1. leht 3-st

Fiat Uno 1,3 turbo 1988 :: unoturbo

Postitatud: 29.11.2004 17:39
Postitas unoturbo
Tehasandmed:
FWD
1301 cm3
74kw @ 0,7 bar
865kg

0-100 km/h 8,0-8,3 seki (erinevad allikad)
max kiirus 190 km/h

Tehtud:
Korrastusremont: Kõigepealt korralikult liikuma ja siis alles upgrade'ima :)

Vahetatud starteri tõmberelee, keskluku mootorid, ühe temp. anduri juhe korralikult pistikuga ühendatud. Sidur sai ka uus, korv ja laager Sachsi omad, ketas Delphi.

Vaja teha:
Kuna tegemist vanema Fiatiga mille kohta öeldakse, et hoia või vaakumis, ikka roostetab, siis vastavalt tuleb pihta hakata plekitöödega. Küljekarbid on vaja kindlasti vahetada. Tungrauaga enam tõsta ei julge, kui paksemat lauatükki vahele ei pane :) Tagumise vasaku rattakoopa peal on auk, mille tagajärjel salongi jama lendab, samuti tagavararatta augus on auk, kust võimalik maanteed jälgida. Kindlasti peab korrastama juhtmemajandust. Kindlasti on vaja paigaldada turborõhu regulaator.

Plaanid:
Järgmise aasta dragrace võistlustel arendada autot ja areneda ise :)
Huvi pakuvad ka Igamehe Rallisprindi üksikud etapid mis enamuses või väga suures osas asfaltil peetakse. Kruusale ei trügi :)
Ja plaan ka osaleda TQHQ poolt korraldatavatel Open Track üritustel Sauga ringrajal.

Edit: Õlirõhu kell ka ei tööta ! :)

Postitatud: 29.11.2004 17:48
Postitas unoturbo

Postitatud: 29.11.2004 17:55
Postitas Ragnar
Kihvt väike putukas ! Tean veel ühte Uno Turbot mis on kergelt moditud. Sõidab 1.2 bar'iga ja cooleri vesijahutus on sellele tehtud jne. Siis mul üks sõber on just hetkel ametis uno turbo mootori paigaldusega Ritmosse, seisab asi vist hetkel ainult elektroonika murede taga. Minule teadaolevalt on soomes ka üks 250hj Uno Turbo 8)

Postitatud: 29.11.2004 18:10
Postitas unoturbo
Jaa.. kihvt tõesti, vajutades tõmbab kogu aeg näo naerule :)
Kuna auto on hetkel seest väga tühi, siis tühimass jääb kindlasti alla 865 kg. Ja kuna turborõhk on krt teab kui palju, sest 3. käiguga läheb rõhk kuhugi üle 1 bar kella järgi, siis on kiirendus ka kindlasti oluliselt parem kui tehase 8,0 :)
Sumps on ka muide eest taha üksainus toru ilma ühegi püti või resokata :roll:

Postitatud: 13.12.2004 14:24
Postitas ranz
Karm putukas on see ikka... omal jäi selline silma ühte teise projekti jaoks õiget masinat otsides ning kuulutustes oli ka üks selline turbo aparaat... kuid liiga pikalt mõtlesin ja müüjale helistades olla juba kaup kellegi teisega kokku lepitud :(

Postitatud: 13.12.2004 19:17
Postitas zoom1
selliseid autosid meeldib mulle väga näha dragidel . et siis jään ootama

Postitatud: 14.01.2005 19:33
Postitas rosco
Sõbralgi oli selline turps ja rõhk kõrgemale aetud.
Sellel saab päris lihtsate vahenditega rõhku tõsta.

Postitatud: 13.02.2005 3:31
Postitas Ragnar
Sa olid täna Kehras Tuljaku poes ? Või vähemalt auto jäi silma kui ma oma sumpsi käisin Kehrast toomas :roll:

Postitatud: 13.02.2005 23:18
Postitas unoturbo
Eem.. täna poes ei olnud, aga laupäeval küll ! Täna muidugi seisis ka auto Kehras ühe maja ees...

Edit: Esimese hooga vaatasin, et sa kirjutasid täna kell 14... aga selgus, et öösel pool kolm :D Seega käis sinu jutt ka ikkagi laupäeva kohta :)

Postitatud: 16.02.2005 20:37
Postitas tenna
oi, mis sõite selle autoga tehtud sai ;)
norm. masin

Postitatud: 23.03.2005 0:28
Postitas unoturbo
Auto on siis hetkel keevituses. Küljekarbid ja amordikannud vaadatakse üle.
Täna said ülikorralikud 195/45 15" Toyo Proxes T1-S rehvid ka ostetud !! Mustrit on tõesti palju... 8mm.

Loodetavasti saab 16-17 aprilliks ka esimene ja tagumine ülemine strutbar lisatud ning korviste + traksid.

Postitatud: 23.03.2005 1:41
Postitas Ragnar
kui mingi aeg võimalik äkki siis teeks proovisõitu teineteisele ? :) õudsalt tahaks turbo unos istuda :oops:

Postitatud: 23.03.2005 10:02
Postitas unoturbo
Ragz, see ei ole küll mingi probleem :)

Ainult, et peale keevitust pean veel turbo maha võtma, sest turbo ja väljalaskekollektori tihend on siiski vaja uus panna :) Kui turbo maas, siis peaks enam-vähem aimu saama ka turbo olukorrast... You never know :)

Postitatud: 30.03.2005 21:06
Postitas unoturbo
Niih, täna siis sain keevitamisest auto kätte ! Väga hea... aga igamehe rallisprint on juba 2,5 nädala pärast.
Tellitud on korviste, traksid, esimene ja tagumine strutbar.
Tundub, et kõige hullem probleem hakkab tekkima 4x98 15" velgedega. Eelarve piiratuse tõttu ei jaksa uusi osta, kasutatuid ei taha keegi pakkuda.

Eks näis mis saab :)

Postitatud: 31.03.2005 11:49
Postitas unoturbo
Jehuuuu... täna hommikul õnnestus ühed Fondmetali veljed saada !!!

Ainuke jama, et veljed on kõverad pisut. Loodetavasti saan nad järgmine nädal Türil sirgeks ajada, see nädal pidi tegijal mehel kiire aeg olema.