K : vag 1,8T 110kw by-passi kohta
Postitatud: 27.02.2007 19:07
Paar küsimust:
1. millise rõhuga avaneb orig. by-pass, kui vaakumi ots on lahti ühendatud (vaakum kaasa ei aita)
2. kas boosti manomeetriga saan teada millisel rõhul by-pass avaneb, ehk kuidas seda näidikult välja lugeda?
3. kommenteerige kas tasub by-pass ühendada peale IC-t enne sisselaske kolektorit? , et nagu siis kui gaasi maha lased ei pea rõhuall olev õhk hakkama läbi IC tagasi teed otsima kui by-pass on originaalis peale turbot.
4. kui paigaldada stockk by-passist suurema rõhu all avanev klapp, siis kuidas see mõjutab kogu turbosüsteemi tööd? -mootori võimsust, spooli, jne
1. millise rõhuga avaneb orig. by-pass, kui vaakumi ots on lahti ühendatud (vaakum kaasa ei aita)
2. kas boosti manomeetriga saan teada millisel rõhul by-pass avaneb, ehk kuidas seda näidikult välja lugeda?
3. kommenteerige kas tasub by-pass ühendada peale IC-t enne sisselaske kolektorit? , et nagu siis kui gaasi maha lased ei pea rõhuall olev õhk hakkama läbi IC tagasi teed otsima kui by-pass on originaalis peale turbot.
4. kui paigaldada stockk by-passist suurema rõhu all avanev klapp, siis kuidas see mõjutab kogu turbosüsteemi tööd? -mootori võimsust, spooli, jne