1. leht 1-st

K : vag 1,8T 110kw by-passi kohta

Postitatud: 27.02.2007 19:07
Postitas kiidrockk
Paar küsimust:

1. millise rõhuga avaneb orig. by-pass, kui vaakumi ots on lahti ühendatud (vaakum kaasa ei aita)

2. kas boosti manomeetriga saan teada millisel rõhul by-pass avaneb, ehk kuidas seda näidikult välja lugeda?

3. kommenteerige kas tasub by-pass ühendada peale IC-t enne sisselaske kolektorit? , et nagu siis kui gaasi maha lased ei pea rõhuall olev õhk hakkama läbi IC tagasi teed otsima kui by-pass on originaalis peale turbot.

4. kui paigaldada stockk by-passist suurema rõhu all avanev klapp, siis kuidas see mõjutab kogu turbosüsteemi tööd? -mootori võimsust, spooli, jne

Postitatud: 27.02.2007 19:15
Postitas wa666ou

Postitatud: 27.02.2007 19:41
Postitas LS
vag mootori orig by-pass on ainult juhtiav vaakumi kaudu, kui otsa lahti võtad siis klapp ei avane enam.
Aga üldiselt oled natuke segamini ajanud, by-pass ei reguleeri süsteemis ülelaaderõhku, sellejaoks on wastegate.

Postitatud: 03.03.2007 11:40
Postitas kiidrockk
2, 3, 4 küsimus vastuseta :(

Postitatud: 03.03.2007 13:15
Postitas Robo
Pane BOV - millleks sa seda by-passi sinna üldse topid :roll: :!: Töötab sajebiis ja hääl on ka mõnna :) :!:

Postitatud: 03.03.2007 13:20
Postitas kiidrockk
Robo kirjutas:Pane BOV - millleks sa seda by-passi sinna üldse topid :roll: :!: Töötab sajebiis ja hääl on ka mõnna :) :!:

selles ei ole küsimus.

Postitatud: 03.03.2007 13:22
Postitas Mihkel
Klapi avanemine oleneb sellest mis pidi sa seda kasutad.
Kui kasutad nii nagu projekteeritud on klapp, siis avaneb ta mingil rõhul aga seda öelda sulle ei oska (suht lihtsalt ilmselt).
Kui aga panna nii nagu Audi insenerid selle lõpuks installisid, siis ei tohiks klapp ilma vaakumita avaneda, kuna rõhk surub klappi kinni.

Postitatud: 03.03.2007 19:13
Postitas Robo
Minu autol juhtis originaal by-passi solenoidklapp ja kui auto käima panna siis tüikäigul oli igatahes klapp kohe avatud asendis ja tühikäik tegi mis suutis ehk auto ei käind üldse !!! Siis ühendasin by-passile otse vaakumi ja ikka kohe käimapaannes laksust lahti , vedru lihtsalt liiga nõrk - (tegemist oli kusjuures uue ja ka korras TT by-passiga) See selgus kõik siis kui mõtlesin katsetada originaal by-passi BOV-na - - võimatu kuna avatud klapiga saab peale õhulugejat õhku ja auto ei käi vobsee :!: Sai otsustatud blõukari kasuks ja kõik oki-doki 8) :!: