1. leht 2-st

Ülevaatus ise külge keeratud turboga.

Postitatud: 27.03.2007 20:55
Postitas n2o
Sellist teemat otsinust ma ei leidnud. Mis suhted on inimestel, kes oma na autole turbo on peale pannud, ülevaatusega?

Postitatud: 27.03.2007 21:14
Postitas Ragnar
vaevalt, et keegi neist ülevaatusel käib.

Postitatud: 27.03.2007 21:25
Postitas crisp
mingi aeg tagasi kui ark'ist uurisin öeldi et kuni lärm ja co paigas siis ei tohiks olla probleemi... a see oli aasta tagasi

Postitatud: 27.03.2007 22:10
Postitas mart154
crisp: vale vastus...
Grupp 7
Mootor

Kood 701. Üldnõuded

Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;

2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;

3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;

4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;

5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
loe lähemalt: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524

Postitatud: 27.03.2007 22:39
Postitas henri
rõhk sõnale omavoliline

Juhul kui oled enda modifikatsioonid arkis kooskõlastanud on 0 probleemi. Samas ei tea kedagi kes niiviisi oleks teinud.

Postitatud: 04.04.2007 0:22
Postitas mõll
siiski, kuidas neid ülevaatuseid siis tehakse? mustalt peab sul olema tutvusi või suurem summa raha, kuressaares näiteks ei pidandgi saama niisama lihtsalt mustalt TÜV-d, lihtsam pidi olema Tallinnasse sõita ja seal teha. ja ometigi peaks ju ülevaatus ikkagi olemas olema, kaua sa ikka vilkureid sponsoreerida viitsid\jaksad.ei saa ju olla, et neil lihtsalt ei ole TÜV-d :? ,et kasutavad oma autot aint stripil või rinkal või hoopis EAL-i loaga :? .kahtlane äri ühesõnaga.Küsimus jääb.

Postitatud: 04.04.2007 9:36
Postitas Raceboy
Käisin just ülevaatusel Porschega, millele hiljuti turbo peale panin ja keegi ei köhinud midagi. Heitgaasid normis (progetav aju) ja kogu muu auto samuti.
Kohta ei hakka siin laialt kuulitama, muidu mõni instants saab meestel nööbist kinni haarata :)

Postitatud: 04.04.2007 10:38
Postitas mõll
ega need ülevaatuse-poisid eriti ei uuri ka mis sul seal kapote all peitub, lihtsalt pistavad selle temp anduri sisse ja minek. näiteks seal kus mina olen senini käind ei tundu nad küll suurt midagi asjast jagavat, ja kui muu on ok siis nad vist ei koini eriti.mul näiteks on autol turbo sellise koha peal et seda on endalgi keeruline leida, kuid eks õhutorud jms reedavad teadja-mehele ära millega tegu

Postitatud: 04.04.2007 23:02
Postitas crisp
mart154 kirjutas:crisp: vale vastus...
Grupp 7
Mootor

Kood 701. Üldnõuded

Nõuded: 1) mootorist kütuse, määrdeainete ja jahutusvedeliku silmaga nähtav lekkimine ei ole lubatud;

2) heitgaaside ja karterigaaside pihkumine kogu süsteemi ulatuses ei ole lubatud;

3) mootori kinnituspadjad peavad olema valmistaja juhendi kohased ja terved;

4) omavoliline mootori kinnituspatjade kinnituskohtade muutmine kere/raami küljes on keelatud;

5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
loe lähemalt: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524
hmm sellest punktist saab ju enam vähem mööda hiilida, et ühendad üv ajaks laadimis torud lahti ja tõmbad kütust vähemaks. siis ju turbo on lihtsalt väljalaske süsteemi muutmine nagu ntx sport pütt mis ju keelatud pole(veel). a noh see vist oleneb ülevaatajast ega kui nad tahavad siis vist ise panud turboga seda üv'd ei pruugi saada. raskem aga toimiv variant - üv ajaks NA sumps all (juhul kui masin on originaalis NA mootoriga) ja siis ju ikka saab :roll:

Postitatud: 08.04.2009 11:52
Postitas _siim_
ehk keegi annab ps-is mõne kontakti,või helistab 56616539

puudub kat,on ka lisatud ühtteist muidu auto tehniliselt korras ning ei ole mingit tahtmist saada korduvat või hoopis treila peal koju tagasi tulla.
minu ülevaatuspunkti pole enam...

Postitatud: 08.04.2009 12:13
Postitas hents99
Auto passis või Autodata programmis pole ju märgitud, kas tegemist on ülelaetud mootoriga või mitte. Võimsust nad mõõta ei saa.
Mootori kood klapib, CO ja CH paigas, milles probleem?

Postitatud: 08.04.2009 12:19
Postitas _siim_
ilma katita pole co paigas
passis kirjas ka bens-kat

Postitatud: 08.04.2009 12:30
Postitas hents99
_siim_ kirjutas:ilma katita pole co paigas
passis kirjas ka bens-kat
Mina sain ilma katita paika nii CO kui ka CH, kattide puudumine mõjutab just viimast näitajat.
CO sõltub ikkagi küttesegust.

Paika panin nii, et CO mõõtmisel lasin segu suht vaeseks, siis tõusis CH lakke (lubatud on 100), CH paika panemiseks keerasin küttesegu väga rikkaks, nii sain CH madalaks.

Postitatud: 08.04.2009 12:32
Postitas Mihkel
Omavoliline sisse ja väljalaske muutmine on keelatud.
See jääb ju kohe silma.

Postitatud: 08.04.2009 12:38
Postitas _siim_
nüüd ongi jama majas :(

ning hents,see pidi hea ülevaatuspunkt olema kus nii lasti teha...