1. leht 3-st

Piraat kütusepumbad

Postitatud: 28.02.2007 2:26
Postitas Mihkel
Patrik ühes teemas viitas lingile, kust selgus, et juba toodetakse Boschi ja Walbro pumpadele ideaal välimusega replicaid,
mis maksavad tunduvalt vähem kui õiged asjad.

Selline asi pani juba täitsa mõtlema, et ise äkki pügada pole veel saanud.
Kellegil oli siin mingi aeg 200SX S13 probleeme Walbro pumbaga.
Äkki oli replicaga tegu?

Oskab ehk keegi veel sellel teemal asjalike linke jagada?

Postitatud: 28.02.2007 16:54
Postitas temp
lugesin patriku antud lingi pealt selle asja kohta - täitsa p..... värk ikka


Hiinakad on ikka uskumatud. Ime, et midagi järgnevat pole veel juhtunud :

"Tere!
Vaatan netist, et te müüte BMWsid. Meie hiinas teeme täpselt BMW koopiaid ja hinnad on kõvasti odavamad kui originaalid. Vaadake pilte, need on täpselt sama sugused nagu originaalid"

:-D :-D :-D


edit by Kuuno: LEIM :)

Postitatud: 28.02.2007 17:21
Postitas Mihkel
Ma juba uurisin oma Subarule soetatud Walbro pumba tarnijalt pumba originaalsust ja tema kinnitas, et pidid "genuine Walbro" olema nende müüdavad.
Loodan, et on, sai teine õnneks juba üle 6kuu tagasi soetatud ja installitud.
Siis vist ei olnud neid Walbro replicaid nii palju liikvel.
Bosche hakati vist enne kopeerima.

Saaks kuskilt mõne replica näpuvahele, saaks erinevused nii välimuses kui tootlikuses teada.

Olavi, annad oma klientidele ka meelerahu?

Niipalju jäi silma, et replicatel pidi vist kuskil all või üleval tähis HK olema.

Postitatud: 01.03.2007 0:27
Postitas wa666ou
palju replicad ja originaalid maksavad üldse?
varsti tuleb uus pump osta ja ei sooviks mingit jura saada.

Postitatud: 01.03.2007 2:10
Postitas parm
tere,

minu müüdavad walbro,bosch,aeromotive jms kütusesüsteemi osad on ikka pärit tootja enda käest.

olavi

Postitatud: 01.03.2007 2:21
Postitas Mihkel
parm kirjutas: minu müüdavad walbro,bosch,aeromotive jms kütusesüsteemi osad on ikka pärit tootja enda käest.
Väga hea! Paljud kohad võtavad läbi tundmatute edasimüüjate (eriti netipoed).

Kui kellegile peaks mõni selline pira pump kätte juhtuma, siis teen ettepaneku, et mõõdaks asja tootlikuse eri rõhkude peal ära (saan abiks olla).
Äkki ei olegi see piraat nii jube. Mine sa tea, äkki sisust ka 1:1-ele koopia tehtud :-D

Postitatud: 01.03.2007 10:33
Postitas temp
kui need replicad tulevad siis saaks vast testi ära teha.

Postitatud: 01.03.2007 11:47
Postitas Mihkel
Ehk Olavi laenab mulle ühte testimiseesmärgiks.
Aga kuradi sarnased on küll need (kui see kleepekas välja jätta).

Järgmine kord tuleb lihtsalt hoolikamalt vaadata, mida osta, kuna need netipoed võivad ju ka kägu ajada.

Kas neid piraatpumpade tootjaid seal Hiinas on juba mitu?
Walbro replicad on hetkel paagisisesed?

Postitatud: 03.05.2007 16:44
Postitas OKS
Mihkel kirjutas:Ehk Olavi laenab mulle ühte testimiseesmärgiks.
Aga kuradi sarnased on küll need (kui see kleepekas välja jätta).

Järgmine kord tuleb lihtsalt hoolikamalt vaadata, mida osta, kuna need netipoed võivad ju ka kägu ajada.

Kas neid piraatpumpade tootjaid seal Hiinas on juba mitu?
Walbro replicad on hetkel paagisisesed?

Kas on olnud võimalus testida ?

Postitatud: 03.05.2007 16:50
Postitas Mihkel
Ei ole veel Olavit nähes see pump jutuks tulnud aga uurin asja.

Postitatud: 03.05.2007 19:05
Postitas parm
tere,

täna lähevad asjad mihkli kätte ja eks ta siis raporteerib tulemustest millagi :)

annan talle ühe originaalwalbro ka võrdluseks

olavi

Postitatud: 06.05.2007 22:42
Postitas mart154
news :)
mul varsti pumbavalik võib-olla ees, oleks kasulik inff...

Terv,
Mart

Postitatud: 06.05.2007 23:59
Postitas Mihkel
Krt täna ei jõudnud ära testida kuigi plaanis oli.
Mõned päevad läheb veel aega kuna endal ka see nädal hullumaja tulemas.

Postitatud: 09.05.2007 1:25
Postitas Mihkel
Nii, täna sai siis väheke testitud.
Kahjuks oli käepärast ainult fikseeritud pingega toiteplokk (13.6V ja 30A), seega erinevatel pingetel ei saa kahjuks näite tuua.
Kuigi neid saab ise enamvähem välja arvutada.
Koormuse all toiteploki pinge langes suht töötava mootoriga autoga samale tasemele, seega peaks tulemus suht hea olema.

Tabel siis järgmine:

Walbro GSS341 (paagisisene):
300 L/H @ 1.0bar @ 13.1V
223 L/H @ 3.0bar @ 12.9V
185 L/H @ 4.0bar @ 12.8V
155 L/H @ 5.0bar @ 12.6V

Walbro GSL392 (paagiväline):
295 L/H @ 1.0bar @ 13.1V
235 L/H @ 3.0bar @ 12.8V
200 L/H @ 4.0bar @ 12.7V
160 L/H @ 5.0bar @ 12.5V

Võrdluseks siis replicad.
Pagisisene replica pani algul küll muigama aga peale mõningast käiamist/sissekulumist hakkasid tulemused normaliseeruma.
Esimene kord proovides 1.0bar peal pumpas asi 340 L/H.
Antud pump sobib hästi etteandepumbaks fuel surge tank-ile näiteks,
kuna kõrgema rõhuga kipub tootlikus suht kiiresti langema.
Seda kõike siis eeldusega, et asi ikka töökindel on.
Sisud on otsast sisse vaadates ka originaalil ja replical erinevad, sealt ilmselt ka see vahe.
Replica paagisisesel pumbal on + ja - klemm ka vastupidine originaalile.
Ehk siis pistikul on must ja punane juhe vahetuses.
Veel jäi silma 044 replica puhul see, et jämedused klemmidel + ja - vahel on teiste koodidega originaal Boschi pumpadega vastupidised.

Walbro GSS341 REPLICA (paagisisene):
315 L/H @ 1.0bar @ 12.9V
225 L/H @ 3.0bar @ 12.8V
165 L/H @ 4.0bar @ 12.7V
110 L/H @ 5.0bar @ 12.7V

Bosch 044 REPLICA (paagiväline):
270 L/H @ 1.0bar @ 12.9V
220 L/H @ 3.0bar @ 12.8V
195 L/H @ 4.0bar @ 12.7V
180 L/H @ 5.0bar @ 12.5V

Mõõtetäpsus vast +-5L.
Kuna tegu oli tutikate pumpadega, siis näha oli, et peale mõningaid mõõtmisi sama rõhu juures uuesti mõõtes
olid tulemused veidi erinevad, mis on tingitud ilmselt sissetöötamisest.

Veel sai testitud paagivälise Walbro originaal 5mm stutside ülepuurimist 6.5mm peale, kuna originaalis tundus ava ikka väga väike.
Tulemus siis see, et praktiliselt mingit vahet asjas polnud ja muutuse võib kirjutada mõõtevea sisse.
Seega 5mm ava on juba piisav, et sealt ~300L/H kütet läbi voolaks.
Samuti ei muuda tootlikust keskmistes mõõtudes kütusefiltri lisamine pealevoolu ette, et paagist sodi sisse ei tõmbaks.
Tegelikult on juba pumba sees ka väike sõel aga seda ei anna hiljem eriti puhastada.

Postitatud: 10.05.2007 0:14
Postitas ejay
mina näiteks suutsin 1.0 bar juure ca18det -il kaks kolbi eile ära sulatada stage 2 juures replicaga peale kahte minutit sõitu ;)