Jõudu ei ole
Postitatud: 08.03.2007 23:10
Hey.
Pean siiski siia lõpuks teema tegema, äkki suudab keegi mind assisteerida vähe, mõistus tiba otsas omal juba.
Esmalt.. autost
Nissan 300ZX 197kW, automaat.
Lugu:
Auto toodi Sveitsist kasti veaga - kaks käiku on. 2 esimest käiku lülituvad elektrooniliselt, edasi mehhaaniliselt.
Kasti õli sai vahetatud, see oli väga kole(nagu ka kõik muud õlid, üle 60'000km vahetamata)
Esinduses käisin ka ära, seal nägid autot esimest korda, muigasid ja uurisid, katsusid näpuga seda teist ja kolmandat, allaahh. Arvuti ütles, et el. kõik korras, aind kastis mingit viga näitab. Mida? Ei tea.
Teoreetiliselt võiks olla solenoid mingi ära, mida ma ka rääkisin neile, siis noogutasid targalt kaasa jah jah, see on solenoid. Küsisin siis missugune, neid seal paras hunnik - käigu + õli omad. Ei nemad tea.
Veel on oluline asja juures see, et kui ostsin, sai kuiva ilmaga kohalt startides minema hetkeliselt ja kui turbsid taha said, läks külg ees kuni 100km/h ilma mureta. Mida aeg edasi, seda vähemaks jääb jõudu. Nüüd juba märja ilmagagi raske külge ette saada paigalt startides(ehk siis ilma meelitamata, lihtsalt paigalt minema gaas põhja)
Algselt hakkasin mõtlema juba, et mõni lõdvik ära kuskil, täna tegin vaakumite kontrolli, kõik torud-asjad tundusid head, ei mõrasid, ei võimalikke lekkeid.
Vaakumit näitab hästi - 0.8-0.9.
Sõitma peaks auto stockis 0.6bar pealt, mul kell näitab 0,5bar max. 0.6bar ple minu silm veel näinud.
Boost on, leket pole. Võimsus puudulik.
Eile sai pandud uued küünlad - IQ22
Suht samaks jäi, ei mingit muutust tundnud.
Mainiti mulle ka süüte võimalikku vale asendit, et liiga hiline. Täna siis toksisin seda siia-sinna - ei midagi. Endiselt sama. Pöörded on V6 jaoks tiba kõrged, ei tulnud ka süüte muutmisest midagi allapoole. Vabakäigul ca 850rpm.
Üks teooria, mis välja sai mõeldud täna, miks kast ei vaheta.
Kuna japsid nimetavad Z'i oma tipp insenäri tööks, siis võimalik, et on mootoris ka mingi andur, mis ütleb ära, kui midagi on valesti, et võimsus pole see, mis ta olema peaks ning selle tulemusel annab kasti signaali, et ära vaheta edasi käike. Misläbi arvuti loeb välja, et mootorist kastini signaal tuleb, aga kast ise edasi ei vaheta. See sobiks kokku selle jutuga, mis esindusest öeldi, mis arvuti rääkis.
Tartus üks targem mees nimega Maxxx aitab mind nüüd nõu ja jõuga ja sai ka õhulugeja ära kotrollitud, mis osutus kenasti korras olevaks.
Aga nüüd ongi mõistus suht otsas. Vbla maxxx mõtleb veel midagi välja, pidi veel nuputama ja skeemid välja ajama auto kohta, et täpsemalt midagi öelda.
Isiklikult on see minul esimene turbo auto ja turboteadmised seetõttu ka väga kesised(loe: olematud)
Kindel on aga see, et esimene turbo rakendub. Mis võimsusel? ei tea. Teises juba vaikselt kahtlen, sest peaks rohkem jõudu olema. Samas, ehk rakendubki, aga samal määral lihtsalt kui esimene, boosti näitab ilusti maksimumi (0.5bari koguaeg)
Ei tea, kas omab tähtsust, aga KATidest hakkas mädamuna haisu ajama. Arvasin, et umbes on, et ehk sellest kaob ka jõud, nagu tavaautol. Maxxx ei arvanud nii. Mis teie arvate?
Isiklik kogemus: katt umbes - õhuliikuvustakistus, tekib liigne vastusurve, jõud kaob, kütusekulu suureneb.
Enda hetke kütusekulu vast mainima ei hakka, ütlen aind niipalju, et see on üle 20ne.
Kui keegi oskab midagi tarka öelda, siis loeks väga väga huviga, mis te arvate asjast. Sest... mul mõistus otsas.
Algselt oli plaanis kasti remont teha, et seepärast ei vaheta käike ja jõudu pole. Aga maxxx arvas, et pigem ongi mootoris jama hoopis, et jõudu ei ole ja sellest tulenevalt ta ei vahetagi käiku.
Pikk jutt - sitt jutt.
Loodan, et keegi asjaarmastaja viitsis lugeda ja ehk viitsib ka oma arvamust avaldada. Oleks väga tänulik
Teritustega,
malco
Pean siiski siia lõpuks teema tegema, äkki suudab keegi mind assisteerida vähe, mõistus tiba otsas omal juba.
Esmalt.. autost
Nissan 300ZX 197kW, automaat.
Lugu:
Auto toodi Sveitsist kasti veaga - kaks käiku on. 2 esimest käiku lülituvad elektrooniliselt, edasi mehhaaniliselt.
Kasti õli sai vahetatud, see oli väga kole(nagu ka kõik muud õlid, üle 60'000km vahetamata)
Esinduses käisin ka ära, seal nägid autot esimest korda, muigasid ja uurisid, katsusid näpuga seda teist ja kolmandat, allaahh. Arvuti ütles, et el. kõik korras, aind kastis mingit viga näitab. Mida? Ei tea.
Teoreetiliselt võiks olla solenoid mingi ära, mida ma ka rääkisin neile, siis noogutasid targalt kaasa jah jah, see on solenoid. Küsisin siis missugune, neid seal paras hunnik - käigu + õli omad. Ei nemad tea.
Veel on oluline asja juures see, et kui ostsin, sai kuiva ilmaga kohalt startides minema hetkeliselt ja kui turbsid taha said, läks külg ees kuni 100km/h ilma mureta. Mida aeg edasi, seda vähemaks jääb jõudu. Nüüd juba märja ilmagagi raske külge ette saada paigalt startides(ehk siis ilma meelitamata, lihtsalt paigalt minema gaas põhja)
Algselt hakkasin mõtlema juba, et mõni lõdvik ära kuskil, täna tegin vaakumite kontrolli, kõik torud-asjad tundusid head, ei mõrasid, ei võimalikke lekkeid.
Vaakumit näitab hästi - 0.8-0.9.
Sõitma peaks auto stockis 0.6bar pealt, mul kell näitab 0,5bar max. 0.6bar ple minu silm veel näinud.
Boost on, leket pole. Võimsus puudulik.
Eile sai pandud uued küünlad - IQ22
Suht samaks jäi, ei mingit muutust tundnud.
Mainiti mulle ka süüte võimalikku vale asendit, et liiga hiline. Täna siis toksisin seda siia-sinna - ei midagi. Endiselt sama. Pöörded on V6 jaoks tiba kõrged, ei tulnud ka süüte muutmisest midagi allapoole. Vabakäigul ca 850rpm.
Üks teooria, mis välja sai mõeldud täna, miks kast ei vaheta.
Kuna japsid nimetavad Z'i oma tipp insenäri tööks, siis võimalik, et on mootoris ka mingi andur, mis ütleb ära, kui midagi on valesti, et võimsus pole see, mis ta olema peaks ning selle tulemusel annab kasti signaali, et ära vaheta edasi käike. Misläbi arvuti loeb välja, et mootorist kastini signaal tuleb, aga kast ise edasi ei vaheta. See sobiks kokku selle jutuga, mis esindusest öeldi, mis arvuti rääkis.
Tartus üks targem mees nimega Maxxx aitab mind nüüd nõu ja jõuga ja sai ka õhulugeja ära kotrollitud, mis osutus kenasti korras olevaks.
Aga nüüd ongi mõistus suht otsas. Vbla maxxx mõtleb veel midagi välja, pidi veel nuputama ja skeemid välja ajama auto kohta, et täpsemalt midagi öelda.
Isiklikult on see minul esimene turbo auto ja turboteadmised seetõttu ka väga kesised(loe: olematud)
Kindel on aga see, et esimene turbo rakendub. Mis võimsusel? ei tea. Teises juba vaikselt kahtlen, sest peaks rohkem jõudu olema. Samas, ehk rakendubki, aga samal määral lihtsalt kui esimene, boosti näitab ilusti maksimumi (0.5bari koguaeg)
Ei tea, kas omab tähtsust, aga KATidest hakkas mädamuna haisu ajama. Arvasin, et umbes on, et ehk sellest kaob ka jõud, nagu tavaautol. Maxxx ei arvanud nii. Mis teie arvate?
Isiklik kogemus: katt umbes - õhuliikuvustakistus, tekib liigne vastusurve, jõud kaob, kütusekulu suureneb.
Enda hetke kütusekulu vast mainima ei hakka, ütlen aind niipalju, et see on üle 20ne.
Kui keegi oskab midagi tarka öelda, siis loeks väga väga huviga, mis te arvate asjast. Sest... mul mõistus otsas.
Algselt oli plaanis kasti remont teha, et seepärast ei vaheta käike ja jõudu pole. Aga maxxx arvas, et pigem ongi mootoris jama hoopis, et jõudu ei ole ja sellest tulenevalt ta ei vahetagi käiku.
Pikk jutt - sitt jutt.
Loodan, et keegi asjaarmastaja viitsis lugeda ja ehk viitsib ka oma arvamust avaldada. Oleks väga tänulik
Teritustega,
malco