1. leht 1-st
K.Turvapuur
Postitatud: 24.02.2007 3:06
Postitas SKY
Et siis selline kusimus,kas sellisel puuril on motet(motlen kas rada ja dragi lastakse soita)ja kas tanavapeal politseiga ei tekki probleeme kui selline sees on.
http://rallynuts.com/motorsport/SPARCO_ ... 0_2693.asp
Voi kui keegi oskab paremat variantti pakkuda siis andke tulla
Postitatud: 24.02.2007 10:44
Postitas Mihkel
Üldiselt ei suhtuta tänaval ühegi puuri puhul hästi ilmselt.
Eestis pidi selline case olema, et turvapuuriga autoga peab sõitma kiivriga aga tänaval kiiivriga sõita ei tohi.
Postitatud: 24.02.2007 10:49
Postitas SKY
Olen ka seda kuulnud samas uks tuttav politseinik utles mulle ,et kui kinni voetakse ja kusitakse puuri kohta kusi vastu,et kas sa ei voi oma autoga torusid vedada

nad on lihtsalt hasti kinnitatud

,aga ei tea kas selline asi ka pariselus toimiks
Postitatud: 24.02.2007 12:28
Postitas Raceboy
SKY kirjutas:aga ei tea kas selline asi ka pariselus toimiks
Ei toimi.
Postitatud: 24.02.2007 13:04
Postitas Silwer
Puuriga autole peaks tegema EAL kaardi. Muidu see pildil näidatud puur on väga ok. Eriti just hinna poolest. Samas ei ole ta mingi eriti kerge puur.
Postitatud: 24.02.2007 17:11
Postitas SKY
aga kui autole teha EAL kaart kas siis sailib auto tanavakolbulikus

Motlen et kas voin siis igapaevaliikluses osaleda selle autoga ja kas sellega seoses suureneb ka auto kindlustus makse
Postitatud: 24.02.2007 19:01
Postitas Laisu
tegelt vist ei tohi, igapäevaselt liigelda st. aga kui sind kinni peetakse siis ütled et sõidad treeningule. nagu need wrc autod, tänaval muidu liigelda ei tohi, kuid kui on tegemist etappidevahelise sõiduga või mingi muu treeninguga seotuga siis tohib.
endale autole tuleb lähiajal sisse see nö turvakaar, et kui eelpool lingitud joonist vaadata, siis ära jäävad K3,K5,K2 ning K6/K7 tulevad K1-e küljest diogonaalis alla, sama pikalt.
Või noh,midagi taolist enamvähem. Seda on oluliselt kergem varjata kui tegu tänavasõidu autoga, taha tume toonklaas ning ees ei ole neid turusid mis välja paistavad.