1. leht 1-st
Kiire küsimus 200sx s13 kohta!
Postitatud: 30.12.2006 16:53
Postitas junsu
tere
mure siuke,et se andur,mis väljalaskenuka otsas on käis maas,ja nüüd ei lähe enam auto käima

mida se üldse teeb täpselt ja kuidas se paika pannakse?ühesõnaga nuka ja anduri asendid on paigast ära
Postitatud: 30.12.2006 18:27
Postitas Siim
andur on CAS (Crank Angle Sensor)
tõenäoliselt sul poolkuu mis on nuka otsas murdunud ja andur ei lähe enam omale kohale tagasi. Aitab uus VL nukk. Kui sa seda poolkuud ei leia siis tuleb sul kõik eest lahti kiskuda ja üles otsida ta, kuna hamamsrihma vahel ei ole ta koht kohe kindlasti.
pm see andur siis annab ECU-le infot mootoripöörete ja kolvi asukoha kohta, mis omakorda juhib pihustite, süüte ja muude andurite tööd.
(vajalik junn ühesõnaga)
Postitatud: 30.12.2006 18:32
Postitas Laisu
selliseid asju eemaldades tuleb ALATI teha märgid peale kui neid ei ole. See on nuka asendi andur e. crank angle sensor.
ürita meelde tuletada enamvähem mis asendis see ennem oli, seal peaks olema ka poltide jäljed peal. Aga jah, igatahes, paned enamvähem paika, kui millestki lähtuda ei ole siis pane keskele, proovid käivitada, kui läeb käima siis sätid seda väga vaikselt nii kuda mootori töö kõige parem tundub "kõrva järgi". Kui keskel käima ei lähe siis otsid koha kus läheb, katseksitus meetodil.
Igatahes, edu sulle, teinekord midagi küljest võttes, tee märgid peale, pigem märgi ka asjad ära millel tegelikult ei ole vahet kuidas tagasi panna, kui pärast jälle avastad et ei oska kokku panna.
EDIT: nojah, siim rääkis ka kehvema tsenaariumi ära, aga loodame et nii ei ole.
Postitatud: 30.12.2006 19:18
Postitas junsu
lugu siis nii,et sain asja katse-eksitus-meetodil käima.mul on sinna vist mingi rats tehtud.mõtlen nuka ja anduri vahele.mul saab seda mingi 8 erinevas asendis panna sinna otsa.mingist poolkuust ei tea midagi.eks homme võtan uuesti maha ja teen pildid.
AGA hoopis teine jama,nimelt sai siis termostaat vahetatud ja auto kohapeal soojaks lastud.siis seisis natuke ja pärast käivitamisel enam mitte üks mats

käivitamisel käis mingi imelik heli ka korraks

nagu mingi mehaaniline krõps,aga ma loodan,et ma ainult kujutan seda ette......kokkuvõttes veepumba ja termostaadi vahetusega alanud ilus päev on praeguseks juba päris tume

ja veepumba vahetusega peab hammasrihma ka maha võtma? minust jäi se asi täna ära,lappasin kokku tagasi.
krt,ma ei oska enam kuskilt pihta hakata.se pole ju LADA,millel kapotiall 3 strateegilise tähtsusega juhet on.ja peale mu lammutusi on mootoris eesotsas konkreetne ja tugev kolks.käib nagu traktor(käis)

Postitatud: 30.12.2006 19:33
Postitas Siim
Laisu kirjutas:selliseid asju eemaldades tuleb ALATI teha märgid peale kui neid ei ole. See on nuka asendi andur e. crank angle sensor.
ürita meelde tuletada enamvähem mis asendis see ennem oli, seal peaks olema ka poltide jäljed peal. Aga jah, igatahes, paned enamvähem paika, kui millestki lähtuda ei ole siis pane keskele, proovid käivitada, kui läeb käima siis sätid seda väga vaikselt nii kuda mootori töö kõige parem tundub "kõrva järgi". Kui keskel käima ei lähe siis otsid koha kus läheb, katseksitus meetodil.
Igatahes, edu sulle, teinekord midagi küljest võttes, tee märgid peale, pigem märgi ka asjad ära millel tegelikult ei ole vahet kuidas tagasi panna, kui pärast jälle avastad et ei oska kokku panna.
EDIT: nojah, siim rääkis ka kehvema tsenaariumi ära, aga loodame et nii ei ole.
PM sellest ei ole kasu, GAS jalg liigub ise ja kui jalg sul õigesse asendisse nukkvõlliga ei satu ei saa sa autot mingi nipiga liikuma õigesti. Läbi käidud rada.
Postitatud: 31.12.2006 14:26
Postitas junsu
selliseid asju eemaldades tuleb ALATI teha märgid peale kui neid ei ole. See on nuka asendi andur e. crank angle sensor.
no ütleme nii,et selles suhtes sai ikka märk peale tehtud,kui sa mõtled CAS-i asendit otsakaane suhtes,ma ei osanud oodata lihtsalt seda,et asja võlli nuka suhtes enam paika ei saa
pms täna puhand närviga sai pusitud natuke veel.mittekäivitumise probleem jah tingitud CAS andurist.nuka otsas on nuudid suht maas nii anduri kui nuka pooltel ja poolkuu ära murdunud.ju ta siis viskas üle.otsakaant oli ka maha käiatud,et asi võimalikult nukaotsa saaks.kui olin 2 hammast edasi keeranud,siis pidi peaaegu käima minema juba.et siis ootan pakkumisi uuele vl nukale,otsakaanele ja CAS andurile

Postitatud: 31.12.2006 16:31
Postitas Laisu
võta ühendust kasutajaga "germo", tal ehk leidub miskit.
Postitatud: 31.12.2006 17:07
Postitas junsu
üks mure veel,mis mõtlema paneb.......
enne õues käiates ja CAS-i kruttides tegi auto paar korda imelikku asja.mingi hetk poos lihtsalt nagu starteri(mootori) kinni

kas võis tekkida selline effekt sellest,et väga vale süütega lõi tagasi

ma ei kujuta ette.....täitsa üle mõistuse juba

Postitatud: 31.12.2006 19:07
Postitas Samvel
"krutid" nuka-andurit tunde järgi? Näiteks sääreväristaja magneetot kruttides sai omal ajal võrri tagurpidi käima tõmmata ja tagurpidi sõita
Sellejaoks et mitte vägapalju eksida ongi nii nukal, kui anduril poolkuud. Täpselt paika ainult stroboga, teatud tingimustel ning mõõdetuna õigest kohast!!
Postitatud: 31.12.2006 20:08
Postitas junsu
"krutid" nuka-andurit tunde järgi?
no mis sa hädaga teed,kui muud võimalust pole

tere
Postitatud: 31.12.2006 20:53
Postitas germo
on olemas otsakaan ja andur aga väljalaske nukka ei ole.kui huvi tee pakkumine 5200466
Re: tere
Postitatud: 31.12.2006 21:02
Postitas junsu
germo kirjutas:on olemas otsakaan ja andur aga väljalaske nukka ei ole.kui huvi tee pakkumine 5200466
no mul pole õrna aimu,palju need asjad maksavad....hinda pead ikka ise küsima.no ma pakun soti jubina eest siis alustuseks
