Porsche 924 "Turbo" 2.0 -> 2.5 16V '83, Raceboy
Postitatud: 26.03.2007 10:00
Paneks siis selle projektikese ka siia üles.
Kuna 924 mootor originaalis just liiga kiire pole (125hj, 0-100km/h ~9s), siis otsustasin natuke särtsu juurde anda suveks enne kui uus 2.5liitrine 16V Turbo mootor peale läheb.
Turboks IHI, mis pärit 2.9liitrise Hyundai Terracanilt. Vahejahuti on Audi 200 oma.
Nii sisselaske kui väljalasketorustik enda tehtud ja summuti on ühe pütiga otseläbi. Kuna väljalase päris pikk, on hääl suht vaikne.
Puhub kenasti 0.8 bari välja ja suht konservatiivse süütegraafikuga liikus väga mehiselt. Kuna wastegate vaakum on kohe turbo juurest võetud on max boost käes u 3000 pöördel.
Turbiiniosa on selle mootori jaoks ülisobiv, kuna puhuma hakkab õige koha peal (al 2000p tuleb vaakumialast välja) ja kõrgematel pööretel mingit rõhulangu pole. 924 mootor on madalatel pööretel piisavalt jõuline, et niisama kruisata.
Esimene häda tuli kohe esimesel vajutamisel välja: jätsin tehase lõdviku gaasiklapi otsa ja tulemuseks oli, et 0.7 bari pealt läks see pikuti lõhki.
Egas midagi, meisterdasin r/v toru osa pikemaks ja keevitasin TIGiga kinni. Sai palju parem, kuid toru ja gaasiklapi vaheline lõdvikujupp oli väiksem ja pealevenitamine jättis toru päris inetult istuma. Esimesel võimalusel panen etema asja sinna.
Näis, kui hästi see kõik mootorile mõjub, tegu siiski '83a pensionäriga
Mõned pildid ka:
Cup 1 velgedega (7" ja 9" x17) 924. Tõstsin valgele oma 931 alt, kuna twistidel rehvid suht läbi ja uued jõuavad alles paari nädala pärast.
Variant oli ka mu kallikesed sepistet ja 3osalised BBS RS-id (8" ja 9" x16) panna, aga hoian neid ikka slikkide jaoks. Ei taha viletsatel tänavatel rikkuda.
Liikuma sai päris hästi ja lähiajal plaanis Liguri dünosse autot häälestama minna.

Kapoti alune vajab tugevat korrastamist ja sättimist, kuna viimased liigutused sai ülikiirelt tehtud. Põhjuseks muidugi jube tahtmine autot proovida.




Vahejahuti jäi veidi viltu, aga tööd ei sega õnneks:

Ja mõni aega tagasi jõudsid kohale ka 951 supordid. Lasin peenliivapritsiga puhtaks nad ja tänud ühele Porsche foorumi kasutajale kes nad üle värvis

Kuna 924 mootor originaalis just liiga kiire pole (125hj, 0-100km/h ~9s), siis otsustasin natuke särtsu juurde anda suveks enne kui uus 2.5liitrine 16V Turbo mootor peale läheb.
Turboks IHI, mis pärit 2.9liitrise Hyundai Terracanilt. Vahejahuti on Audi 200 oma.
Nii sisselaske kui väljalasketorustik enda tehtud ja summuti on ühe pütiga otseläbi. Kuna väljalase päris pikk, on hääl suht vaikne.
Puhub kenasti 0.8 bari välja ja suht konservatiivse süütegraafikuga liikus väga mehiselt. Kuna wastegate vaakum on kohe turbo juurest võetud on max boost käes u 3000 pöördel.
Turbiiniosa on selle mootori jaoks ülisobiv, kuna puhuma hakkab õige koha peal (al 2000p tuleb vaakumialast välja) ja kõrgematel pööretel mingit rõhulangu pole. 924 mootor on madalatel pööretel piisavalt jõuline, et niisama kruisata.
Esimene häda tuli kohe esimesel vajutamisel välja: jätsin tehase lõdviku gaasiklapi otsa ja tulemuseks oli, et 0.7 bari pealt läks see pikuti lõhki.
Egas midagi, meisterdasin r/v toru osa pikemaks ja keevitasin TIGiga kinni. Sai palju parem, kuid toru ja gaasiklapi vaheline lõdvikujupp oli väiksem ja pealevenitamine jättis toru päris inetult istuma. Esimesel võimalusel panen etema asja sinna.
Näis, kui hästi see kõik mootorile mõjub, tegu siiski '83a pensionäriga

Mõned pildid ka:
Cup 1 velgedega (7" ja 9" x17) 924. Tõstsin valgele oma 931 alt, kuna twistidel rehvid suht läbi ja uued jõuavad alles paari nädala pärast.
Variant oli ka mu kallikesed sepistet ja 3osalised BBS RS-id (8" ja 9" x16) panna, aga hoian neid ikka slikkide jaoks. Ei taha viletsatel tänavatel rikkuda.
Liikuma sai päris hästi ja lähiajal plaanis Liguri dünosse autot häälestama minna.

Kapoti alune vajab tugevat korrastamist ja sättimist, kuna viimased liigutused sai ülikiirelt tehtud. Põhjuseks muidugi jube tahtmine autot proovida.




Vahejahuti jäi veidi viltu, aga tööd ei sega õnneks:

Ja mõni aega tagasi jõudsid kohale ka 951 supordid. Lasin peenliivapritsiga puhtaks nad ja tänud ühele Porsche foorumi kasutajale kes nad üle värvis

