1. leht 2-st
BMW 325i Touring Turbo
Postitatud: 23.03.2005 1:47
Postitas Mihkel
Kaanetihend läks vahetusse aga kuna oli kokkuladumisega kiire, siis poldid jäid vanad.
Endal käis ka see jahutusvedeliku (kaanetihendi) mõte peast läbi.
Kuna summuti on uus ja toru painded on pingis kuulidega väänatud (toru sisse pannakse määre), siis ei teagi kas torustik suitseb või turbo.
Enne jooksis õli läbi ka, kui tagasivool oli liiga suure nurga all ning võis torustiku ka lihtsalt õli täis joosta.
Ei ole hekel tahtmist turbot ka maha kiskuma hakkata, et vaadata mis toimub väljalaske alguses.
Õlirõhu kontrollimiseks siis kõige lihtsam ilmselt eraldi manokas turbo õlituse pealevoolu külge kruvida.
Tegelikult peaks nägema ka wastegate-i maha võttes, milline torustik on.
Kasutusel nimelt Audi väline wastegate.
Postitatud: 23.03.2005 21:11
Postitas zoom1
Suitsust saab aru ju kas õli või vesi - veeaur haihtib ära aga õli suits mitte.
Las teeb turbo tagasivoolu veel suuremaks - võiks olla vähemalt 8mm sise läbimõõduga toru ja võimalikult otse karterisse.
Kas õli pealevool on ikka ülevalt ja äravool alt?
Kui pea rem tehti kas siis rõngaid ka vahetati?
Kui palju sissesõitu tehti?
Kas radikasse lööb suurvet ja kas dosooli ka vähemaks jääb?
Postitatud: 23.03.2005 23:56
Postitas Mihkel
Suitsemisest saime täna lahti.
Unustasime lolli peaga karteri tuulutuse sisselaske kollest eraldada.
Peale sisselaske kolle augu sulgemist ja karterituulutusele catch can-i tegemist kadus ka suitsemine.
Nüüd vaja veel rõhku madalamaks saada, kuna audi väline wastegate laseb ~0.5-0.6 bar aga ratastelt kaob hetkega pidamine, kui turbo taha tuleb.
Ei ole aega ühtegi kella vaadata. Tahaks rõhu madalaks saada, siis on aega vaadata mida segu teeb.
Postitatud: 24.03.2005 0:28
Postitas Miq
paremaid rehve ja juhile õppimist, et enne turbo mõikamist pedaali järgi anda.
Postitatud: 24.03.2005 18:48
Postitas ranz
OT küll tiba kuid kas sul selle masina installist pilte ka on? sest tean, et 325-el ei ole seal all selle ruumiga just laiata, et tahaks näha kuda asi lahendatud on... nimel omal ka mõtted masina turboga varustamisest kuid ka nimelt see ruumipuudus, et pean mõtlema mis ja kuidas, et teiste installide nägemine lihtsustaks asja

Postitatud: 24.03.2005 19:19
Postitas zoom1
M-Tech kirjutas:Nüüd vaja veel rõhku madalamaks saada, kuna audi väline wastegate laseb ~0.5-0.6 bar aga ratastelt kaob hetkega pidamine, kui turbo taha tuleb.
Ei ole aega ühtegi kella vaadata. Tahaks rõhu madalaks saada, siis on aega vaadata mida segu teeb.
Mille jaoks siis gaasi pedaal on

, see 0,5-0,6bar pole üldse palju
Postitatud: 24.03.2005 19:27
Postitas ranz
zoom1 kirjutas:M-Tech kirjutas:Nüüd vaja veel rõhku madalamaks saada, kuna audi väline wastegate laseb ~0.5-0.6 bar aga ratastelt kaob hetkega pidamine, kui turbo taha tuleb.
Ei ole aega ühtegi kella vaadata. Tahaks rõhu madalaks saada, siis on aega vaadata mida segu teeb.
Mille jaoks siis gaasi pedaal on

, see 0,5-0,6bar pole üldse palju
Arvan et muidu ilma turbota masina millele turbo lisatud võib seda palju olla küll stock pihustite puhul, eriti kui veel segukella sees pole ja ei tea mis seal toimumas on... kui kell olemas oleks ja küttesegu korras siis ei ole hullu tõesti, siis vaid parema jala liikumist vaja harjutada

Postitatud: 24.03.2005 19:47
Postitas Mihkel
Kõik vajaminevad kellad on auto küljes olemas.
Ilma segukellata ei julgeks üldse sõita.
See 0.5 bar on suht palju, kui sul on 3.91 LSD differ (hakkab tagaosa loopima).
Antud auto ei leidnud juba vabalthingavana teise käiguga eriti pidamist.
Poolest installist on pildid olemas (kuni kollektori ja summutini) aga sisselaske ehitusest jäid pildid tegemata,
kuna unustasin kaamera kaasa võtta. Homme saab ehk valmiskompotist pildid.
Siin kirjutades on suht raske seletada kuidas asi perutab aga hetkel on fooritagant suht võimatu kiirendada.
Auto originaalis juba 125kw.
Eeldan, et 25kw on ikka juures, kuna USAs mõõdeti pea sama setupiga masinast, mis sõitis 1 bar-iga 295hj rattast (345hj mootorist)
Postitatud: 24.03.2005 19:56
Postitas ranz
M-Tech kirjutas:Poolest installist on pildid olemas (kuni kollektori ja summutini) aga sisselaske ehitusest jäid pildid tegemata,
kuna unustasin kaamera kaasa võtta. Homme saab ehk valmiskompotist pildid.
Just see väljalaske osa huvitakski... muidugi ka detailne vamisinstall ei oleks paha

Postitatud: 24.03.2005 19:58
Postitas Mihkel
Mingi koguse pilte leiab siit -->
http://m-tuning.ee/galerii/Rando
Auto välimuse ehitamine jäi mootori tõttu tahaplaanile. Laiendid ei jää nn. "läti" kujule.
Postitatud: 24.03.2005 20:04
Postitas ranz
Just miskit sellist arvasin seal ka olevat... see on suht sarnane sellele mis siin foorumist kuskil antud porge installis on, et turbo ühes otsas ja klapp teises.
Väga 5 töö

kes kolle tegi? hinda ei avalikusta?
Ja BTW katalooginimi on minu nimekaim :D
Postitatud: 24.03.2005 20:13
Postitas zoom1
kas midagi on kütuseseguga ka tehtud, et rikkam oleks - kas mitte 325 ei pidanud sellised pihustid olema (180cc vist) mis juba niigi suht viimase piiri peal töötavad?
Postitatud: 24.03.2005 20:17
Postitas Mihkel
Ei oska kütte teemal veel midagi kommenteerida, sest pole jõudnud veel asja õieti testidagi.
Muutnud ei ole hetkel veel midagi.
Ilmad suht viletsad olnud viimastel päevadel.
Kui homme ilus ilm, siis ehk hakkab ka midagi selguma.
Kellad tuleb ka ümber paigutada, kuna maki august suht võimatu neid sõiduajal jälgida.
Postitatud: 24.03.2005 22:49
Postitas Silwer
Sorry for OT:
Njah, kena projekt. Ma teen oma naise bemmiga veel viimase pingutuse ja loodan 200+hp saada vabalthingava 2,8 liitrisena. Kui midagi head sellest ikkagi välja ei tule siis läheb kah föön peale ja asi tahe. Mul 4,27 40% LSD...
PS! Mis jäi surveastmeks? Mida tehti mootori alumise poolega? Kolbid, kepsud, vänt?
Postitatud: 24.03.2005 22:55
Postitas Rando
Mina siis olen antud BMW 325i tt omanik
surveastmeks on 8.2 umbes kepsud kolvid originaalid (eks paistab kaua kestab)