1. leht 3-st
DIY bypass bov'iks !?
Postitatud: 01.04.2005 20:47
Postitas Ragnar
Mõtlesin siis seda, et lihtsalt proovi mõttes bypass'i küljest tagasivoolu voolik ära võtta ja kinni toppida. On keegi teinud ? Lihtsalt prooviks järgi, et mis häält ta sellises olekus teeb.
Postitatud: 01.04.2005 22:46
Postitas creese
ma proovisin, mul ei teinud ültse mingit häält
Re: DIY bypass bov'iks !?
Postitatud: 03.04.2005 14:22
Postitas quattromees
ragz kirjutas:Mõtlesin siis seda, et lihtsalt proovi mõttes bypass'i küljest tagasivoolu voolik ära võtta ja kinni toppida. On keegi teinud ? Lihtsalt prooviks järgi, et mis häält ta sellises olekus teeb.
Kuskil oli mingi link, kus sellisest tegevusest juttu (ei suuda seda leida hetkel...).
Minu mäletamist mööda pandi sinna veel a`la pardivile, et häält saada...
Postitatud: 03.04.2005 14:31
Postitas creese
pardivile peale mõtsin ma isegi, sest õhku tuli küll seal päris hästi kui gaasi maha lasin
Postitatud: 03.04.2005 17:34
Postitas Ragnar
no aga ma võin teha sellele väljalaskeavale ( mis on parajalt suur ) mingisuguse ülemineku toru kus ta läheb väiksemaks... ja mingi vile otsa toppimist mõtlesin kah lihtsalt pulli pärast

midagi ma leiutan, ei raatsi nagu paar kilo raha lihtsalt pshht'i peale ka raisata
Postitatud: 03.04.2005 18:09
Postitas creese
kas seal pole siis mingit vahet, et kas kasutan bybass klappi bovina või ostan mõnest tuningu firmast bovi. mul tundus kätt ees hoides et laseb kohe välja kui gaasi nätuke maha lasin, et äkki peaks seda vaakumit ka veic piirama nagu wastegatel. või äkki panen boost controllerist wastegate minevale voolikule kolmiku vahele ja vean ühe otsa bov-i
Postitatud: 03.04.2005 20:02
Postitas Ragnar
aga klapi eesmärk ongi ju õhk välja lasta kui gaasi pedaali lahti laseb. ja tühikäigul mingit erilist boosti ei tekigi ju.
Postitatud: 03.04.2005 20:29
Postitas creese
aga kas mingit sellist varjanti ei ole, et käib vilest läbi ja suundub turbo ette nagu bypass klapp on
Postitatud: 03.04.2005 21:23
Postitas Raceboy
creese kirjutas:aga kas mingit sellist varjanti ei ole, et käib vilest läbi ja suundub turbo ette nagu bypass klapp on
Mis selle kõige mõte on???

Postitatud: 03.04.2005 23:28
Postitas Ragnar
mina isiklikult ei näe mõtet hääle pärast paari tonni raisata ja prooviks mis häält saaks tegema bypassi. ma millegipärast arvan, et maks nädala pshhitan ja siis saab siiber ja bypass hakkab oma eesmärgipõhist tööd jälle tegema.
Postitatud: 04.04.2005 8:44
Postitas Raceboy
Ma seda hääle mõtet pidasingi silmas

IMO bypass on parem, ja kuidas kellelegi, aga mina igatahes ei näe vajadust muuks (lisa)hääleks, kui seda on turbovile. Aga selles on sul õigeus, et asja eest teist taga hääle pärast suurt raha magama panna pole tõesti mõtet.
Postitatud: 09.08.2005 16:15
Postitas Jõuvanker
Paneks siia teemasse ka, nii igaksjuhuks, joonise ( skeemi ) by-pass klapi paigaldamise õigsusest ( konkreetne on audi turbomootoritel kasutatav klapp )

Postitatud: 09.08.2005 20:02
Postitas zoom1
by-pass on ju kogu aeg avatud, st. ka tühikäigul, aga bov on avatud ainult gaasi maha lastes ja ainult hetkeks.
Postitatud: 09.08.2005 21:05
Postitas Silwer
zoom1 kirjutas:by-pass on ju kogu aeg avatud, st. ka tühikäigul, aga bov on avatud ainult gaasi maha lastes ja ainult hetkeks.
Millest selline arvamus?
Postitatud: 09.08.2005 21:07
Postitas abarth
by-pass on ju kogu aeg avatud, st. ka tühikäigul
Et kas ikka on? Sel juhul mis mõte tal üldse oleks, võiks ju lihtsalt ühe vooliku vahele pista.
Edit: Silwer jõudis ette
