1. leht 2-st

K:milleks selline jubin vajalik?

Postitatud: 21.12.2006 23:31
Postitas priitprg
Audi A4 1,8 TQ 97a.
Olen esmaomanik eestis


turbot vahetades märkasin, et sellel voolikul, mis kulgeb Solenoid klapist WG-sse on ühes otsas kaks pingutus klambrit. Üks klamber hoidis siis voolikut solenoidi küljes ja teine hoidis vooliku sees sellist vidinat:

Pilt

silindri kujuline met. tükk millesse on auk sisse puuritud.

Ise arvan, et see on selleks, et aeglustada WG klapi tööd(odavalt rõhku tõsta).

Või on muid variante.

Postitatud: 22.12.2006 12:04
Postitas puna
Väga suvaline ise aretus.
Kahtlane vähe kas on rõhu tõstmiseks.
Seda saab lihtsamalt ja efektiivsemalt teha.

Postitatud: 23.12.2006 1:10
Postitas Hylas
Tegemist on ju pereautoga.
Paljudel on selline düüsike vaakumvooliku sees, mille point on aeglustada turbo äkilist tõmmet, kuna uut autot on suht võimatu müüa tavainimesele, kui turbo peaks laksust taha tulema ja pereema peanupp peaks korraks tahapoole liikuma. Just sellepärast kasutatakse selliseid restrictoreid, et auto oleks suvalise lõpptarbija jaoks mugav.

Postitatud: 23.12.2006 22:51
Postitas priitprg
Hylas kirjutas:Tegemist on ju pereautoga.
Paljudel on selline düüsike vaakumvooliku sees, mille point on aeglustada turbo äkilist tõmmet, kuna uut autot on suht võimatu müüa tavainimesele, kui turbo peaks laksust taha tulema ja pereema peanupp peaks korraks tahapoole liikuma. Just sellepärast kasutatakse selliseid restrictoreid, et auto oleks suvalise lõpptarbija jaoks mugav.

Pigem ikka peaks vastupidi olema.

Postitatud: 24.12.2006 0:33
Postitas Hylas
Põhjenda

Postitatud: 24.12.2006 12:44
Postitas puna
Mina pole uutel turbodel selliseid asju kaasas näinud.
1,8L on peost paarkümment tk läbi käinud, aga seda kaasas pole :)

Postitatud: 24.12.2006 12:44
Postitas priitprg
Kuna õhu voolavus on takistatud, siis vajalik kogus õhu, mis on vajalik WG avamiseks jõuab WG-sse veidikese hilinemisega ja tänu sellele tõuseb turbo rõhk veidike kõrgemaks mingks väikseks ajaks ning langeb siis endisele tasemele tagasi.

Postitatud: 24.12.2006 12:50
Postitas henri
priitprg kirjutas:Kuna õhu voolavus on takistatud, siis vajalik kogus õhu, mis on vajalik WG avamiseks jõuab WG-sse veidikese hilinemisega ja tänu sellele tõuseb turbo rõhk veidike kõrgemaks mingks väikseks ajaks ning langeb siis endisele tasemele tagasi.
tekitab nn boost spike'i

Postitatud: 24.12.2006 15:23
Postitas Robo
Aga mis muutust ise tähendasid boostis ilma ja siis selle düüsiga proovides :?:

Postitatud: 24.12.2006 23:26
Postitas priitprg
Robo kirjutas:Aga mis muutust ise tähendasid boostis ilma ja siis selle düüsiga proovides :?:
Tagumikuga ei tundnud nagu mingit vahet. Bar-ide suhtes ei tea, kuna võtsin selle jubina ennem vahelt ära kui rõhu kella sain. Aga vb peaks natukeseks ajaks selle jubina tagasi pane ja jälgima rõhku?

Postitatud: 24.12.2006 23:27
Postitas priitprg
puna kirjutas:Mina pole uutel turbodel selliseid asju kaasas näinud.
1,8L on peost paarkümment tk läbi käinud, aga seda kaasas pole :)

see jubin ongi koduste vahenditega tehtud ja ise pandud sinna

Postitatud: 25.12.2006 0:34
Postitas puna
priitprg kirjutas:
puna kirjutas:Mina pole uutel turbodel selliseid asju kaasas näinud.
1,8L on peost paarkümment tk läbi käinud, aga seda kaasas pole :)
see jubin ongi koduste vahenditega tehtud ja ise pandud sinna
Sain juba aru sellest.

Postitatud: 25.12.2006 17:31
Postitas priitprg
Panin siis selle jubina WG-sse minevasse voolikusse tagasi. Mingit vahet pole. Ju keegi loll inimene on sinna selle kunagi toppinud lootes, et nüüd peaks parem olema-aga ei ole.

Postitatud: 25.12.2006 17:34
Postitas Mihkel
Düüsi kasutatakse WG acutaatori voolikus üldiselt rõhu tõstmiseks.
Näiteks on Imprezal selline asi originaalis voolikusse installitud.
Ilma selle vidinata ei suuda Subaru solenoidklapp boosti tõsta.

Postitatud: 26.12.2006 0:51
Postitas zoom1
priitprg kirjutas:Panin siis selle jubina WG-sse minevasse voolikusse tagasi. Mingit vahet pole. Ju keegi loll inimene on sinna selle kunagi toppinud lootes, et nüüd peaks parem olema-aga ei ole.
Mingit vahet pole kuna selle jubina auk on liiga suur :!: