1. leht 1-st
Tagant suitseb
Postitatud: 23.03.2005 1:37
Postitas Mihkel
Sai siis täna esimesed kiiremad sõbra autoga tehtud, millele turbo peale installitud aga suitseb teine tagant irmsasti.
Ajaks nagu sinakat suitsu. Samas peale kiirendamist viskab nagu valge pahvaka korra välja tagant (võibolla oli ka hallikas, kaugelt ei saa aru).
Rahulikul sõidul on asi enamvähem normaalne aga pidi ka siis suitsema veidi nagu tagasõitja mainis.
Algselt oli turbo õli tagasivool natuke viletsalt tehtud ja ajas õli sisselaskesse.
Hetkel sisselase täiesti kuiv aga nii kui lapatsit anda, siis lööb terve ilma tagant tossu täis.
Õlirõhk turbole liiga kõrge äkki?
Enne kokkuladumist tehti pea remont, seega seal peaks kõik OK olema.
On kellegil ideid, kust vea otsimist alustada?
Autoks siis BMW 325i, millele lisatud KKK K26 turbo.
Postitatud: 23.03.2005 1:39
Postitas Ragnar
täpselt samad sümptomid mis panteri hyundail... jahutusvedelik äkki pääseb kuidagi sisse, turbo puksid läbi !? kohe hetkel midagi muud pähe ei tule...
Postitatud: 15.04.2005 17:35
Postitas tt
Kuna minu Audi K24 turbo plädistas sisselaskesse õli kuid ei suitsenud, installisin vana K24 asemele värskelt kapremonditud K26-e.
Kui auto peale seda käima panin, hakkas tagant jubedalt sinist tulema, kui sõitma hakkasin, kadus pilveke tagant ära ja nii nagu uuesti seisma jäin - sinise pilv uuesti taga.
Kuna aga teostasin koos turbo vahetusega ka õlivahetuse ( sõitsin 100 km enne õlivahetust mingisuguse Xado mootoripuhastajaga ), kahtlustasin algselt, et pesuvahend on mu auto mootoris klapisäärtega 1:0 teinud.Klapisääretihendite vahetuse aeg selgus aga, et vanad tihendid pehmed nagu lapsepee !?
Järelikult tihendite viga ei ole.
Samas on väga vähetõenäoline, et midagi mootoris (õlirõngad) järsku lambist pesuvahendi tagajärjel otsad on andnud.
Kahtlen ise nüüd turbo remondi õnnestumises (samas aga võllil mingisugust piki ega ristiloksu sees ei ole).
Kõige hullem on aga see, et minu mõistus vähemalt sinnamaani ei küündi, et aru saaks välisel vaatlusel, kas turbos või rõngastes viga
Sinu teema põhjal kahtlustan siiski, et turboga ei ole asjalood korras.
Postitatud: 26.04.2005 9:19
Postitas unoturbo
tt, kas sul on midagi selgunud vea kohta?
Postitatud: 01.05.2005 1:46
Postitas GSI
Postitatud: 03.05.2005 10:36
Postitas tt
On selgunud, et turbo, mis on kapremonditud ja ostetud ühe tuntud inimese käest on lihtsalt peetis.
Laseb väljalaskesse õli läbi.
Tundub, et sedakorda on remondimees haltuurat teinud.
Praeguseks juba asi seal maal, et enam ülerõhku turbot ei taha lastagi - lööb kohe sinise pilve taha.
Postitatud: 03.05.2005 11:04
Postitas Kuuno
kas turbo tehakse uuesti korda? Enne soovitan õlirõhu üle kontrollida et ei oleks endapoolseid jamasid...
kas annad teada kelle juures tegid?
Postitatud: 03.05.2005 11:57
Postitas Mihkel
Audi-l ei tohiks õlirõhuga probleeme olla, kuna tegu ju stock turbo ja tehasest tulnud turbomootoriga.
Aga õlitus voolikud kontrolli sellegipoolest üle, tagasivool võib umbes olla.
200sx-idel pidi vist see üks turbo hävimise põhjuseid olema, et tagasivool ummistub.
Postitatud: 03.05.2005 15:06
Postitas tt
Summutist hakkas kohe peale turbo vahetust ja esmakordset käivitamist paksu sinist tulema.
Postitatud: 03.05.2005 16:57
Postitas Mihkel
Võta õlitustorud küljest ära ja lase korra suruõhuga puhtaks.
Kasvõi enesetunde pärast.
Kui turbo väljalaske pool lekib, siis tuleb sealt üldjuhul paksu valget suitsu.
Kui tuleb sinist, siis lekib järelikult ka sisselastke pool.
Loksu oled katsunud turbol?
Postitatud: 03.05.2005 17:13
Postitas ranz
M-Tech kirjutas:Loksu oled katsunud turbol?
Kui asi peale pandi mõned nädalakesed tagasi ei olnud mitte kui miskit loksu.
Postitatud: 03.05.2005 18:43
Postitas zoom1
M-Tech kirjutas:
200sx-idel pidi vist see üks turbo hävimise põhjuseid olema, et tagasivool ummistub.
Sellist asja kuulen küll esimest korda

Mõtle ise kui jäma toru läheb tagasivoolust karterisse.
Postitatud: 03.05.2005 19:15
Postitas jk
M-Tech kirjutas:
200sx-idel pidi vist see üks turbo hävimise põhjuseid olema, et tagasivool ummistub.
Pealejooksu toru
Postitatud: 03.05.2005 20:29
Postitas tt
Mis ajast õli valge suitsuga põleb?
Sisselaskesse ei leki !
Õlitorud ei ole ummistunud !
Viimastel nädalatel ei ole loksu ja lõtku proovinud kuid algselt ei olnud küll midagi kuid sinist tuli jubedalt.
Postitatud: 04.05.2005 0:34
Postitas Mihkel
Vot seda imestasin mina ka ise, et mis ajast õli suits valge ja lõhnatu on.
Aga see mis bemmil tagant tuli oli 100% õli suits, sest võtsime jahutuse lahti prooviks ning midagi sellest ei muutunud.
Võibolla see õli kuumuse toimel hoopis aurustub väljalaskes.
Sisselase oli täiesti kuiv.
Nissani puhul võis asi tõesti ka pealevoolus olla.
Mingilt saidilt ma seda igatahes juhuslikult lugesin.