1. leht 3-st
Audi 200 TQ - 1991 - Alp
Postitatud: 01.03.2007 20:32
Postitas Alp
Panen siis enda nelivedulise vilega liikuri ka siia
Sügisel sai mingi loll otsus vastu võetud , et peaks tibake mootorit kohendama.Ning nii sai pikk teekond oma alguse.Algsed plaanid on tööde käigus suuremaks paisunud ja eks valmides ole näha , kas asi ennast ära tasus

Ca 1 kuu on asi Sami juures katuse all olnud ja enamus vajalikud tööd saavad seal tehtud. Siin siis pisike nimekiri asjadest mis peaks tehtud saama :
VL kollektor by Es-Tuning + keeramika Soomes
SL kollektor by Es-Tuning
Holset HX40 ja Motospordi #9,5 kuumakoda
SPM kepsud
MSD 748cc pihustid
Esialgu 7A kone nukkvõllid (peaks olema piisavalt rajud)
Cooler by Es-Tuning (teeb nii suure kui sinna üldse mahub)
Audi S6 käigukast (5 käiku)
Audi S6 esimesed püstakud (ufod on lihtsalt liiga kallid ja pointi neil ei ole)
Mootori balanseerimine Soomes
ECU - Autronic SM4
TiAL wastegate ja TiAL BOV
1.8T süütepoolid ja kõik muu sinna juurde käiv (jagaja on history)
Uued Sparco Torino 2 istmed
Nohh ja nipet näpet veel
Mõni telefoniga tehtud pilt ka :
vile ,
peaaegu paljas
Eeldused on ,et tuleb suht nobe Audi , aga ootame kuni valmis on

Postitatud: 02.03.2007 14:43
Postitas jannyy
Kui palju turbo eeldatavalt Hp peaks tootma?
Kodulehelt vaatasin et hx 40 on good for 350hp
Tundub kuidagi vähe või nii

Postitatud: 02.03.2007 15:11
Postitas mell
See kuni 350hp on Holset hx35. hx40 võimsuseks näitab paljudel kodulehtedel kuni 450hp
Samas leidsin ka sellise info (arvatavasti mingil moditud kujul):
DSM Holset HX-40 Turbocharger
Product Description: Capable of producing more than 650 horsepower at the wheels and able to run in excess of 40 pounds of boost. This Holset HX-40 is the only turbocharger available with a "Map Width Enhancement" groove. This groove is machined into the inlet of the compressor housing to allow air to be fed to the second set of blades on the compressor wheel. This increases efficiency and overall air flow by more than 10%. All Holset turbochargers come standard with a 360 degree thrust bearing.
Postitatud: 02.03.2007 17:26
Postitas mulk
selline on siis see k6nealune "Divided inlet"
Holset on commercial turbo ja kodulehel antud "v6imsused" on diislitele.
Audi bensiinikoneds on sellistega saadud 550+hj 2.0 bariga.
Postitatud: 02.03.2007 17:57
Postitas Alp
Ja eks see siht ongi kuhugi sinna auku seatud

Postitatud: 02.03.2007 22:37
Postitas altz
Sellel autol on olemas detail, mis takistab paljusid Eestimaa audisid saamaks väga kiireteks....nimelt progetav aju...
Kuhu seadistama muidu? Soome?
Edu, kena asi tuleb..

Postitatud: 02.03.2007 22:44
Postitas Raceboy
altz kirjutas:Sellel autol on olemas detail, mis takistab paljusid Eestimaa audisid saamaks väga kiireteks....nimelt progetav aju...
Huvitav, mis seniseid siis takistanud on?

Need on ju ennegi saadaval olnud ja üks S2 sõidab ju Tatechiga ka ringi.
Postitatud: 02.03.2007 23:17
Postitas Mihkel
Tõesti jah, paljud on X raua jaoks mõeldud chip-idega Y rauaga sõitnud.
Neid Audide chippide müüjaid viimasel ajal nagu seeni peale vihma tekkinud.
Antud projekti EMS-i nimi muidugi räägib juba enda eest.
Postitatud: 02.03.2007 23:53
Postitas Raceboy
Mihkel kirjutas:Tõesti jah, paljud on X raua jaoks mõeldud chip-idega Y rauaga sõitnud.
Neid Audide chippide müüjaid viimasel ajal nagu seeni peale vihma tekkinud.
Antud projekti EMS-i nimi muidugi räägib juba enda eest.
Sry, nimi ei määra mitte midagi, häälestatuse tase määrab aga kõik. Nimi loob teatud eeldused lihtsalt.
Seda enam on mulle arusaamatuks jäänud see chippimise teema ja just põhjustel mille sa Mihkel välja tõid.
Postitatud: 03.03.2007 0:00
Postitas Mihkel
Lihtsalt üldiselt pakutakse/kasutatakse chipe, mille reaalseid raua eelduseid ei teata, vaid oletatakse.
Chipid kopeeritud Saksast tulnud autode pealt, osadel ka mingi tuuningufirma Saksas üle käinud ja muudatused teinud.
Iseasi kas nendest muudatustest kõik veel kapotiall alles on ja seega jällegi ei saa 100% kindel olla mille jaoks chip on.
Korraliku asja saab eeldusega, et sa lased vastavalt oma rauale chipi progeda, mitte ei võta sarnasele rauale mõeldud chip-i.
EMS-i nimi nimeks, lihtsalt tundub üldiselt, et ka mujal maailmas neid odava otsa projektidele külge ei panda ja hätta ei tohiks see asi eriti enamus asjadega jääda.
Ei maksa nüüd kohe VEMS-iga hakata võrdluseid tooma. Autronic peaks maailmas siiski EMS-ide koorekihti kuuluma.
Postitatud: 03.03.2007 2:41
Postitas Alp
minu õnneks sai valitud progretav Autronic SM4 , ning selle puhul mingist chipist juttu ei ole

minu teada peaks sellel olema veel "autotune mode" :P Oleks muidugi lihtne olnud kogu raha MTMi viia , aga vaataks mida Eestis suudetakse

Postitatud: 03.03.2007 11:41
Postitas Raceboy
Mihkel kirjutas:
Ei maksa nüüd kohe VEMS-iga hakata võrdluseid tooma. Autronic peaks maailmas siiski EMS-ide koorekihti kuuluma.
Oot, kas ma olen kuidagi võrdlema hakanud? Absoluutselt mitte, lihtsalt seadme tootja tähtsus omab lõpptulemuse headuses tegelikult alles teist või isegi kolmandat kohta.
Ja koorekihist on asi kaugel, SM4 kuulub nö mainstream-klassi ülemisse otsa.
Ja ma pole ühtki halba sõna Autronicu kohta öelnud, väga hea valik (oman mingisugust kokkupuudet SM-4-ga ka).
Postitatud: 03.03.2007 13:06
Postitas Mihkel
Raceboy kirjutas:Oot, kas ma olen kuidagi võrdlema hakanud?
Tihtipeale kisuvad sellised ajuteemad lihtsalt võrdluseks kätte ära (varem on juhtunud).
Aga lause point oli selles, et ei topita mingit suvalist odava otsa asja sellise rauaga kokku vaid asjad on omavahel kooskõlas.
Postitatud: 03.03.2007 19:11
Postitas Alp
Postitatud: 03.03.2007 19:18
Postitas K24
Mis torust väljalaskekollektor tehtud on?