõistete kasutamisel tekib tihtipeale erimeelsused. Tihtipeale tänapäeva-tuuning maailmas räägitakse jõu kasvust nii-ja-nii palju hj või %. Tegelikult igasugused koonusfiltrid, CAI'd, sportsummutid ja hoorattad ei anna jõudu juurde. Nad vähendavad kadusid!"
enne tuleks selgeks teha et ma mõtlen siin jõudu moootorist mitte rattast..
selline näide kah
kui tehas annab autole ntx 114kw siis suure tõenäosusega peale koonuse paigaldamist on tal rohkem võimsust kuna õhk pääseb paremini mootorisse, aga samas tundub se pigem nagu takistuse eemaldamine...
ja kui auto ei kompenseeriks suuremat õhku kytusega siis ei tohiks oluliselt midagi muutuda samuti...
loodan et tuleb mõni vastus koos hunnikute valemitega..ise uurisin aga midagi päris head ei leidnud...